C A P I T O L U L 21 .
- Oh , ah , ahh , Nick !
- Ce dracu ? Ce-i galagia asta ?
Am aprins mica veioza de lângă pat uitându-mă la ceas . 01:20 , de unde poate venii zgomotul ăla la ora asta ? Am mers in living să verific daca este televizorul aprins însa nu era .
- Eh drace , cred ca mi s-a parut .
Cand sa ma duc spre camera mea zgomotul se aude din nou : - Oh baby , aahh , aaa .
- Nuu .. Doar nu .. Nick !
Idiotul , de la el din cameră se aude .. son of a bitch . Dacă mi-a adus vreo târfă în casă îl joc în picioare pe nemernic . M-am dus direct spre camera lui și am incercat să o deschid însa era incuiată .
- Deschide ușa imediat altfel jur că o dau jos ! am tipat nervoasă .
Din perspectiva lui Nick :
Drace am pus-o ! A venit nebuna ! Am aruncat-o pe Miruna după mine si m-am dat jos din pat .
- Nick .. cine este la ușa ?
- Shh , imbracă-te , repede , i-am zis si aruncandu-i hainele de pe jos .
- Nick , deschide odată ! tipa Alexandra la ușa .
- Stai puțin .. ăă .. sunt in baie .
- Nick , cine este ?
- Un drac , este Alexandra . Repede , intră în ... dulap .
- Alexandra ? Ce caută ea aici ?
- Ah , aici locuiește , adică stam amâdoi , iti explic mai încolo , acum stai aici și nu scoate nici un sunet , ai înteles ?
- Bine baby .
Am băgat-o repede în dulap și mi-am tras o pereche de pantaloni pe mine apoi i-am deschis ușa nebunei .
- Ce vrei ?
- Ce crezi că faci ?
- Nu este evident ? Făceam un .. duș !
- Unde-i târfa ? Am auzit Nick , ai adus o târfă aici !
- Pff .. ce ? Ba nu .
A început să caute peste tot , sub pat , în baie , după draperie și tot ce făcea era să se înfurie și mai rău .
- Aha , este in dulap , nu-i așa ?
- Nuu , Alexandra stai .
Prea târziu , a deschis dulapul și a gasit-o pe Miruna acolo pe jumătate dezbrăcată . Damn , o sa ma omoare !
- Miruna ? Ce pana mea cauti aici ?
- Este ... somnambulă ?
- Taci , s-a întors spre mine și m-a împins în pat în timp ce a scos-o pe aia din dulap de păr .
- Get out of my house bitch !
- Alexa , stai , pot sa-ți explic ! o rugă ea,însa in zadar , a dat-o afară si a trântit ușa în urma ei .
- Alexandra , stai acolo , i-am zis !
- Oh , da ? Iti arde de sex ? Vino aici !
M-a alergat prin toată casa pâna când m-a prins în camera ei și s-a aruncat peste mine lovindu-mă.
- Stai .. stai mă fată , n-auzi ?
Am apucat-o de mâini si ne-am rotit , de data asta cu mine deasupra ei .
CITEȘTI
A rough game of pleasure ...
General FictionO poveste de dragoste complicata . Un inceput ciudat . O continuarea total neasteptata .