8: matthys verjaardag 💖

17 0 1
                                    

POV matthy
Ik word wakker door een kus op m'n voorhoofd, het is Fay ja wie anders " goedemorgen topper van me " zegt ze ik zegt terug " goedemorgen ongelooflijk lekker ding " we beginnen te lachen en lopen naar benden.
Rob en zijn vriendin zitten aan tafel en de rest slaapt nog die hadden door nog een beetje gefeest ofz , we gaan aan tafel zitten en we praten wat met Rob en Jamie we hebben het over van alles vroeger nou ja van rob en Fay , over YouTube en blijkbaar is Fay een Ireen bom
POV fay
We praten wat met jamie en Rob, ongeveer na een half uur lullen ga k weg want k moet nog wat regelen namelijk matthy is morgen jarig en ja je weet al wat k wil doen voor hem k heb geld gespaard en ik neem hem mee naar ibizaaaa.
K ga achter mijn laptop zitten op matts kamer en bestel de tickets via klm we vliegen al overmorgen om 7 uur dus om 5 uur m'n bed uit maar dat heb k voor hem over k slaap wel in het vliegtuig verder koop k nog een mooie trui van Ralph en een jas :)
Dat komt als goed is morgen binnen rond 10 uur, k loop weer naar beneden en zeg dat k even ging opfrissen ja bedacht dat ook maar even snel.
Volgende dag*
AAA VANDAAG IS MATTHY JARIG !! Het is 7 uur en nu zo komen me pakketjes binnen , k fris me op en daarna gaat de bel al ik doe open en pak het snel in ik print ook de tickets uit en pak die ook in :)
*09:57
Pling*
De taart is klaar ! Ik haal hem uit de oven en hoor Rob en koen aanlopen en zeggen " zoo wat ruikt het hier lekker " en ze lopen de keuken in tot mijn grote verbazing willen ze helpen met de taart k zeg doe de botercream er maar op en de doen het nog wel goed :)
Dit zi hem geworden

 Volgende dag*AAA VANDAAG IS MATTHY JARIG !! Het is 7 uur en nu zo komen me pakketjes binnen , k fris me op en daarna gaat de bel al ik doe open en pak het snel in ik print ook de tickets uit en pak die ook in :) *09:57Pling*De taart is klaar ! Ik...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

AA zo leuk!!
K hoor de trap kut
Ik zet snel zo'n ding over de taart dat hij hem ni kan zien .
GEFELICITEERD SCHAT! Roep ik en geeft hem een zoen! En ik geen het eerst cadeau hij pakt het uit en zegt " Omg ik wou deze al heel lang! En hij knuffelt me *was de Ralph trui
Daarna geef ik het andere cadeau! Nu krijg ik een dikke smakkerd AHAHHA
daarna geven de boys hun cadeautjes daarna zeg ik zegen matthy " jij dacht dat dit het was he doe maar even je ogen dicht en je handen naar voren " ik haal de tickets uit m'n zak en leg het op z'n handen en zeg " doe je ogen maar open !" Hij pakt het uit en kijkt me met grote ogen aan, daarna zegt die " je bent de beste!" En knuffelt me en draait me rond je weet wel hahah. Daarna zeg ik dat ik het hotel al heb geboekt en dat er morgen om 8 uur vliegen ! Hij sprint naar boven en om z'n koffers te pakken ik had dat natuurlijk al gedaan want k heb altijd een week van te voren keuze stres want dan moet me hele kleding kast mee snap je
*avond
Matt heeft al z'n vrienden uitgenodigd en z'n ouders en z'n broers.
Matthy gaat op een stoel staan en tikt op Z'n glas en zegt " zonder Fay had ik hier niet gestaan voor dat zei in m'n leven kwam had k wat problemen k zat in een winter depressie hele erge maar door Fay is dat weg ik wil je daar zo erg voor bedanken schatje dat je d'r altijd voor me bent geweest en dat je me morgen mee neemt naar Ibiza " hij steekt z'n hand uit zodat ik ook op de stoel kan stappen en hij geeft me een zoen! En er dansen de hele avond na een paar shotjes ren ik naar de wc en ik hoor Matt achter me aankomen dus ik doe snel het slot er op, ik doe m'n haar snel in een staart en k ga voor de pot hangen. Ondertussen hoor ik Matt op de duur kloppen " Fay doe nu open " ik zeg " nee matthy is schaam me "
"Doe gwn die deur open ik wil je helpen " ik die Doe de deur van t slot af en laat matthy binnen , ik kijk op en kijk met echt puppy ogen ofz en hij zegt " schat als je ziek bent hoef je je niet te scha- " en daar ging ik ja you know "🤮" dat hij komt naast me zitten en aait me over me Rug en na een paar keer gekost te hebben pak ik een glas water en drink die op en ik pak matthy bij z'n arm en hij brengt me naar bed hij komt zelf ook bij me liggen en we vallen samen in slaap :)
——
Sorry voor t kortere deel ! Maar komt beter uit met het volgde hoofdstuk!!
(830 woorden)

 I can call you now my love ...<3 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu