"wil je mijn vriendin zijn?"
Vriendin? Ik de vriendin van Matthy. De jongen waarvoor ik deze vakantie gevoelens heb gekregen. Je weet dat 't niet goed komt. Zegt een stem in mijn hoofd. Ja die gedachte/stem heeft een rede. Ik heb na ongeveer 3 manden nadat 't uit was tussen mij en Frenk een jongen ontmoet, laten we hem Tom noemen. Nou we rakten aan de praat, nummers, bellen, afspreken, en ga zo maar door. Dus na 6 maanden, nadat het uit was met Frenk, vroeg hij mij als zijn vriendin. Toen was ik de gelukkigste vrouw, maar als ik geweten had wat voor persoon hij echt was, had ik hem allang weg geduwd. Laten we zeggen dat ik niet genoeg was, en dat hij het met meer vrouwen deed. Jammer als je er zelf achter moet komen, en dat hij het dan ook nog ontkent, en dat hij dan zelf in je gezicht verteld dat hij een andere vrouw bezwangerd heeft. Ik heb het uitgemaakt mijn spullen gepakt en zijn huis verlaten, en ben nooit meer terug heen gegaan. Dat wil ik ook zo houden. Ofc moest Tom elke dag bij mij aanbellen, sorry zeggen en vertellen dat mij terug wilde. Nou dat nooit. Het is niet dat ik er heel kapot van was, het ging al slecht tussen ons, en ik zat er al eerder over te denken om 't uit te maken. En dan kom je er achter dat hij al die tijd al met andere vrouwen bezig is. En dat hij een kind krijgt. Ik weet op de dag van vandaag niet ofdat hun samen zijn, en ofdat het kind gezond is. Maar dat maakt me toch niet uit. Ik ben nu hier, met hem. Met de genen die mij vakantie leuk gemaakt heeft. Hij, de vakantie liefde. "Matthy er zijn gewoon veel dingen gebeurd deze tijd. Ik ben nu niet echt klaar met een relatie. Maar je hebt geen blauwtje, vraag het over een paar weken nog eens. En 't licht niet aan jou, k heb nu gewoon even teveel aan mijn hoofd, en een relatie gaat niet helpen. Ik wil eerst ff rust voor mezelf, dan pas de rest" Wat heb ik nou zojuist gezegd, de liefde van mijn leven zowat vraagt mij als zijn vriendin, en ik zeg nee. T is hard, maar wel de waarheid. Ik moet eerst even goed voor mezelf zorgen en dan derest. En ik wil zo graag zijn vriendin zijn, maar ik kan 't er nu niet bij hebben. "En ik wil je vriendin wel zijn, maar k kan 't er nu niet bij hebben." hoe kan je dit zeggen. Dit is zo hard. "k snap je. Je broer enzo is niet niks. Maar beloof mij dat je wel altijd langs komt als we weer in Nederland zijn" "tuurlijk! Na deze vakantie kunnen jullie niet meer zonder mij. En volgens mij jij vooral niet" Zeg ik met een knipoog. Hij draait met zijn ogen. Ik moest lachen en ik klom uit 't zwembad.
●
●
●We zijn weer terug in Nederland. De meiden en ik hadden een andere vlucht dan de mannen, dus wij gingen eerder terug naar Nederland. Ik heb zo'n beetje de hele vlucht terug met Matthy gesnapt. Oke de hele vlucht is overdreven maar wel het 1e uur. Daarna ben ik in slaap gevallen, omdat we de vorige avond uit gingen. We waren half 4 thuis, en we moesten om 10 uur op het vliegveld zijn. De club waar we gister waren was zo leuk en mooi.
Flashback
We gaan de volgende club naar binnen. De club waar we eerst waren was saai en er was geen leuke muziek. We komen binnen, straalbezopen al, goede muziek, lekker druk en natuurlijk veel drank. We zijn al een uurtje in de club, en ons hele privé verhaal van snap hebben alles mee gekregen. Hoe ik, Koen en Robbie de shotjes naar achter gooide en hoe Robbie toen over zijn nek ging. Hoe Donna bijna op d'r muil ging in het toilet. Hoe dat we met onze dronken koppen verstoppertje gingen spelen in de club. En op het insta verhaal van de Bankzitters is een hele mooie video van mij en Matthy gezet. Koen begon ons te filmen en ik begon ineens een heel goed verhaal, terwijl Matthy zijn arm om mij heen had,
ughh wat doet hij toch met mij alleen al als ik hieraan denk krijg ik een raar gevoel in m'n buik.
Mijn verhaal begon zo,"DUS ALS JE, JA DUS ALS JE NOU, NEE KIJK ALS WIJ NOU 24 UUR GAAN, JAA DAT IS ECHT GOEDDD. ALS WE DAN IN DE TUIN GAAN SLAPEN, DAT WORD LEUKKK"
Ik schaam me teveel voor dit man. Matthy ging ook helemaal stuk naast me, want hij was niet zo tappiee, maar toch wel er tappie, maar toch zo chachi. Maar ik heb er wel voor gezocht dat we 24 uur gaan overnachten in de tuin.
"FLOORR HALLO, AARDE AAN FLOOR?!"
" Huh. Wat, oo jaa"
" Je was alweer aan het dagdromen"
" Vast weer over MaTtHy "
" Shut up Lisa, ga toch lekker met Rob neuken "
" Heyy pas op, als je het zo zegt word ik geil maar ik moet wachten totdat ze geland zijn "
" NEE MEIDENN "
Zei ik iets te hard waardoor er veel mensen ons aankijken.
" Vanavond is het ~ meiden avond ~ geen neuk partijen, geen mannen en nee ook niet appen. Wij gaan film kijken, drinken, lekker eten bestellen en waarschijnlijk bellen we in onze dronkenbui de jongens toch wel, maar dat doet er niet toe. We beginnen deze avond zonder jongens en maken er wat gezelligs va-"
" OMGGG ZIJN JULLIE DE VIJFWIJVEN??!!"
Word ik afgekapt door 2 meisjes rond de 13/15.
" Jup de enige echte" Zei Lisa.
" Zouden we alsjeblieft op de foto mogen?"
"Ja tuurlijk, wil je met ons allemaal? Of alleen of beiden?"
" Ik wil natuurlijk beiden! " zegt het meisje enthousiast.
We hebben nog snel een praatje gemaakt, totdat eentje vraagt.
" Trouwen wat had jij een goed verhaal gister met Matthy. En hebben jij en Matthy misschien iets?
●
●
●EINDELIJK. Eindelijk heb ik weer wat geschreven. Ik had alweer een tijdje een idee voor dit boek, en ben dus ook maar weer aan het schrijven gegaan. Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vinden. Ik heb nog niet zo heel veel ideeën voor dit boek maar dat komt wel.
Ik uploaden gewoon waneer ik tijd en inspiratie heb. Dus dat zou zomaar 1 maand kunnen zijn.
Dit is ook de reden waarom ik eigelijk nog wilde wachten, totdat ik wat meer klaar had staan. Maar anders moesten jullie nog langer wachten.
Ik lees zelf ook steed minder bankzitter verhalen, en lees juist meer engels. Maar ik zal speciaal voor dit boek weer wat meer gaan lezen, en hopen dat ik wat meer ideeën krijg.
Ik vindt het nieuwe nummer van de jongens zo leuk, en toch nog best wel goed voor 5 verstandelijke gehandicapten. En ik was zo hiped, ik was hem vandaag al heel de dag aan het luisteren.
Ik vind het helemaal goed als je een leuk idee krijgt door een deel uit mijn boek, of gewoon mijn boek zelf, maar ik vind het niet zo leuk als je dingen gaat kopiëren, of heel het boek gaat kopiëren. Ik steek veel tijd en moeite in dit boek, als iemand dat dingen gaat stelen is dat best vervelend. Als je hier wat van leest of ziet, laat het me dan Alsjeblieft weten! Dan kan ik er wat aan doen.
Ik heb ook een insta aangemaakt. Geen idee of dat ik daar wel actief op ga zijn, maar je kan het altijd volgen als je wilt. (Ik had deze nog in 2021 gemaakt, en zo heet ook op tiktok. Daar ben ik ook niet meer zo actief, maar boeie)
Insta: 20__Bankzitters__21
OMGG!! IK KOM ER NET ACHTER DAT IK 8K READS HEB OP HET EERSTE VERHAAL!! IK BEN ZO BLIJ. Ik begon dit verhaal maar gewoon omdat ik een idee had, nooit gedacht dat 8k mensen het gaan lezen. :o
Byee! :)
JE LEEST
Vakantie naar Italië ~ FT Bankzitters
RomanceLees deel 1 dan weet je wat er allemaal gebeurd is. (Vakantie naar Italië ~ FT Bankzitters). Deze vind je op mijn account. "wil je mijn vriendin zijn?" Vriendin? Ja dat was een bankzitter. We zijn terug van vakantie, en er zijn veel video's samen...