9 gün falan olmuş özür dilerim aktif olamadım. Düşünüyordum nasıl yazsam diye.
------------------------------~---------------------
Nizaki'nin anlatımıyla;
Mitsuya yanıma gelip beni eve götürmüştü. Eve gelince Mitsuya ya el salladım ve eve girdim ve direk odama çıktım.
Aklımda keisuke vardı. Napıyordu acaba şuan oda beni düşünüyor muydu?
Ahhhhhh amk çıkmıyor aklımdan.
Saate baktım gece 02.00 idi. Uyumam gerek yoksa yarın okula geç kalacaktım. Gerçi keisuke nin yüzüne nasıl bakıcaktım hiçbir şey demeden yanından çektim gittim.
Kafamı yastığa bastırdım ve ufak bir çığlık attım.
Amına koyayım zaten ona aşık olduğumu anlamıştır. Of yarın ne yapıcam.
Peki acaba ayoma ile gerçekten sevgililer mi?
Net sevgililer amk yoksa neden sarılsınlar ki yok belki ayoma sarıldı nerden bilicem.
Ama o zaman keisuke onu iterdi. Niye itmedi?
Ayrıca hina keisuke nin benden hoşlanıyor olabiliceğini söylemişti. Sanırım hoşlanmıyormuş.
Gerçi hafif ümütlenmiştim yalan yok. Ama o zaten her zaman bwnimle böyleydi. Uzun zaman dır arkadaştık ve ben her zaman onunla yakındım.
Gerçi o beni daha çok kardeşi gibi görüyordu büyük ihtimal.
Bense aptal gibi aşık oldum. Beni kardeşi gibi gören birine aşık oldum ben AŞIK!
Sinirlerim bozuldu ağlıcam.
Gözlerimi sıkıca kapattım ve keisuke yi unutmaya çalıştım. Aslında belkide ondan uzak dursam daha iyi olucak.
Gözlerimi oyle sıkıyordum ki gözlerim artık acıyordu. Gözlerimin önüneen keisuke gidene kadar gözlerimi sıktım artık gözlerim dayanamıcak derecede yanınca gözlerim kararmıştı.
Şimdi ben uğraşmıyordum. Uğraşan gözlerimdi. Uyumam bir 20-30 dakika aldıktan sonra uyuya kalmışım.
Sabah saat 7.20
Alarmım çalıyordu. Kulaklarım öyle azap çekiyordu ki bir kaç saatlik uyku ile okula gidicektim. Okulda uyurdum ama sabah sabah bu ne işkence-
Bam! Bilin bakalım kimle aynı sınıftayım ve aynı sıradayım? Tabiki de Keisuke
Hahah iyi çok iyi böyle devam. Nasıl yüzüne bakıcam amk.
Ayağa kalkıp üstümü giyinmek için dolabıma gittim.
Ha bu arada kavga olcakmış.
Tch qlırız biz sıkıntı yok canım.Birde Festival var. Doğrusu gitmek istemiyorum. Gerçekten de boş işti.
Hazırlanıp aşağı indim.
Annem yemeğimi hazırlamıştı. Ve yine evde yoktu. Aslında evde olmaması işime geliyordu. Sonuçta gecenin bir körü anne ben dışarı çıkıyorum diyemezdim.
Kahvaltımı yapıp çıktım. Yolda hina yı gördüm. Takemichi ile gidiyorlardı. Doğrusu önce yanlarına mı gitsem dedim. Ama uzun zaman dır yanlız kalmamışlardı.
Tek başıma yürüyordum.
Sınıfa geldiğimde sırama geçtim.
Saat 7.40:
Tuhaflık vardı. Normalde bu saatte keisuke nin gelmiş olması gerekirdi. Birşey mi olmuştu.
Tenefüs zili çalar çalmaz Takemichi nin yanına gittim.
-"Oi Takemichi!"
Arkasından bağırmıştım. Arkadaşlarıylaydı.
Bana döndü ama suratı endişeli duruyordu.
-"E-efendim Nizaki-san."
-"Birşey mi oldu takemichi keisuke bugün gelmedi sen bilirsin ne oldu?"
-"Kötü şeyler oldu Nizaki çok kötü birşey oldu. Ve en kötüsü de mikey size karşı çok sinirli. Bu akşam ki toplantı da herşeyi anlarsınız."
Ne?! Mikey bana neden sinirli? Keisuke ye birşry mi oldu?
Takemichi nin anlatımıyla:
Ona söylemeli miydim? Bana tek yardım edebilicdk kişi o tek ona güvene bilirim. Yapıcam yapmak zorundayım.
-"Nizaki biraz konuşabilirmiyiz?"
-"Evet tamam konuşalım."
Anlaşılan ne plduğunu anlamaya çalışıyordu.
Birlikte boş kimsenin olmadığı bir yere gittik.
Tamam Takemichi yaparsın anlatırsın hadi koçum yaparsın.
Hadi tek seferde!-"Nizaki-san ben geleceğe gidebiliyorum!"
-"He"
Güzel tepki verdi. Al işte salak öyle mi söylenir. Şimdi kız beni şizofren sanıcak.
Bana hala boş gözlerle bakıyordu. Tam birşey dicektim ki konuştu.
-"Bende bu çocukta bir tuhaflık var diyordum. Demek buydu Takemichi anlat bakalım."
Tepkisi beni rahatlattı. İnanmıştı bana inanmıştı.
Ondan yardım isticektim yapıcaktım. Yapmak zorundaydım. Yoksa draken ölücekti.
Takemichi Nizaki ye her şeyi anlattıktan sonra;
-"Demek öyle Takemichi merak etme sana yardım edeceğim. Yanlız değilsin."
O îyiki var. Ama mikey büyük ihtimal onu bugún toman dan atıcak. Sikiyim böyle işi
Nizaki-san onları yapıcak birisi değil ben ona inanıyorum.------------------------🦭------------------------
Acaba nizaki naptı?
Merak ediyorum vzlla yeni bölümü ama baya aksiyonlu geçicek sıradaki bölümde toman toplantısı olacak bakalım nizaki ne yapmış.