Manga'nın yeni bölümünü okudunuz mu? Çok güzeldi.
------------------------------------------‐
Kafamı boşaltmaya çalışıyordum. O kadar doluydu ki hadi birileri bana iftira atmış ama nasıl olur da Mikey buna inanır Mikey i geçtim hepsi böyle düşünüyor.
Şimdi ihanet i düşünücek değilim belli ki bıri beni Toman dan uzaklaştırmaya çalışıyor ama bu bana engel olmamalı Draken i kurtarmalıyım.
Düşün Nizaki düşün ne yapıcaksın ayrıca kavga ne zaman olucak nerede olucsk bunları Takemichi ye sormayı o kadar çok istiyodum ki ama olmaz eğer ben sözde ihanet ettiysem Takemichi benimle konuştuğu için o da ihanet etmış sayılır.
Kendi başıma düşünmek zorunda kaldım. En son hava kararmaya başlamıştı eve gitme kararı aldım.
Sokaklar çok sakindi çok huzur vericiydi en azından düşünebiliyordum. Derin düşüncelere dalmıştım ki karşımda birinin gölgesini hissedip ayıldım.
Bilin bakalım kim Baji Keisuke.
Şuan görmemem gereken yoksa gözyaşlarına boğulacağım kişi yanında Chifuyu vardı. Belli ki marketten dönüyorlardı.
Chifuyu ilk bana selam verecek gibi oldu. Ama sanırım aklına sabah geldi ve bi an duraksadı. Kendiyle verdiği iç savaşından sonra tam ağzını açıcaktı ki Baji onu kolundan tutup sürüklemeye başladı.
-"Gidelim Chifuyu başka işimiz kalmadı."
Beni görmemezlikten geliyo o inanıyo benim toman a ihanet edebileceğime inanıyo.
Hızla evime doğru yürüdüm üstümee hala toman üniforması vardı bu yüzden bir an önce eve vsrmak istiyordum. Eve gidtken bile çoğu kişinin gözleri üstümdeydi.
Hissetmesi kolaydı ço kderin ve öfke dklu bakıyorlardı.
Sonunda eve vsrmıştım. Yarın festival vardı. Umarım onlar için çok güzel bir festival olur.
Hızla odama çıktım ve üstümü değiştirdım uyumam gerekiyordu ama qklımdan büt türlü çıkmıyodu.
Saat gece yarısı 02.45 geçe uyuya kaldım.
-
-
-
-
Sabah 12.37Aw uyanmak çok zor oldu sanki dün akşam bayılana kadar içmişim gibi başım ağrıyor hatta ağrımıyor çatlıyordu.
Mutfağa gidip ağrı kesici içtim. Akşama kadar geçerdi nasıl olsa tum gün evdeydim. Tabi kötü birşey olmazsa eğer.
Bu durumu göz önünde bulundurdum ve hazırlandım en azından üstümde kavga etmeme engel olmayacak şeyler vardı her ihtimale karşı rahat giyinmiştim.
Akşama kadar evde boş boş oturmuştum. En son Emma ya mesaj atmak grldi aklıma ama ne yazıcaktım "merhaba Emma draken bıçaklanabilir de eğer öyle birşey olursa beni sra" mı diyim?
En son sakince normal birşeyler yazma kararı aldım.
-Selam Emma nasılsın!
Tamamm eğer durum kötüyse bana yazar amq ya yazamazsa ona da birşry olursa saat 17.23 gibiydi televizyona dalmıştım.
Saat 22.30 civarlsrında telefonum çaldı. Hemen açtım kim olduğuna bile bakmadım önemli olabilirdi.
Ve tam tahmin ettiğim gibi bu Emma!
-"Alo Nizaki!"
-"Efendım Emma birşey mi oldu?"
-"D-draken'in kafasına birşeyle vurdular ve ve kafasından kan geliyor korkuyorum."
Ağlıyordu sesinden belliydi çok korkmuştu.
-"Hemen oraya geliyorum Emma sakın Draken'in yanından ayrılma!"
Hemen yola çıktım ayakkabılarım zaten ayağımdaydı. Hazır da bekliyordum.
Yağmur yağıyordu.Kıyamet habercisi sanki
---------------------------?------------------
Beğendiniz mi umarım beğenmişsinisdir normalde pazartesi okuldan sonra atıcağımı söylemiştim ama biraz geç geldi üzgünüm.