5. Shoppenn

14 2 2
                                    

Pov robbie
Ik stap de auto in naar m'n afspraak zij ik tegen Matt en Fay maar eigenlijk ga ik cadeautjes ophalen voor Fay want ze is morgen jarig , omdat ik haar nooit iets kon geven geef ik nu extra veel :) lief ben ik hè nee maar ze verdient het gwn matthy is trouwens ook bijna jarig maar dat is een ander verhaal , ik ben er zo vroeg uit gegaan omdat k naar Amsterdam ga daar zijn leuke winkeltjes en Eindhoven wou k ook wel maar ze is voor Ajax wat heel raar is als je in Brabant bent geboren maar ja haar keuze niet de mijne maar we moeten wel iedere week Ajax kijken nou ja jij Feyenoord en psv en inter dan voor Roel . Aangekomen in Amsterdam ga ik eerst naar de fan shop ik doe m'n zonnebril op want k wil niet herkend worden hiero en ik heb een wat oudere jas aan gedaan zodat ze die niet herkennen snap je uit de video's nou k loop de winkel binnen en loop naar het uitshirt die van 3 little birds en loop naar de balie en laat op de achterkant 7 drukken zonder naam maar bedoel de goat Ronaldo ofc als k klaar ben daar ga ik de stad in en loop naar de Zara en koop dat groene gestreepte shirt met lange mouwen in s en daarna loop k naar rituals en koop een roze pakkettje daarna loop ik door naar my jewellery en koop gouden oorbellen en een ketting en wat armbandjes :) ik denk bij mezelf " wat ben ik een goede broer zeg " ze zou zo blij zijn als ze het ziet daarvoor doen we het toch , k loop nog terug naar de rituals en koop nog wat voor Jamie daarna ga ik echt naar huis Fay is met matthy weg dat had hij gezegd dus ik kan rustig naar m'n kamer lopen .
Aangekomen bij cdh ga ik naar m'n kamer waar Jamie nog ligt te slapen ze word wakker en ik geef het cadeautje van rituals en ze is er heel blij mee en ze geeft me een knuffel en een kus :)
-
Pov Koen
Ik ben aan t editen en besef me dat ik nog geen cadeautje heb voor Fay ik loop naar raoul en lieke en Milo die was er ook met Charlotte en zeg " we moeten nog cadeautjes halen voor Fay " en we twijfelen geen moment en gaan op pat naar Amsterdam we stoppen bij my jewellery carlotte ziet een leuk shirt een rode met een hartje er op die haalt ze met wat sieraden er bij , jamie haalt een super leuk jurkje ( ik zet de foto's van de kleding stukken onderaan) en daarna lopen we naar Ralph lauren shop en haal ik een jas , daarna lopen we naar de Bijenkorf en Roel en Milo kijken daar even rond en uiteindelijk komt Milo aan met een super mooie trui Roel heeft uiteindelijk 2 leuke t-shirts gevonden van Calvin Klein daarna rekenen ze af en gaan we weer naar cdh, ik app matthy of Fay thuis is dat hij rustig de cadeautjes naar boven kunnen brengen , hij zegt dat ze bij z'n ouders zijn dus we kunnen gaan .

Pov matthy
We zijn nu bij m'n ouders ze wouden haat graag ontmoeten want ze hebben wel door dat er iets speelt hahah . Na 2 uur daar geweest te zijn gaan we weer en k zeg tegen fay dat we even naar Amsterdam gaan om te shoppen k moet nog even m'n ketting ophalen en ik haal nog wat dingen denk k . Aangekomen in Amsterdam centrum ga ik eerst naar de juwelier alleen fay loopt wel mee naar binnen maar vgm heeft ze niks gezien daarna lopen we naar Ralph Lauren want k wil haar die leuke jurk nog halen hier blijft ze buiten wachten ik loop naar binnen en pak de jurk en die nog een leuke trui hangen die neem ik ook mee :) ik reken af en we lopen naar ck

Pov fay
Vgm zijn we cadeautjes aan het halen voor m'n verjaardag maar weet het niet zeker zo ja dan is het heel duur we waren eerst bij de juwelier en daarna naar Ralph lauren en das best duur en nu lopen we naar ck zegt matthy we lopen naar binnen en matthy loopt naar de bh's en vraagt aan me welke Cup maat ik heb k zeg " pardon " hij zegt " c dus " en ik weet niet hoe maar dat was juist k zeg " hahah hoe weet jij dat jou weer "  " k heb je grondig geïnspecteerd " k voel dat k een beetje rood word hij pakt 2 bh's en 2 string's k voel me wel heel ongemakkelijk maar vgm hij niet hij loopt naar de kassa en ik zeg " moet ik niet betalen want k neem aan dat dat voor mij is na al die vragen " " nee neee dat is een cadeautje snap je " ik lach het weg maar voel me wel heel raar ofz maar hij is ook bijna jarig ik denk dat k iets heel bijzonders ga doen dan ik heb m'n geld ook gespaard en heb laatst de erfenis van m'n opa en oma gekregen die hebben ze aan mij overgelaten dus ik heb genoeg geld misschien neem ik hem wel op rijd en bezorg hem de beste dag van z'n leven JA dat ga ik doen, er verschijnt een lach op m'n gezicht en matthy vraagt " wat is er zo grappig " ik zeg " niks hoor " Terwel ik tegen matthy aan leun zie ik 2 kinderen foto's van ons maken wsl omdat ze matthy zien denk ik bij mezelf. Nadat matthy betaald heeft willen er nog een paar kinderen op de foto met hem na de foto's gaan we naar m'n auto en rijden we naar huis en ik vraag " wat heb je allemaal gehaald dan en waarom hoefde ik niks te betalen " " dat zie je nog wel " zegt Hij met een schijnheilige stem , k begin te lachen en weet gelijk dat dit om m'n verjaardag gaat dus k geef hem een hele lange knuffel k drukte bijna m'n auto van de weg af want matthy reet maar gelukkig pakte matthy het stuur snel ;)
—-
Hier de foto's :)

 I can call you now my love ...<3 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu