Wymiana czekoladkami

139 28 17
                                    

×××

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

×××


Chłodny poniedziałkowy ranek w Karasuno, nie był tylko zwykłym, kolejnym nudnym poniedziałkiem. Bowiem był 14 lutego, a co za tym idzie próba związków oraz okazja na stworzenie nowych.

Gdy Kageyama i Hinata weszli do szkoły nie potrafili wytłumaczyć uczucia, które ich ogarnęło. Mieli wrażenie, że wnętrze placówki zrobiło się jakieś bardziej różowe, jakby aura miłości wisiała w powietrzu.

Oboje spojrzeli na siebie, chcąc potwierdzić, że drugi odniósł takie samo wrażenie.
Rudowłosy patrzył w niebieskie tęczówki wysokiego chłopaka szukając w niej podpowiedzi jak odebrał tą atmosferę. Jednak twarz Kageyamy jak zwykle była wygięta w tym dziwnym grymasie, którego Hinata nie potrafił rozgryźć.

— Dlaczego nie przyjmiesz tych czekoladek? — jęknęła jakaś dziewczyna wchodząc do szkoły.

Hinata i Kageyama wzdrygnęli się i zawstydzeni szybko odwrócili od siebie wzrok. Przerwali tą dziwną niemą rozmowę.

— Nie ignoruj mnie! — rozgrywający uznał, że dziewczyna ma wyjątkowo denerwujący głos. Na końcu wypowiadanego zdania w irytujący sposób jej ton głosu robił się coraz wyższy, pieszcząc przy tym niemiłosiernie.

Obok "szalonego duetu" przeszedł wysoki blondyn w okularach. Najwyraźniej to zanim wołała dziewczyna.
Tsukishima musiał ją słyszeć, w końcu wydzierała się w niebo głosy, jednak postanowił ją zignorować. Kageyame i Hinate nawet to nie zaskoczyło. Bardziej byliby zdziwieni gdyby chłopak normalnie z nią rozmawiał.

Dziewczyna pociągnęła blondyna za rękaw, ale i to nie poskutkowało.
— Tsukki, noo! — jęknęła wciąż szarpiąc go za mundurek.

— Zamknij się — odwrócił się przez ramię i spojrzał na nią z przekąsem. — Nie chcę twoich czekoladek i nie nazywaj mnie tak.

— Nienawidzę cię! — dziewczyna zrobiła się czerwona. Tupnęła ze złością i rzuciła małym, czerwonym pudełkiem o podłogę. Odwróciła się na pięcie i zła wyszła ze szkoły.

Tsukishima westchnął i spojrzał na czekoladki. Podniósł je, co zaskoczyło wszystkich, którzy byli świadkami tej sytuacji. Gdy w głowie każdego zatlił się mały promyczek nadziei, że blondyn zamierza wrócić do dziewczyny i ją przeprosić, ten wrzucił opakowanie do śmietnika.

— Śmieci trzeba wyrzucać — skomentował i założył słuchawki na uszy.

Romantyczna atmosfera wraz z czekoladkami została brutalnie wyrzucona do kosza.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 14, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Walentynki [one shot] | Kageyama x Hinata ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz