M-Emre youtube hesabında ki videoları da kaldırmaya başladı..
(ne... beni bu kadar hızlı bıraktı ve şimdi tek kalan anılarımızı da mı siliyordu? bu kadar basit miydi? sadece ona fazla kızmıştım bu yüzden miydi? yoksa benden hep mi nefret ediyordu bunları düşünürken kaan konuşmaya başladı..)
K-Hürkan iyi misin daldın gittin?
(biraz daha orda kalırsam ağlamaya başlıcaktım..)
-İyiyim. Gitmem gerek.
(hızlıca arabama bindim ve sürmeye başladım sadece bir kereliğine ona kızdığım için mi beni bıraktı.. ağlamamak için zor duruyordum ama istemsizce aklıma onla yaşadığım anılar geldi ve ağlamaya başladım.)-FLASHBACK-
&24 Ekim
(çok içmiştim ve emre'nin evine gitmeye karar vermiştim içkili kafamla. Kapıyı çalmıştım.Keşke çalmasaydım. Emre kapıyı açmıştı ve şaşırmıştı çünkü ilk defa sarhoştum. Beni içeri aldı ve sorular sormaya başladı tabi içkili kafamla ona bağırmaya başladım . Bana yardım etmek yerine beni sorguladığını düşünüyordum..sarhoş kafam. Emre bir şey diyemedi ve ben salak gibi konuşmaya devam ettim.)H-BENi nEden sevMedİn.. sAna beLli eTmiYor mUyum?
E-Hürkan iyi misin? Seni seviyorum sen benim en iyi arkadaşımsın.
H-haLa aRkadaŞ dİyoRSUn..
E-Ne dememi istiyorsun ki. Arkadaştan başka ne olabiliriz..
H-SANA AŞIĞIM ANLAMIYOR MUSUN? SEN BAŞKA KIZLARLA KONUŞURKEN CANIM ACIYOR AMA ANLAMIYORSUN SANA DOKUNMAYA KIYAMAZKEN SEN BAŞKALARINA AŞIK GÖZLERLE BAKIYORSUN HİÇ ANLAMADIN HİÇ DEĞİŞMEDİN CANIMIN ACIDIĞINI GÖREMEDİN SENİN İÇİN TAŞINMIYORDUM NE HALDE BİLİYOR MUSUN?
E-Sadece sarhoşsun hürkan.(onun öyle söyleyince sarhoş olduğumu düşünüyordu ama bunları söylerken ciddiydim ama o ciddi olmamı istemiyor gibiydi gözlerimde yaşlar geliceğini hissettim ve orayı hızlıca terk ettim emre arkamdan bağırsa bile..)
-FLASHBACK end-
(şimdi farketmiştim ona gerçekten aşık olduğumu bu anımı unutmuştum bile içtiğim içindi heralde hatta üstüne merve ile tanışmıştım ve video bile çekmiştik.. bütün fanlarımız sevgilim olduğunu düşündü arkadaşlarım bile.. ama ben emreye aşıktım.. Keşke bu anı daha önce aklıma gelseydi emre şimdi gitmişti beni bırakmıştı..)Emre'den
(herkes beni arıyordu hissediyordum dmlerim hayranlarım mesajları ile dolmuştu ben ise ali'nin evindeydim benim dertlerimi dinlemişti ve yardım etmeye çalışmıştı ama ben kararlıydım asla ama asla hürkan'nın hayatını mahvetmicektim.. o bana aşık olduğunu farketmese bile.. Bunları düşünürken ali geldi.)
A-olum ciddi misin bak son kararın mı?
E- 5 kere sordun evet son kararım.
A-Bak seni asla yargılamam kararlarına saygı duyarım ama bu iyi değil görmek ya da yaşamak istemediğin bir şey için hayatından hürkanı çıkarman adil değil. O iyi biri bunu ikimizde biliyoruz seni istemeden üzmez ya da seni yargılamaz.(biliyordum ama ondan hoşlanmıyordum ve onu üzmek istemiyordum sevgilisi ile mutlu olmayı hak ediyordu beni görüp pişman olmasını istemezdim.)
E-Ali doğru söylüyorsun ama çok düşündüm ve kararlıyım.
A-Peki umarım bu en iyi karardır.(ali yanımdan gitti ve ben düşüncelerime geri döndüm.. Bu en doğru karar mıydı? Olması gerekmez miydi? Hürkan hayatımdan çıkmasaydı ne olurdu.. Bunları düşünmekten çok yorulmuştum ve uyuya kalmıştım.)
•23 Kasım 2021• •05:40•
(uyuya kaldığım için erkenden kalkmıştım balkona çıktım ve cebimden sigaramı çıkartım yaktım ve içmeye başladım aslında bırakmıştım hürkan istediği için ama şimdi.. hürkanı bırakmıştım.. yutkundum ve sigaramı bitirip söndürdüm o sıra telefonum çaldı telefon numarımı değiştirmiştim nasıl.. kim bulmuştu hemen telefona baktım ve..)DEVAM EDİCEK..
<umarım beğenirsiniz biraz az yazdım aklıma fikir gelmedi kusura bakmayın>
-K