14. The past returns .

2.4K 92 7
                                    

                                                    C A P I T O L U L  14 .


De indata ce am intrat in apartament , Lucas m-a ajutat sa imi dau haina jos si cu un sir de mici sarutari am mers spre camera lui .

Bineinteles ca el a eleminat repede haina care il incomoda si s-a pus langa mine in pat , sarutandu-ma pe gat si cautand cu o mana marginea bluzei mele pe care incepuse sa o ridice usor .

Eu inca ma gandeam la mesajele primite azi . Doua mesaje anonime intr-o singura zi ? De-a dreptul neprofesional .

Adica , nu se uit si el sau ea la filme ? Se trimite unul la cel putin 2 zile .

In timp ce eu imi tot rascoleam gandurile , Lucas imi eliminase bluza si imi diezmierda cu sarutari suave sanii , acoperiti de sutienul dantelat .

Ah , eu incerc sa ma gandesc cine ma tot streseaza si lui ii arde de sex .

- Ce este ?

Ma intreaba la un moment dat cand observa ca nu sunt atenta la ce se intampla .

M-am ridicat in sezut si m-am acoperit cu un cearsaf aflat la indemana .

- Nimic ..

- Cum nimic ? La mall erai...

- Mi-a pierit cheful . Imi aduci ceva de baut ?

Am intrebat repede inainte ca el sa imi raspunda .

Ce vrea ? Daca mi-a pierit cheful , este numai vina lui .

Eu vroiam sa o facem in cabina de proba , nu acasa . M-am plictisit de paturi , si nu ma intelegeti gresit insa , ce avea cabina ?

A adus o sticla de whiskey si doua pahare .

Mi-am baut bautura in liniste , fara sa mai zic nimic .

Lucas statea posomorat pe pat , uitandu-se la televizorul stins .

Daca nu l-as fi cunoscut , in asemenea circumstante nu i-as fi dat mai mult de 16 ani .

M-am ridicat din pat si am dat drumul apei de la dus sa curga apoi mi-am dat jos celelalte haine si am lasat apa fierbinte sa imi mangaie trupul .

Imediat dupa mi-am infasurat un prosop in jurul meu si am pasit spre camera .

Lucas tocmai ce se pregatea sa intre si el la baie .

Dupa ce a intrat , si-a dat drumul la apa si a intrat in dus .

Eu m-am strecurat usor si am intrat peste el .

- Ce cauti aici ?

- Ghici...

Nu am mai apucat sa spun nimic deoarece imediat am fost aruncat de un perete al cabinei dus cu Lucas peste mine , sarutandu-ma .

Mi-am bagat mainile in parul lui tragandu-l mai aproape , simtindu-l cum ma patrunde incet si dornic . Nici nu mai mi-am dat seama cand am iesit din dus si am ajuns in pat unde buzele lui coborau tot mai jos , eu arcuindu-mi spatele de la atata placere .

Buzele lui au revenit peste ale mele si ma sarutau cu o pasiune nebuna cand suntem intrerupti de zgomotul produs de telefonul lui .

- Nu raspunde !

I-am soptit in timp ce i-am muscat buza inferioara .

- Trebuie ! Poate este ceva important .

- Mh ..

S-a intors spre noptiera de langa pat si s-a uitat spre telefonul lui , dandu-si seama ca de fapt cel care sunase era al meu insa tocmai cand a raspuns , cel care ma apelase a inchis .

A rough game of pleasure ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum