Gittin değil mi? Gerçekten gittin. Ben sadece aptaldım ve sen dinlemeden sadece gittin. Herşey üst üste gelirken sen sadece gittin. Üzgünüm dediğimde beni dinlemedin, belkide niyetin en başından gitmekti ama ben çok toz pembeydim. Bilmiyorum. Sadece elimden ağlamak geliyo. Keşke diyorum, keşke benide anlasaydın. Hayatıma en kötü zamanımda 'saçların ne kadar ilginç' diyerek girdin. Ve giderken diyosun ki 'çaresizliğinin farkındasın dimi'. Farkındayım. Sen gittiğinden beri çok değiştim, hissizim diyenlere gülen ben hissizleştim. Kendime söz verdim, asla senin gibileri hayatıma almayacaktım. Senin gibi Nisan ayında yağan kar'ları artık hayatıma almayacaktım. Ne zaman geldiğin, ne zaman gittiğin belli değildi çünkü. Nasıl bir anda hayatıma girdin, nasıl her baktığım yerde oluyosun, bilmiyorum. Diyorum ya sadece gittin. Ve ben o zamandan beri iyi değilim. Aptaldım ya, daha da aptallaştım. İyi olmuyor hiç bir şey. Her şey daha da üst üste geliyor. Ders çalışamıyorum, insanlarla konuşamıyorum. Sanki, sanki ölüyomuşum gibi. Gittiğinden beri göğüs kafesimin sol kısmında bir ağrı var. Kalp ağrısı denirmiş ona. Karnımda da bir şeyler oluyo gittiğinden beri. Sanki ölüyomuşum gibi geliyo. Gitme dediğimde beni dinlemedin. Bu kadar çabuk gidemessin, kal lütfen dediğim de ise sadece eskisi gibi olur mu dedin ve gittin. Artık erkeklere güvenemiyorum. Çünkü sen kalpsizdin ve beni acımadan kırdın. Ya herkes beni kırarsa korkuyorum. Sen gitmeseydin beni korurdun değil mi? Sen gitmeseydin ve hala burda olsaydın beni korurdun ve ben yeniden güvenirdim. Ama gittin ve arkanda artık ağlayamayan beni bıraktın. Başka insanlarla, başka yerlerde, başka zamanlarda mutlu olman dileklerimle. Ben artık gidiyorum tamam mı? Sen, sen her zaman kendi başının çağresine bakabildin. Ama ben bakamıyorum ve gidiyorum. Belki de benim gidişim sadece sana değil; herkese göre gidiyorum. Ama ben mutlu olucağım, cennetimden size bakarken hep gülümseyeceğim. Seni hep izleyeceğim. Seni seviyorum ve ileride belki görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve sen gittin.
Non-FictionVe şimdi ben gidiyorum. Belki gidişim sadece sana değil, herkese ama gidiyorum. Sadece bu şekilde gülümseyebilirim.