Pov: Floor
Ik word wakker met een kater van hier tot Tokio. Ik open mijn ogen, maar sluit ze al weer snel genoeg door het vellen zon licht. Ik doe mijn ogen open en kijk om mij heen. Ik lig op de bank samen met Matthy, Raoul en Donna. Ik vraag me af waar de anderen liggen te slapen, maar ook weer niet.
Ik probeer terug te denken aan gisteravond? Nacht? Ik kan me nog herinneren dat we al vrij snel begonnen met drinken. Het begon met wijn, en eindigden met de sterkere drank. Nadat we al aardig tappie waren belden we de jongens. Wij hadden ze sowieso nog niet echt gesproken, behalve Lisa natuurlijk. Die denkt 24/7 aan Robbie en neuken. De jongens appte alleen maar om te vertellen dat hun ook veilig zijn geland. Dat is altijd wel een opluchting.
Uiteindelijk kwamen de jongens hier aan, Volgens mij was het voor hun ook niet helemaal duidelijk wat er nou gaande was. Maar alsnog was iedereen mee. Ik weet alleen nog dat de jongens ook veel hebben gezopen. En dat er wat drank spelletjes hebben gedaan. Ook gingen Robbie en Lisa al snel genoeg naar boven, ik hoef op zich niet veel meer daarover te vertellen. Vanaf daar word de avond een beetje vervaagd in mijn gedachtes.
Ik kijk op en zie de jongens nog lekker slapen. Ik sta op en pak mijn telefoon, en vervolg mijn weg naar mijn eigen kamer. Ik gooi de deur dicht, iets te hard. En heb zomaar het gevoel dat ik iemand heb wakker gemaakt.
Ik open van mijn telefoon Instagram, ik ben wel benieuwd welke onzin ik er nu weer op gezet heb met mijn dronken kop. Ik open mijn story en eerst zie ik wat story's toen we nog op het vliegveld waren. En daarna begint de avond. Ik heb wat filmpjes erop gezet waar we kijken of Robbie of Milo sneller een biertje kan atten, het was Milo. Maar Rob gaf de schuld aan 't bier merk, het was niet goed genoeg. Daarna heb ik een hele mooie foto met mij en Esmee. En een foto van mij en Koen. Daarna zingen ik en Robbie kei hard mee met een nummer van Suzan en Freek, als het avond is. Ook speelden we nog met het bankzitters kaartspel, en dat promoten wij natuurlijk ook ff.
Ik kan me van de volgende story niets meer herinneren, maar 't is toch echt gebeurd. Ik Rob, Koen, Raoul en Femke gingen een sprint wedstrijd in ons huis houden. Voor als je het nog niet wist, de woonkamer is niet zo groot, want er staan vooral veel spullen. Want we hebben wel een redelijke woonkamer, maar wij hebben gewoon teveel spullen.
Dat waren alle story's die ik op Insta gezet had, dan hebben we natuurlijk ook nog Snap. Ik open gewoon snel, en bekijk mijn privé verhaal even door.
Uiteindelijk word ik echt helemaal gek van mijn hoofdpijn, en sta ik op om paracetamol in te nemen. Ik weet ook niet waarom ik dit niet gelijk deed toen ik naar boven wilde gaan maar boeie.
Maar voordat ik dit doe app ik even mijn moeder.
Ik: Goedeee morge moeders. Ik vraag mij af of dat ik vandaag even gezellig langs kan komen.
Ik: Ik heb jullie al lang niet meer gezien, te lang.
Met dat gezegd te hebben loop ik naar benden, de keuken in. Ik pak uit de la de paracetamol, en neem hem ik. Ik hoop maar dat dit de hoofdpijn wat verzacht, want dit doet niet normaal veel zeer.
Ik wil net naar boven lopen als Raoul wakker word.
"EYyy CHappieeEE"
Volgens mij is deze man nog gewoon dronken.
" Volgens mij zit er nog teveel alcohol in je bloed."
" Nee ik heb gewoon terminale HIV"
OMG deze jonge. Ze komen altijd met de meest weird as fuck ziektes.
" Ja klopt. Ik ga lekker douche. Als je ook wilt, kijk maar waar en hoe, en paracetamol en eten is in de keuken, bye"
En met dat loop ik de trap op naar mijn kamer. Ik pak mijn ondergoed bij elkaar en loop naar mijn badkamer. Mijn badkamer zit vast aan mijn kamer, en daarnaast heb ik ook nog een inloopkast. Eigenlijk te luxe voor woorden, maar boeie ik werk er gewoon hard voor.
Ik pak uit een kastje in de badkamer een witte grote handdoek, en de autistische ik moet dan ook een witte kleine handdoek voor mijn haar pakken. Ik kijk mijn badkamer rond, en dan twijfel ik of dat ik toch niet lekker in bad ga. En uiteindelijk ga ik toch gewoon douche. 'T bad moet je helemaal vol laten lopen en wachten, en ik heb daar nu geen geduld voor. En ik wil gewoon lekker snel klaar zijn. Dus we gaan gewoon lekker voor de douche.
Nadat ik gedoucht heb kleed ik mezelf aan, en doe ik mijn haar. Ik spuit nog ff snel wat deo op. En loop dan naar beneden.
Ik zie dat er al wat meer chappies beneden zitten, met een dikke vette kater. En ze gaan nu allemaal zielig doen. Het eerste wat ik naar me hoofd toe gesmeten krijg als ik binnen kom.
" Floor jij gooide vanochtend echt kapot hard met die deur. Doe een keer normaal joh"
" Kan ik niet Lisa, ik ben mentaal 4"
--------------------------------------------------------
woorden: 855
Een iets korter hoofdstuk, maar ik heb al lang genoeg niks gepost.
Ik heb deze 2 weken stage week, en moet een documentaire maken. Dusss, ik ga proberen om met Passen ofzo nog een deel te delen. Idk of dat tie dan wat langer gaat zijn, maar dan hebben jullie tenminste wat te lezen.
Ik ben ook bezig met een heel nieuw verhaal. Ik lees de laatste tijd sowieso niet zoveel Ft van Bankzitters meer. En ik lees ook alleen nog maar Engelse boeken op Wattpad. Dus ik haal daar op zich wel ideeën uit, maar dat is gewoon toch wat anders dan dit. Dus daarom dat ik ook niet zoveel delen meer post. En als ik het post wil ik wel dat 't een goed deel is.
Maar ik was bezig met een ander verhaal van de bankzitters. Ik zou in het volgende deel wel alvast de titel aan jullie geven, zodat jullie een idee hebben waar het over zou kunnen gaan. Aka het is wel weer Matthy, want ik vind Matthy gewoon het geilst van allemaal. Dus drm.
Ook zit ik te denken om 'gewonen' verhalen te gaan schrijven. Dat lijkt me namelijk ook wel leuk. Dus ja als dat je iets boeit, lees het dan. Idk of dat ik het ga doen maar, boeie.
Ik zit morgen van 11.00 tot 19.15 op school dus hoe ga ik dit overleven? haha, Niet.
Oke ik typt teveel byee.
JE LEEST
Vakantie naar Italië ~ FT Bankzitters
RomanceLees deel 1 dan weet je wat er allemaal gebeurd is. (Vakantie naar Italië ~ FT Bankzitters). Deze vind je op mijn account. "wil je mijn vriendin zijn?" Vriendin? Ja dat was een bankzitter. We zijn terug van vakantie, en er zijn veel video's samen...