Pare ireal cum dintr-o femeie cu atât de mult potențial, neînfricată și respectată de toată lumea, am ajuns să fiu sub papucul bărbatului și să mă sperii chiar și la cel mai mic lucru. Femeia a fost făcută din coasta barbatului, nu a fost făcută din cap ca să îl disprețuiască pe bărbat și nici din picior ca nici bărbatul la rândul lui să nu o disprețuiască pe femeie. A fost făcută din coasta bărbatului ca între cei doi să existe egalitate. Pentru Stephan nu există egalitate între bărbat și femeie, în ochii lui femeia este o făptură cu care el doar ar șterge pe jos și de care își amintește doar când vine vorba de chemările naturii. Femeia nu are pic de valoare în ochii lui, o femeie nu trebuie să fie independentă ci trebuie să fie la mâna bărbatului, să depindă în totalitate de el, femeia e gândacul acela de bucătărie pe care vrei să îl strivești. După 5 ani împreună eu încă nu înțeleg de unde gândirea asta comunistă.
Pe Stephan l-am întâlnit din întâmplare, pur și simplu venise la florărie pentru un buchet de flori, iar de atunci a venit în fiecare zi doar ca să mă vadă pe mine.
Nici în prezent nu știu cum am putut fi atât de oarbă. Din ziua în care am realizat ce om e, m-am învinovățit că nu am fost mai atentă, că m-am lăsat dusă de nas de niște vobe-n vânt. Dar cu toate astea nu am plecat de lângă el. La început a fost din iubire și pentrucă m-am gândit că îl pot ajuta să se schimbe, însă nu a fost așa a devenit tot mai rău cu timpul.
Nu l-am părăsit în cei 5 ani de căsnicie întrucât avem împreună o fetiță. Pe Elyana, sunt în stare să fac orice pentru ea, Elyana e micul meu îngeraș păzitor trimis de Dumnezeu, ea e medicamentul meu, nu aș putea să trăiesc fără ea. Mai bine aș muri decât să nu o am lângă mine. Însă Ely începe să crească și să observe lucruri, lucruri precum tatăl ei care se comportă de parcă nici nu ar avea un copil sau o soție acasă, tatăl ei, din gura căruia nu a auzit niciodată cuvântul te iubesc. Este greșit spus că avem împreună un copil după felul în care se comportă cu ea. Elyana este doar a mea și așa va fi mereu, și tocmai pentru ai da o viață mai bună nu din punct de vedere financiar, sunt milionară și îmi permit orice își poate dori. Cu banii pe care îi am în contul meu acum am putea trăi fericite departe de lume eu cu Ely, ba chiar încă două generații după mine.
Însă din punct de vedere emoțional, Elyana nu a simțit niciodată o figură paternă în viața ei, iar Stephan începe să nu se mai controleze când ea este de față. Problema este că el și-a dorit un băiețel, iar eu am născut o fetiță.
După atâția ani încă am coșmaruri, coșmaruri în care el îmi cere să scap de Ely, coșmaruri în care el îmi dă cu pumnii în burtă că ea să nu se nască, ca ea să nu vadă lumia soarelui vreodată mai pe scurt ca ea să nu existe.
Flashback
-În secunda asta îți cari plodul ordinar din casă și te duci să faci avort. Auzi la ea "Steph este fetiță", ori faci avort ori vă omor eu cu mâna mea pe amândouă.
Gândul ăsta mă înfioră căci știu că poate face asta cu mare ușurință, are nevoie doar de puțină nebunie iar el are destulă cât pentru tot globul. Oh vai, ce e de făcut trebuie să îl înbunez cumva, nu pot să fac avort, nu pot, NU VREAU.
-Steph, dragule copilul e prea mare acum pentru a face avort. Nu se poate. O să vezi scumpule o vei iubi când se va naște, acum ești doar speriat, o să te înțelegi de minune cu ea crede-mă.
-O să o iubesc pe naiba! Și pe lângă asta de unde știu eu că e copilul meu, sigur ai mai fost și prin patul altora.
Îi văd palma cum vine spre mine, dar nu reacționez la timp și mă lovește din plin. E prima oară când o face, nu s-a mai întâmplat niciodată până acum. Da este adevărat că am avut discuții mai aprinse în ultimul timp, dar să mă lovească, chiar așa? Mă uit șocată la el în timp ce îmi țin obrazul cu mâna.
-Tu nu ești în toate minț... nu apuc să termin de data asta se năpustește cu pumnii asupra mea, simt cum cad la pământ dar probabil e din cauza loviturilor lui în coaste, îmi țineam brațele în jurul burții pentru a nu ajunge la copil iar când a văzut că nu mă dau bătută și nu poate ajunge la burtă a început să dea în coaste.Îmi simțeam picioarele ca gelatina și am căzut ușor la pământ, încă eram conștientă.Îl priveam cu dezgust, îmi mai aruncă o privire și apoi pleacă trântind ușa în urma lui. Mai aștept puțin în cazul în care se întoarce, dar nu o face așa că mă ridic cu ultimele puteri rămase.
End of flashback
După ce a plecat iar eu am reușit să mă ridic de pe jos, mi-am luat strictul necesar și am fugit la apartamentul deținut de mine, cel în care locuiam înainte să mă mut la el. Dar nu am avut tăria pentru a-l părăsi, și după o săptămână în care am refuzat să vorbesc cu el, nu știu cum dar m-am întors la Stephan. Adică știu, mi-a promis că nu o să mai ridice mâna la mine cât va trăi și că va încerca să o iubească pe Elyana. Se pare că după ce am născut a murit.
La o lună de la nașterea Elyanei a început să mă bată până în prezent ,iar de scandaluri nici nu mai zic ,sunt la ordinea zilei.
Poate că dacă mi-aș înclina capul în fața lui și i-aș da satisfacția de a face totul cum îmi ordonă el nu m-ar mai mai bătea și poate unii veți spune că îmi place sau că sunt orgolioasă.Însa aici nu e vorba de orgoliu sau plăcerea de a mânca bătaie.Prin lucrurile pe care mi le face el urmărește să mă înjosească să mă denigreze pe mine ca om ,el mă vrea dependentă de el.Și știe că nu îl voi părăsi pentrucă avem un copil împreună, iar eu vreau ca ea să crească cu doi părinți.
Stephan urăște faptul că eu nu îi fac pe plac și tocmai de aceea nu îl las să câștige,de asemenea urăște și faptul că îmi fac singură banii care sunt în număr mai mare față de ai lui.Obișnuia să îmi știe toate slăbiciunile dar de la un an încoace am început să mă ascund de el.
Eu știu ceva ce el nu știe,de un an îmi fac planul pentru a scăpa de el.O să divorțez și voi scăpa.
Am luat decizia asta acum un an când am primit un plic mare maro , de la o persoană anonimă. Este ciudat că mi-a fost adus la florărie și dat direct în mână.Mai pimesc plicuri de genul uneori dar mereu vin prin poștă la mine acasă,dar e clar că deținătorul a vrut să fie sigur că ajunge la mine .În el se aflau poze cu Stephan în patul altor femei și Doamne iartă-mă dar erau peste 100 de femei majoritatea dame de companie cu care se întâlnea doar o singură dată în unele apăreau aceleași femei semn că au fost ceva mai mult decât o aventură.
Ce era interesant ,este faptul că toate pozele aveau data pe ele.Dar ce m-a mirat mai tare a fost cel de al doilea plic care se afla îl cel mare primul lucru din plic era o scrisoare pe care am scos-o cu mâinile tremurânde.Scrisoarea începea așa :"Nu am avut onoarea să te cunosc personal Amira,dar mi se pare nedrept să treci prin toate lucrurile astea teribile iar el să meargă la vreuna din femeile cu care obișnuiește să-și petreacă nopțile după ce te bate sau după un scandal monstru, iar apoi să vină a doua zi la tine și să te acuze că tu ești cea infidelă.Dar probabil are impresia că dacă el face asta sigur și tu o faci ceea ce știu că este neadevărat, mă întreb zilnic cât de orb și prost este de nu poate vedea ce femeie minunată are lângă el.
Nu doresc să te sperii și să crezi că sunt vreun psihopat sau ceva de genul însă o să recunosc față de tine, pentrucă ești o persoană mult prea minunată și blândă, pur și simplu nu meriți să fii mințită, soțul tău mi-a greșit cu ceva ,ceva ce nu poate fi iertat.Iar,în planul meu prin care o să mă răzbun și o să-l fac să regrete, m-am gândit să te implic și pe tine și așa tu vei scăpa de el iar eu îl voi băga la răcoare acolo unde îi este locul și poate așa voi fi însfârșit împăcat.Sper că vei fi deacord, peste două zile voi veni personal la florăria ta cea de la periferia orașului, voi veni la sosirea nopții când angajații tăi vor fi plecați, pentru a nu ajunge la urechile lui Stephan.Deciza îți aparține în totalitate și nu vreau să te simți constrânsă de mine, dacă accepți m-aș bucura să o faci pentrucă așa îți spune inima, să o faci ca tu și fetița ta să duceți o viață liniștită. Sunt sigur că înțelegi că un copil trebui să crească într-un mediu sănătos. Îmi cer mii de scuze pentru ce va urma să găsești în plic, pe lângă scrisoare. Este un lucru care mă bântuie zi de zi de când am aflat și îmi pare rău că nu am intervenit deși aș fi putut, dar asta ar fi însemnat că tot planul meu să se ducă pe apa sâmbetei. Iar eu nu îmi permit asta, aștept cu nerăbdare să te cunosc în persoană."
Am revenit cu primul capitol, sper să vă placă, aștept părerile voastre în comentarii. Până la capitolul următor pupici cu sclipici 🦋🦋🦋❤
CITEȘTI
Prima mea iubire
RomanceDimitri și Amira vechi prieteni din copilărie ajung să se reîntâlnească după ani buni în care nu au mai auzit nimic unul de celălalt. Însă Dimitri are șocul vieții când descoperă că Amira e complet schimbată, pare că nu a mai rămas nimic din prima l...