Wprowadzenie do geat

9 1 0
                                    

hahaha tu zaczynamy

Młody alter żył do tej pory w geat to naprawdę bespieczna sprawa, geat to siedliska ludzi wielkie miasta z żelaza niczym w cyber pankuotoczone one są murem i osłoną da się ją przebić niektóre gatunki zielska zrobiły by to z łatwością. Naszczęście konrad debilem nie jest i pomyślal o tym więc geat'y są zbudowane na opustoszałych stepach. co prawda są problemy z wodą i jedzeniem ale chyba lepiej wyschnąć niż zostać rozerwanym na pół doznać zmasakrowania twarzy przez naprzykład takiego ściernika nazwa wzieła się od jego struktury lici ktura jest jak papier ścierny wyobraź sobie że miżnie ci po mordzie liściem jak biczem haha to się nazywa "dostać z liścia" twarzy ni ma. Ale żeby nie było że same minusy, możesz tam lulepszyć swoje ciało lub zmienić jego część . Tych miast jest nie wiele oryginalnym założycielem był konrad przez dłuższy czas tak zostawało. Ale może wrucimy do alterka ten młody wojownik naprawdę nie lubiał tam siedzieć wolał napierdalać się z roślinkami więc tylko czekał aż jakaś zabłąkana tam wpadnie. Nie żartuje on był bardziej pojebany niż to co te chwasty mogą ci zrobić jak tylko usłyszał alarm lub zobaczył że jakieś zdziebełko trawy się ruszyło nie w te strone co on chciał napierdalał. Ale nie byle kosiarką nie nie nie w geate to wyszło z mody za to modne były piły rzeźnicze a na dystans bronie niczym z dooma oczywićsie nie każda działała na każdą roślinkę ale byliśmy do tego przystosowani.

Martwe ZielskoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz