Aybuket:(Odama gittim ve abimin gelmesini bekledim neden kıza vurdu ki acaba ve neden buraya getirdi aslında zor bir hayat hikayesi varmış babası annesini küçük yaşta öldürmüş tabi o zamanlar Emine abla küçükmüş büyüdükçe dertleri artmış okuldan alınmış bir süre sora daha sonra abime satılmış kim para için öz kızını satar ki bunları düşünürken kapım açıldı gelen abimdi)Abi senle bir şey konuşalım mı?
Berat:Olur abicim konuşalım
Emine:Abi neden Emine ablaya kötü davranıyon?
Berat:Sana mı anlattı o
Aybuket:Abi hayır yüzünde kocaman el izi var
Berat:Aybuket o gördüğün gibi masum biri değil
Aybuket:Nasıl yani?
Berat:Aybuket ona kötü davranmamın tek nedeni onun babası olacak şerefsiz bizim annemizi ve babamızı öldürdü.
Aybuket:(İlk duyduğumda şok olmuştum aslında böyle bir adamdan beklenir)Abi kızın suçu yok ama suç babasının
Berat:BENİM İŞİME KARIŞMA AYBUKET(Sinirlenmiştim onun suçu yok ama kimin suçu varsa hepsini Emine ödeyecekti odaya gittim Emine dışarda oturmuş yıldızları izliyordu kolundan tutup banyoya getirdim ve cebimden çıkardığım çakı ile kolarına kesikler açmaya başladım çığlıkları bana zevk veriyordu bu daha en basitiydi daha sonra Aybuket kapıya vurmaya başladı)
Aybuket:ABİ DUR YAPMA KIZIN BİR SUÇU YOK ABİİİ(Bir yandan bağırıyor bir yandan da ağlıyordum)
Emine:(Aybuket gittikten sonra balkona çıkıp yıldızları izlemeye başladım birden kapı açıldı takmadım ama kolumdan tutulup banyoya sürüklendim şok olmuştum ve Berat cebindeki çakıyı çıkarttı kollarıma derin kesikler açmaya başladı o sırada yapabildiğim tek şey bağırmaktı sesimi Aybuket duymuş olmalı ki abi yapma kızım bir suçu yok diye ağlamaya başladı kızın bir suçu yok nasıl yani ne oluyordu ama anladığım tek şey ikinci bir cehennem başlıyor)
Berat:(Bir süre sonra bıraktım ve evden çıktım Aybuket bir anda içeri girdi ben ise takmadan evden çıktım ve dağ evine gittim bu daha başlangıçtı daha ağırları var prenses için kahkaha atıp eve girdim ve üstümü değiştirip uyudum.)
Aybuket:(Abimin banyodan çıkması ile banyoya gittim Emine abla ise sadece oturmuş ağlıyordu yerde onu kaldırıp ellerine pansuman yaptım ve kollarını sardım o uyudu ben ise gece boyunca sadece olanları düşündüm bu gece uyku yok belli ki ne zaman kafama bir şey taksam sabaha kadar uyumam)
Emine:(Berat'ın banyodan çıkması ile Aybuket banyoya girdi beni yerden kaldırdı kollarıma pansuman yaptı ve sardı abisinden farklı biriydi çok iyiydi ama neden onun bir suçu yok dedi ki öğrenmeliyim onu ama daha fazla gözlerimi açık bırakamicam zaten uykum vardı hemen uykuya daldım.)
Kitap nasıl gidiyor
Sizce Berat bir sonraki bölümde ne yapcak?
Bu arada güzel gidiyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Esiri
Teen FictionAcımasız,genç bir mafya ve babası tarafından satılan genç bir kız birbirlerine hayat mı olcaklar yoksa birbirlerine düşman mı? Seni seviyorum~B Artık sana karşı içimde sevgiye dair hiç bir şey yok~E