3

21 1 0
                                    

      Și atunci nu am acceptat, căci nu m-a lăsat inima să îi fac asta, nu că acum m-ar lăsa dar întâmplarea ce a avut loc la câteva zile de la întâlnirea cu Alek a fost ca un duș rece pentru mine. 

      Ely este alergică la scorțișoară, ca și mine de altfel iar Stephan fie a uitat fie a făcut asta intenționat nu vreau să trag concluzii pripite, dar el nu îi cumpără nimic niciodată.                                             

       Și acum brusc își amintește că are o fiică și se gândește să îi cumpere prăjituri cu scorțișoară iar Elyana a fost prea mișcată de gestul tatălui ei încât a realizat că prăjiturile sunt cu scorțișoară abia după ce a mâncat una întreaga iar reacțiile alergice au început să apară.

      Eu eram în grădină udam florile când am auzit-o pe Ely țipând, în secunda următoare eram cu ea în mașină în drum spre spital. Concentrația de scorțișoară din prăjituri era foarte mare, dar din fericire am ajuns la timp.


  Când am ajuns seara cu Ely acasă el nu mai era și mă bucură cumva asta căci în momentul acela sunt sigură că i-aș fi dat în cap cu ceva dacă l-aș fi văzut.                

      Am realizat că încerc să păstrez familia unită, dar încă de la început nu a existat o familie în adevăratul sens al cuvântului ci doar ideea de familie.       

      La început în primele luni de la căsătorie Stephan părea un familist convins dar când a fost pus în fața faptului împlinit tot ce a făcut a fost să îți arate adevărata față, și deși destul de mult timp am refuzat să recunosc el nu a fost niciodată prea afectuos cu mine ci doar la început.                                        

         Iar dacă eu aveam ceva de spus în legătură cu vreun lucru făcut de el sau de felul în care se comporta cu mine, scotea imediat din pălăria magică niște vorbe pe care mi le întindea pe tavă în cel mai manipulator mod posibil, iar eu ca o prostă mușcam momeala de fiecare dată.                          

     Și spun că a existat doar ideea de familie pentru că eu am fost singura care și-a dorit o familie cu adevărat, la momentul acela nu știu ce a fost în capul meu de am crezut că el are aceleași intenții ca și mine.                                                       

    Într-o familie se presupune că totul se face împreună că problemele se discută, că există încredere și înțelegere și cel mai important lucru iubire pură și sinceră însă toate astea au venit doar din partea mea. Și cum am fi putut fi noi un întreg căci până la urmă familia asta este, un întreg care se completează când, eu eram singură în toată asta.     

    Am crescut într-o familie sănătoasă din punct de vedere emoțional și știu cum trebuie să arate o familie adevărată iar ce am eu cu Stephan nu se poate numi nici pe departe familie e ca și cum suntem colegi de casă și atât căci pe noi nu ne mai leagă nimic de mult.

      Așa că am făcut ce ar fi trebuit să fac de mult, l-am sunat pe Alek și i-am zis că o să îl ajut și așa am ajuns eu că după un an să mai nici o săptămână până să mă aflu în instanță cu Stephan.

      Am înaintat actele de divorț, am plecat din casa "noastră" la apartamentul meu. Acum stau aici cu Ely până la proces. Desigur am o gardă de corp care mă însoțește pe mine și fetița mea la fiecare pas, am ascuns totul de presă până nu s-a mai putut.              

     Dar inevitabilul s-a produs și toată presa a aflat. Este destul de dificil căci nu am deloc pace, chestia e că am ascuns de toată lumea adevaratul motiv al divorțului așa că nu pot ieși din casă fără să fiu pozată sau luată la întrebări de jurnaliștii flămânzi de scandal.            

       Nu mi-am dorit niciodată să fiu celebră dar s-a întâmplat. Odată cu faima în rândul florarilor de lux a apărut și faima în rândul celebrităților căci eram foarte des solicitată de ele pentru diverse găli, zile onomastice, nunți și tot felul de evenimente pompoase.                   

      Dintr-o simplă pasiune am reușit să ajung o celebritate. Însă eu m-am ținut pe mine și Ely în umbră de toate astea întrucât nu îmi place ca ochii lumii să fie mereu pe mine. Și prostia mea a fost să îl las pe Stephan la înaintare, nu mă deranjează că toate camerele erau mereu îndreptate spre el.                          

  El deține de asemena propria lui afacere, care i-a adus multă faimă și succes, însă faptul că e căsătorit cu o persoană celebră îl face pe el să fie în centrul atenției căci eu i-am permis să se bucure de celebritatea mea. Lucru care repet, nu m-ar fi deranjat dacă el nu încerca să folosească asta în avantajul lui.                                                              

     Dar din fericire nu a reușit căci în instanță dovezile și-au spus cuvântul, iar eu am ieșit învingătoare.
Recunosc, acum sunt o mulțime de lucruri care mă frământă nespus de tare.                                                             

      Mă gândesc că  Stephan nu ar putea suporta gândul că a pierdut în fața unei femei, pentru că lui nu i-a păsat atât de mult de faptul că a fost dat în vileag, (el mereu va face să pară că e nevinovat și toată lumea e împotriva lui) și că se va despărți de mine, dacă ar fi câștigat cazul ar fi fost foarte mândru, căci lui întotdeauna i-a plăcut să câștige și să îl facă pe cel cu care a concurat să se simtă ca un nimic.         

       Sau mă gândesc că poate va încerca să se răzbune prin Ely pe mine, îl cred în stare să o rănească pe fetița mea doar ca să mă învețe pe mine o lecție.
  

       Alek s-a oferit să mă ajute să îmi iau toate lucrurile din casă, iar eu am acceptat bineînțeles. În câteva zile mă voi muta, și sinceră să fiu a fost foarte greu să mă decid ce oraș ar fi cel mai potrivit, știți cum se zice oraș nou, noi începuturi, dar apoi mi-am dat seama că în situația în care mă aflu eu acum nu e tocmai cea mai strălucită idee să mă mut într-un oraș complet străin mie așa că, m-am hotărât. Voi merge în . . .

                         Va urma . . .
                               :))

    Îmi pare nespus de rău că nu am postat atâta timp, însă am fost foarte ocupată în ultima perioadă, iar asta m-a împiedicat să mai am timp și pentru scris. Promit că voi posta mai des, aș vrea să știu dacă munca mea chiar este apreciată. Așa că dacă vă place cu adevărat ce scriu și vă fac să fiți curioși în legătură cu următorul capitol, atunci și doar atunci îmi puteți da un vot. Pupici cu sclipici, ne auzim în următorul capitol 🦋🦋🦋

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 17, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prima mea iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum