Emine:(İçeri geçtik ev baya büyük ve güzeldi ama aklımda tek bir soru vardı neden beni satın aldı bana ne yapacaktı acaba tam bu soruyu sorcakken bana seslendi.)
Berat:Git uyu yarın sabah erken kalcan!
Emine: Pardon da nerde yatcam(Bir andan bileğimi sert bir şekilde tuttu ve yukarı çıkardı)
Berat:Burda yatcan
Emine:(Odada çift kişilik yatak vardı umarım o da burada kalmıyordur.)Senin odan nerde?
Berat:Benim odam burası
Emine:(Şok olmuştum ne yani ben onunla aynı oda da mı kalacaktım asla olmaz ve bağırmaya başladım)BEN ASLA SENLE AYNI ODA DA KALMAM(Yediğim tokat ile yere düştüm)
Berat:İKİ YÜZ VERDİK DİYE KENDİNİ NE SANDIN LAN SEN BİRDAHA BANA BAĞIRMA YOKSA KÖTÜ OLUR(Yerden kaldırdım ve çenesinden tutup)ANLADIN MI LAN!
Emine:E-evet(Sanırım ikinci bir cehennem başlıyor)
Berat:(Evden sinirle çıkıp bara gittim.Sinir hastasıyım bana bağırılması hoşuma gitmiyor kardeşim dışında kardeşim demişken telefona baktım 12 cevapsız arama Aybuket'ten.Aybuket 8 yaşındayken ailemi kaybettim ben de 15 yaşındaydım o yaşta tüm yük benim omuarımdaydı bazen gece yarısına kadar Aybuket evde tek kalıyordu o zaman hayatın gerçeklerini anladım daha sonra biri ile tanıştım hayatımın dönüm noktası oldu o kişi mafyaydı beni de yanında çalıştırdı onun sayesinde piyasayı öğrendim onların arasına karıştım 18 yaşına geldiğimde o kişinin sağ kolu oldum daha sonra o kişi bir çatışmada yaralanıp öldü hepsinin başı ben oldum kısa bir zaman sonra ismimi tüm piyasa duydu en tehlikeli mafyalardan biri oldum tabi düşmanlarım arttı Aybuket için çok korkuyordum ya bir şey yaparlarsa ona onu da kaybetmeyi göze alamam ne kadar güçlü olsam da benden güçlüleri de var bu düşüncelerden kurtulup Aybuket 'i aradım ve hemen açtı)Abicim bir şey mi oldu?
Aybuket:ABİ NEDEN AÇMIYORSUM TELEFONU KAÇ DEFA ARADIM SANA BİR ŞEY OLDU SANDIM
Berat:Abicim tamam bir şey yok iyiyim
Aybuket:Nerdesin sen abi?
Berat:(Barda olduğumu söylesem kızardı o yüzden bende sahil dedim)Sahildeyim abicim
Aybuket:(Tekrardan sahil yalanını atmıştı barda olduğunu biliyordum ama beni kandırmaya çalışıyordu.)Abi barda olduğunu biliyorum yalan söyleme bana
Berat:(Yememişti tabi her seferinde aynı yalanı söylersen bende inanmam)Abicim evet bardayım biliyorum sana söz verdim biliyorum bir daha gitmicem dedim ama napim sinirlenince kendimi tek rahatlattığım yer orası anlayış göster hem sarhoş falan da olmuyorum.
Aybuket:Tamam abi nasıl biliyorsan öyle yap ama erken gel olur mu?
Berat:(Anlayışla karşılamıştı) Tamam abicim en fazla bir saat kendine dikkat et.
Aybuket:Tamam abi görüşürüz.
Berat: Görüşürüz abicim.
Aybuket:(Telefonu kapatıp o ablanın yanına gittim kapıyı tıklattım) Gelebilir miyim?
Emine:(Berat'ın kız kardeşi gelmişti galiba)Tabi gelebilirsin.
Aybuket:Selam ben Aybuket
Emine:Memnun oldum Aybuket bende Emine
Aybuket:Bende memnun oldum Emine abla.Bir şey sorcam yanağına ne oldu?(Aslında abimin yaptığını biliyordum ama emin olmak istedim zaten bu konu hakkında abim gelince onla konuşcam.)
Emine:(Yanağıma ne olduğunu sordu abisini söylesem beni abisine söyleyebilirdi)Şey banyoda dolabı açim derken yüzüme geldi.
Aybuket:(Yalan olduğunu biliyordum)El izimi?Emine abla abimin yaptığını biliyorum onunla konuşcam zaten
Emine:Sakın söyleme lütfen
Aybuket:Neden ki?
Emine:Benim yüzümden kavga etmeyin
Aybuket:Merak etme Emine abla abim benle kavga etmez hem onunda bir kız kardeşi olduğunu hatırlatırım anlayışla karşılar zaten.Ama abim sinir hastası yani lafını ikiletme pek ona bağırılmasından da hoşlanmaz
Emine:Tamam(Sadece tamam diyebildim Aybuket abisinin tam tersiydi çok sakin çok tatlı ve güleryüzlü bir kızdı aynı zamanda çok güzeldi biraz daha sohpet ettikten sonra bana iyi geceler diyip odadan çıktı acaba bir cehennemin başlangıcımı yoksa bir kurtuluşmu olcak)
Yazardan;
(Genç kız kurtuluş olucağını düşünüyordu ama bilmiyordu ki burada en kotu aylarını yaşıyacağını mutlu olmayı hayal ediyordu ama aylarca olamicak belki birbirlerini severler ve mutlu olurlar herşeyi zaman göstercek.)İkinci bölüm nasıldı yorumlarınızı bekliyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Esiri
Fiksi RemajaAcımasız,genç bir mafya ve babası tarafından satılan genç bir kız birbirlerine hayat mı olcaklar yoksa birbirlerine düşman mı? Seni seviyorum~B Artık sana karşı içimde sevgiye dair hiç bir şey yok~E