3. Bölüm

27 4 0
                                    

Jisung

Yeni okulumuzun müdürü ricamız üzerine ben, Hyunjin ve Jeongin'in ayni sınıfta olmamıza izin vermişti. Şimdi müdür yardımcısı bizi yeni sınıfımıza götürüyordu. Minho bizden bir yaş büyük olduğu için başka sınıftaydı.

Eski okulumuzda az öğrenci olduğundan dolayı okulu yıkıp yerine başka bir şey inşa edeceklerini söylediler ve bizi yakın okullara dağıttılar. Normalde yeni bir ortama giriş yapınca fazlasıyla gerilen ben, bu sefer yanımda arkadaşlarım olduğu için hiç gergin hissetmiyordum. Hyunjin ve Jeongin'e baktığımda onların da gergin olmadıklarını anlamıştım. Biz dalmış yürürken müdür yardımcısının durmasıyla bizde durduk. Belimi diklestirip derin bir nefes aldım ve yeni sınıfıma girdim arkadaşlarımın peşinden.

Herkes sessizdi. Kısaca kendimizi tanıtıp boş sıralara oturduk. Hyunjin ve Jeongin beraber oturunca bende yalnız başına oturan sevimli çocuğun yanına oturdum. Uyuduğu için onu inceleme fırsatım olmuştu. Siyah gözlerine kadar inen saçları ve dolgun yanakları vardı. Umarım arkadaş olabilirdik. Nefesimi verip defterimi çıkardım ve dersi dinlemeye başladım. Ders biter bitmez sınıftakiler etrafımıza toplanıp kendilerini tanıtmaya başladılar. Hepimiz popüler ve eğlenceli tiplerdik ve belli ki bu sınıf arkadaşlarımızın hoşuna gitmişti. Biz arkadaşlarla sohbete dalmışken sert görünümlü, sarışın bir çocuk kalın sesiyle "SESSIZ OLUN" diye bağırdığında herkes susup sınıfı aceleyle boşaltmıştı. Herkes çıktıktan sonra yanımıza gelip kibirli bir gülümsemeyle bizi süzdü.

-Ben Felix, memnun oldum

Dedi ve yumruğunu masaya vurdu. Uyuyan çocuk korkuyla yerinde sıçradığında hafif bir kahkahayla sınıftan çıktı.

-Göte bak!Hah

Hyunjin' in söylediğine gülüp az önce kötü bir şekilde uyandırılmış çocuğa döndüm.

-Iyi misin? Bu arada ben Jisung. Bunlar da Hyunjin ve Jeongin yeni sınıf arkadaşların. Geldiğimizden beri uyuyordun tanışmadık.

Çocuk bana garip bir şekilde bakıp

-Iyiyim, bende Changbin. Memnun oldum

Dedi ve büyük ihtimalle lavaboya gitmek için yanımızdan gitti.

.

Changbin

Soğuk suyu yüzüme bir kez daha çarptım. Sabah telefonda gördüğüm çocuk bizim okula gelmişti. Açıkçası şaşırmıştım. Hem çok konuşuyordu hem de yanıma oturmuştu. Ilerde ne kadar konuşabileceğini düşünürken istemsizce yüzümü buruşturdum. Beni düşüncelerimden ayıran zilin sesi olmuştu. Son bir kez yüzümü yıkayıp sınıfa girdim ve yerime oturdum. Biraz başım ağrıdığı için ağrı kesici alıp arkama yaslandım ve defterimi karalamaya başladım. Öğretmenin ne anlattığı umrumda değildi. Eskiden bütün dersleri dinlerdim, not tutardım... Şimdi ise içimden hiçbirini yapmak gelmiyordu.

Annem ben küçükken gözlerimin önünde ölmüştü. Babam tarafından. Evet ben bir katilin çocuğuyum. Bir katilin hatasıyım. Bunu kabullenmek zor oldu benim için. Hala tam kabul etmiş sayılmam ama eskisi kadar üzülmüyorum artık. Bana her bağırdığında ağlamıyorum artık..

Düşüncelere boğulmuşken baş ağrımın arttığını hissediyordum. Oflayarak bir hap daha içtim. Daha fazla düşünmemek için gözlerimi kapatıp başımı tekrar sıraya yasladım. Uyumasam bile böyle durmayı seviyordum. Düşüncelerden kaçmak için en iyi yöntemlerden biriydi.

Ders sonunda gözlerimi açtığımda Felix'in dersi izleyen yan profiliyle karşılaştım. Çok yakışıklıydı, benim aksime. Okula geldiğim ilk gün ondan çok etkilenmiştim. Şimdi ona baktığımda kendimi kötü ve iğrenç biriymişim gibi hissediyorum. Aslında sadece o değil çevremdeki çoğu kişi bana öyle hissettiriyor. Daha çok düşünmek istemediğim için yüzümü diğer tarafa çevirdim ve duvarı izlemeye başladım. Hiçbir şey yapmadan durmak istiyordum bütün gün.

Duvarla bakışmaya dalmışken görüş alanıma giren sincaba benzer bir yüz aramıza girdi. Yüzümü incelediğini farkettiğimde bende onun yüzünü incelemeye başladım. Çok neşeli ve heyecanlı birine benziyordu. Bende bir zamanlar öyleydim. Ilkokulda falan..

Hareket etmeden yorulduğum bir günün ardından eve gitmek çok iyi hissettiriyor. Gün sonunda Felix' in beni sıkıştırıp tehdit etmesini saymazsak olaysız bir gündü. Öğlen de yemediğim için açlıktan guruldayan karnımı doyurmak uykudan daha önemsiz geldiği için üstüme rahat bir eşofman ve sade bir tişört giyip yatağa attım kendimi. Kafamda geleceğime dair olaylar kurgularken uyuyakalmıştım.

12.02.2022

Silent Cry // Changlix♤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin