Takemichi'nin de yardimiyla Drajen beni motoruna bindirdi. Ilerliyorduk fakat tenim iyice sogumaya baslamisti.Motor ile giderken yuzume carpan ruzgardan mi yoksa oluyormuyumda tenim soguyordu bilmiyorum fakat iyice sogumustum.
Goz kapaklarim bile zar zor acik duduyordu. Drakenin beline doladigim ve gittikce gevseyen ellerimi zar zor tutuyordum.
Draken de bunu anlamis olacak ki dayanmami az kaldigini soyluyordu. Ama olmuyordu kendimi tutamiyordum artik. Ama mutluydum da toman dan kimse olmemisti.
Beni saf disi birakalim cunku zaten atilmistim. Olucektim Baji ye olan hislerimi soyleyemeden olecektim siktir.
Sadece ona onu cok sevdigimi soylemek isterdim. Son kez olsun cok uykum geldigi icin beni sirtina almasini isterdim.
Mitsuya ile tekrar tasarim yapmak isterdim. Pah ve peh ile adam dovmek isterdim. Chifuyu ile kedi beslemek kazutora ile ona bulasanlari dovmek Mikey ile dalga gecmek sanirim artik olmaz artik hicbirini yapamam.
Draken sonunda motoru durdurdugunda artik etraf karanlikti...
3. Kisi anlatim:
Draken Nizaki yi kucagina alip acele ile hastaneye girdi. Doktorlar acilen bir sedye isteyip Nizakiyi ameliyata aldilar.
Draken her ne kadar Nizakinin guclu oldugunu bilsede onu kucagina aldiginda soguk teni ve artik nefes almayisi onu cok endiselendirmiti.
Ameliyathane nin onune oturup beklemeye basladi.
Cok gecmeden Digerleride gwlmisti.
Herkes her ne kadar guclu durmaya calissada olmuyordu Emma agliyordu hina da onu sakinlestirmeye calisiyordu fajat Emma dan daha cok agliyordu.
Takemichi pismanlik duyuyordu Nizaki yi kurtaramadigi icin cok pismandi.
Ve baji o aglamamaya ve guclu durmaya calissada ici parcalaniyordu. Daha ona onu sevdigini soyleyememisken olmemeliydi. Asla olemezdi.
Onu son kez sirtina almak istedi baji eve gidene kadar sirtinda uyuya kalmasini istedi onun ellerini tutmak onu isitmak cok muydu bunlarin hepsi?
..........
-"Hastanin yakinlari kimler?"
Baji hemen doktorun yanini buldu.
-"Biziz, hastaya birsey mi oldu?"
-"Endiselenmeyin hastanin durumu iyi."
-"Onu gormek istiyorum."
-"Malesef suan olmaz fakat onu normal odaya alinca camdan bakabilirsiniz."
Baji kafasini salladi. Onu girmek istiyordu.
Diger herkesinde ici rahatlamisti.
5 gun sonra:
-"Yeter Baji iyiyim ben daha fazla dinlenmeme gerek yok suan herkesi yrnebilecek kadar iyiyim."
-"Gorduk gorduk daha ayakta bile duramiyorsun bide iyimis mis."
-"Yo duruyorum ne alaka?"
Ayaga kalkmaya calistin ve yere dusecekken seni belinden tuttu baji.
-"Evet evet kos istersen bide."
Bisry demedin cunku hem suan sinir olmustun hemde baji seni belinden tutuyordu.
-"Bajiii yeter ama cidden disari cikmak istiyorum ben."
-"Ha bu arada Mikey tekrar seni tomana aldi."
-"Neden atmisti ki zaten elinde kaniti var miydi?"
-"Ihanet falan yoktu zaten Mikey seni korumak adina Tomandan atti. Cunku Takemichi senin hedef olabilecegini soyledi."
-"Ha takemichi mi?"
-"Evet ama sanirim hic bir ise yaramadi ha uyarisi."
-"Peki Draken nasil?"
-"O iyi."
-"Ha bu arada benimle ciksana?"
Kulaklarina kadar kizarmistin o az onxe ne demisti. Sok bir sekilde Baji nin suratina bakiyordun.
-"Oi iyimisin kipkirmizi olmussun, tamam kabul biraz ani oldu yerde pek musait degil ama daha fazla dayanamazdim. Sana cok asigim uzun zamandir zaten daha fazla sabredemem."
-"Evet olur cikarim."
Sessiz bir sekilde soylemene karsilik baji guldu. Ve yanina gelip yataga oturdu.
-"Opeyim mi?"
Ha?
-"He? Eh olur."
Baji hem kendini gulmemek icin zir tutuyordu hemde ona karsi cok tsrli geliyordun.
Seni nazikce optu sende karsilik verdin.
Ilk opucugun ilk askina gitmisti cok mutluydun baji de oyleydi.
Hafif kizarmisti o da.
Ama cok tatliydi.
---------------------------------------------------
Final yani daha fazla fikir yok artik bende ama hos oldu bence sonu bu arada 4 bin okuma icin cok sagolun sirada Sanzu x reader i yazicam yani bolum sonra da Ran x reader a gecerim artikk.
Cok optum.