5. fejezet - Elvarratlan szálak

43 3 1
                                    

Az emberek mindig azt mondják, hogy az idő elrepül, ha jól érzed magad. És nyilvánvaló, hogy ez az ének igaz. Néhány hónap telt el azóta, hogy Marshall és Everest társak lettek. Azt mondani, hogy ők ketten közelebb kerültek egymáshoz, még enyhe kifejezés lenne. Ezen a ponton gyakorlatilag elválaszthatatlanok voltak, különösen mióta a husky beköltözött a kilátóba.

A nap éppen most kezdett felkelni, mivel ez egy új nap kezdete volt. És annak ellenére, hogy általában aludt, amennyit csak tudott, ma Everest korábban ébredt, mint általában szokott. Nem önszántából, de nem is véletlenül. Ez volt ez a nap, és a szörnyű emlékek, amiket felidézett. Mindenki másnak ez egy átlagos nap volt, és többnyire már túl volt mindenen, de ez az egy nap mindig nehéz volt.

Ott ült a párja kölyökházában, csak csendben gondolkodott, és igyekezett mindent megtenni, hogy ne szökjenek ki könnyek a szeméből. Nem volt biztos benne, hogy mit kellene tennie vagy éreznie, de szerencsére hirtelen meghallotta, hogy Marshall felébredt, így figyelmét valami olyasmire fordíthatta, ami valóban boldoggá tette.

"Jó reggelt, Marshy." Üdvözölte melegen, és hozzásimult, amikor a férfi fáradtan felállt. A daliás mosolygott és visszacsókolt, de érezte, hogy valami nem stimmel. Everest nem tűnt olyan vidámnak, mint általában, a mosolya erőltetettnek tűnt, és a tekintete sem volt az igazi. De arra gondolt, hogy talán csak nem aludt jól, ezért vállat vont.

"Jó reggelt, Éva." Felelte, miután hagyta magát felébredni. Még mindig nem tudott szabadulni az érzéstől, hogy valami nincs rendben, ezért természetesen, hogy a lány jól legyen, rákérdezett. "Minden rendben van? Kicsit levertnek tűnsz."

"Huh? Ó, jól vagyok, csak fáradt." Válaszolta, és kitalált egy kifogást. Bár Marshall nem volt teljesen meggyőződve róla, csak hagyta a dolgot, miközben ketten elhagyták a kölyökházukat, hogy csatlakozzanak a többiekhez reggelizni. Mindketten kimentek, hogy lássák, Chase és Skye is elhagyja a házukat.

A két pár üdvözölte egymást, mielőtt Chase elővette a megafonját, és jelezte a másik háromnak, hogy fogják be a fülüket, amit dacosan nem kellett kétszer mondani nekik. Az a hülye megafon úgy tűnt, hogy néha még a dobhártyát is ki tudja fújni.

"RENDBEN, SRÁCOK! ÉBREDJÜNK FEL ÉS REGGELIZZÜNK!" Kiáltotta. Mint mindig, Rubble abban a pillanatban felébredt, amint Chase azt mondta, hogy reggeli. A bulldog gyorsan kirohant a kölyökházából a többiekkel együtt, csak ők lassabban.

"Gyerünk, mire várunk még? Együnk!" Mondta boldogan, miközben berohant a liftbe, és a többi kölyök követte, miközben szórakozottan rázta a fejét. Mindenki felment az emeletre reggelizni, amit Ryder éppen elkészített.

Annak ellenére, hogy Everest imádta a májas kölyökkutyakaját, amit a fiú szerzett neki, mégis lassan evett. Még ha csak fáradt is volt, legalább mindig evett valamit. Az a vidám és vadállatias oldala most egyszerűen nem volt meg. Bár tudta, hogy a múltja fizikailag nem tudta bántani, a szíve még mindig szúrta.

A még mindig szokatlan viselkedése nem maradt észrevétlen a párja számára, amikor odasétált, hogy ellenőrizze. "Eve, biztos, hogy jól vagy? Általában szereted azt az ételt. Rosszul érzed magad? " - kérdezte, láthatóan aggódva.

"Már mondtam, hogy jól vagyok, Marshy, nem kell folyton kérdezned." Válaszolt a rekedt, kissé felemelve a hangját. A legutóbbi alkalommal ellentétben Marshallt nem győzte meg. Elég jól ismerte a nőt ahhoz, hogy tudja, ha valami nincs rendben.

"Nem, nem vagy. Látom, hogy feldúlt vagy. Csak segíteni akarok, kérlek, mondd el, mi a baj." Marshall könyörgött, remélve, hogy valamiféle magyarázatot kap. Ehelyett egy egészen más választ kapott a nőtől.

"MONDTAM, HOGY JÓL VAGYOK, MARSHALL!" Everest csalódottan kiabált. Mindenkit megdöbbentett a hirtelen kirohanása, különösen Marshallt. Soha nem volt még így dühös rá, vagy bárkire, ami azt illeti.

Miután rájött, hogy mit tett, azonnal felállt, és kirohant a kilátóból. "Várj, Éva gyere vissza!" Hallotta, ahogy Marshall utána kiált, de nem állt meg. Kiment, hogy kiszellőztesse a fejét, és lefeküdt egy fa alá. Ugyanarra a fára, amelyik alatt Marshall bevallotta neki.

Szellemileg elátkozta magát azért, amit az imént tett. A daliás csak segíteni akart neki, de ő csak rontott a helyzeten. Arról nem is beszélve, hogy most csak bűntudata volt, amiért kiabált vele, amiről azt hitte, hogy soha nem tenné meg/

Röviddel ezután Marshall kijött, hogy megkeresse őt. Amint meglátta, lassan odasétált hozzá, nem akarta még jobban frusztrálni, mint amennyire már így is frusztrált volt. Everest meghallotta őt, és megfordult, hogy felvegye vele a szemkontaktust. Intett neki, hogy jöjjön oda és üljön le mellé, amit meg is tett.

"Eve, sajnálom..." Marshall elkezdte mondani, de a husky félbeszakította.

"Nem, nem kell sajnálkoznod. Az én hibám, hülyeség volt tőlem, hogy megpróbáltam ezt eltitkolni előled." Válaszolt a lány. A daliás egy percig csak ült, feltételezve, hogy a lány még többet fog kifejteni, de csendben maradt.

"Mit tartsak el előlem?" Kérdezte, miközben rájött, hogy a lány nem fog mondani semmit. Everest szomorúan felsóhajtott, pontosan tudta, mi fog következni. Sosem szeretett a múltjára gondolni, de most nem sok választása volt.

"A múltam. Hazudtam, amikor azt mondtam, hogy a déli sarkon éltem, ameddig csak emlékszem. Volt egy otthonom, de ezen a napon néhány évvel ezelőtt megszöktem, és felszálltam egy hajóra, amely nyilvánvalóan odalent járt." Magyarázta.

"Ó. Megértem, ha nem akarod elmondani, de miért szöktél meg?" Marshall megkérdezte, kíváncsi volt, miért érezte szükségét, hogy mindezt eltitkolja előle. Több kérdése is volt, de úgy döntött, inkább hallgat, és hagyja, hogy a lány beszéljen.

"Semmi baj, majd az elejéről kezdem. Huskytenyésztő családba születtem, így hamar elkeltem. A család, amelyik megvett, nem volt túl jó család. Etettek és adtak vizet, de nagyjából ennyi volt a legtöbb figyelem, amit kaptam. De nem ez volt a probléma. Az igazi ok, amiért elmentem, a másik huskyjuk, Damian miatt volt." Egy pillanatra megállt, amikor Marshall átkarolta, hogy megpróbálja megvigasztalni.

Ez volt az a rész, amit Everest igazán nem akart elmondani neki, de tudta, hogy el kell mondania. "Marshy, megyek, hogy őszinte legyek veled, nem te vagy az elsőtisztem. Damian volt, de őt nem szerettem igazán. Kényszerített és manipulált, hogy vele legyek." Ezen a ponton a husky arcán már a könnyek kezdtek végigfutni. Marshall észrevette, és ölelésbe húzta, mielőtt folytatta volna.

"Szörnyű volt. Bántalmazott engem. Azt mondta, hogy ha valaha is elhagyom őt, és új társat találok, meg fog ölni. Nem bírtam tovább, ezért elmentem. Nem is érdekelt, hogy hova kerülök, csak az, hogy messze legyen tőle. Nem tudom, mi történt vele azután." A lány könnyek között fojtogatta, miközben Marshall a karjaiban tartotta.

"Semmi baj, Éva, már elment, nem tud többé bántani téged. Ígérem, hogy soha nem tennék ilyet." Nyugtatta, amire Everest meglepően gyorsan megnyugodott.

"Tudom, hogy nem tennéd, Marshy. Alapvetően mostanra már teljesen túltettem magam rajta, csak ez a nap visszahoz néhány emléket." Válaszolta. Most mosolygott, ami tudatta Marshallal, hogy most már jól van.

Mielőtt bármi mást mondhattak volna, a jelzőtábláik megszólaltak. "Mancs őrjárat, az őrhelyre!" Hallották Ryder hangját. Mindketten felálltak, és csatlakoztak a többi kölyökhöz az őrhelyen. Chase elmondta a jellegzetes szövegét, majd a vezetőjük elkezdte átadni a küldetést.

"Mielőtt bármit mondanék, Everest, jól vagy?" Kérdezte. A husky bólintott, és már a ránézésből is láthatták, hogy sokkal jobban érzi magát. Bármit is tett vagy mondott Marshall, jól működött.

"Jó. Na szóval, Mrs. Goodway síelni volt Jake hegyén, és végül elesett, és megsérült a lába. Szóval ehhez a küldetéshez szükségem lesz Everestre, mivel a hegyekben leszünk, és Marshallra, hogy biztosak lehessünk benne, hogy nincsenek komolyabb sérülések." Magyarázta.

A két kölyök egymásra nézett és elmosolyodott. Ritkán fordult elő, hogy együtt mehettek küldetésekre, még kevésbé, hogy csak ők ketten. Jó lenne egy kis időt eltölteni a többi kölyök nélkül. Persze, amíg ők dolgoztak, de ez így volt rendjén. Különben is...

Mi volt a legrosszabb, ami történhetett?  

Újjászületés | Mancs ŐrjáratDonde viven las historias. Descúbrelo ahora