ꕥ𝔹𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕦𝕔𝕜❣︎𝕟𝕘 𝕎ℍ𝔸𝕋..?!ꕥ

1.5K 15 4
                                    

ℍ𝕖𝕝𝕝𝕠 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟.

⚠️𝕊𝕨𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘, 𝔸𝕟𝕘𝕤𝕥⚠️

Hᴇɴʀʏs P.O.V

"I ᴋɪʟʟᴇᴅ ʜɪᴍ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ.." Hᴇ sᴀɪᴅ ʀᴜʙʙɪɴɢ ʜɪs ɴᴇᴄᴋ ᴡʜɪʟᴇ ᴄʜᴜᴄᴋʟɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍsᴇʟғ. I ᴡᴀs ɪɴ ᴅɪsʙᴇʟɪᴇғ. Hᴇ ʜᴀᴅ ᴛᴀᴋᴇɴ ᴀ ʟɪғᴇ ᴊᴜsᴛ ʏᴇsᴛᴇʀᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ʜᴇs ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ɪᴛ?! Aɴɢᴇʀ ғɪʟʟᴇᴅ ᴇᴠᴇʀʏ ғʀᴀᴍᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴏᴅʏ.

"Bᴇᴄᴀᴜsᴇ ʏᴏᴜ ғᴜᴄᴋ❣︎ɴɢ WHAT?! HOW DARE YOU TAKE A LIFE AND FUCK❣︎NG LAUGH ABOUT IT!!" I ʏᴇʟʟ. Iᴍ ᴘʀᴇᴛᴛʏ sᴜʀᴇ ᴛʜᴇ ᴡʜᴏʟᴇ ʙʟᴏᴄᴋ ʜᴇᴀʀᴅ ᴍᴇ sʜᴏᴜᴛ ᴀᴛ ᴛʜɪs ᴅɪsᴄᴜsᴛɪɴɢ ᴍᴀɴ. "Wʜᴀᴛs ᴡʀᴏɴɢ? Wʜʏ ᴛʜᴇ ʜᴇʟʟ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ sʜᴏᴜᴛɪɴɢ ᴀᴛ ᴍᴇ?" I ᴡᴀs ᴀʙsᴏʟᴜᴛʟʏ ғᴜᴍɪɴɢ. Hᴇ ᴅᴏᴇsɴᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ ɪs ᴡʀᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ᴀᴄᴛɪᴏɴs. *Wʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ғᴜ-*

"Sᴏ ʟᴇᴍᴍᴇ ɢᴇᴛ ᴛʜɪs sᴛʀᴀɪɢʜᴛ, ʏᴏᴜ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴀ ᴍᴀɴ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ YOU WANTED TO?" Hᴇ ʟᴏᴏᴋs ᴀᴛ ᴍᴇ. "I ᴍᴇᴀɴ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ᴘᴜᴛ ɪᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀʏ ɪᴛ sᴏᴜɴᴅs ʙᴀᴅ.." *Wʜᴀᴛ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ᴘʜʏᴄᴏᴘᴀᴛʜɪᴄ ʙᴜʟʟ sʜ❣︎ᴛ ɪs ᴛʜɪs? Dɪᴅ ʜᴇ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴊᴜsᴛ sᴀʏ ᴛʜᴀᴛ?* I sᴛᴀʀᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴀᴛ ʜɪᴍ. "Yᴏᴜ ᴅᴏɴᴛ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ ᴛʜᴇ sᴇᴠᴇʀɪᴛʏ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴄʀɪᴍᴇs Wɪʟʟɪᴀᴍ. Aғᴛᴏɴ. Yᴏᴜʀᴇ sᴘᴇɴᴅɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴡʜᴏʟᴇ ʟɪғᴇ ʜᴇʀᴇ. Rᴏᴛᴛɪɴɢ ᴀᴡᴀʏ ɪɴ ᴀ ɢᴏᴅᴀᴍɴ ᴄᴇʟʟ." Wɪʟʟɪᴀᴍ ᴄʜᴜᴄᴋʟᴇs. Hᴇ ᴛᴀᴋᴇs ᴀ sᴛᴇᴘ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴡʜɪsᴘᴇʀs ɪɴ ᴍʏ ᴇᴀʀ

"Wʜᴏ sᴀɪᴅ I ᴡᴀs Hᴇɴʀʏ..?" Hᴇ ʙᴀᴄᴋs ᴀᴡᴀʏ. Aɴᴅ ɢᴏᴇs ʙᴀᴄᴋ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴄᴇʟʟ. *Wʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ғ𖦹ᴄᴋ Iᴠᴇ ɴᴇᴠᴇʀ ᴛᴏʟᴅ ʜɪᴍ ᴍʏ ɴᴀᴍᴇ..-* I ᴡᴀʟᴋ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴍʏ ʙᴏssᴇs ᴏғғɪᴄᴇ. I ᴋɴᴏᴄᴋ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ. "Cᴏᴍᴇ ɪɴ..!" I ᴡᴀʟᴋ ɪɴᴛᴏ Zᴀɴᴅᴇʀs ᴏғғɪᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴄʟᴏsᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ. "Sᴏ.. Wʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ Hᴇɴʀʏ?" I sɪᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀɪʀ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ᴍᴇ. "Yᴏᴜ ᴡᴏᴜʟᴅɴᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ ᴀɴ ɪɴᴍᴀᴛᴇ ᴄᴀʟʟᴇᴅ Wɪʟʟɪᴀᴍ Jᴀᴍᴇs Aғᴛᴏɴ ᴡᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ?" Hᴇ ᴛᴀᴋᴇs ʜɪs ᴇʏᴇs ᴏғғ ʜɪs ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴇʀ. "Oғ ᴄᴏᴜʀsᴇ I ᴋɴᴏᴡ ʜɪᴍ Hᴇɴʀʏ. Hᴇs ᴛʜᴇ ɴᴇᴡ ᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ʏᴇsᴛᴇʀᴅᴀʏ. Wʜᴀᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪᴍ??" I ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɴᴅs ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇsᴋ. "Wᴇʟʟ I ᴡᴀs ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪs ʟɪғᴇ sᴇɴᴛᴇɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ sᴇᴠᴇʀɪᴛʏ ᴏғ ʜɪs ᴄʀɪᴍᴇs, ʙᴜᴛ ʜᴇ sᴀɪᴅ ʜᴇ ᴡᴏɴᴛ ʙᴇ sᴛᴀʏɪɴɢ ғᴏʀ ᴛᴏᴏ ʟᴏɴɢ ɪɴ ʜᴇʀᴇ. Tᴇʟʟ ᴍᴇ Zᴀɴᴅᴇʀ.. Dɪᴅ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ᴅᴇᴀʟ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴍᴜʀᴅᴇʀᴇʀ..?" Hᴇ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ᴍᴇ ɪɴᴛᴇɴsʟʏ ᴀɴᴅ I sᴛᴀʀᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ.

"Wʜᴀᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ Hᴇɴʀʏ? Iᴍ ᴛʜᴇ ʙᴏss ᴏғ ᴛʜɪs ᴘʟᴀᴄᴇ, ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ɪ sᴛʀᴜᴄᴋ ᴀ ᴅᴇᴀʟ ᴡɪᴛʜ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴋɪʟʟᴇᴅ ᴀ ᴍᴀɴ??" I ᴜɴʟᴏᴄᴋᴇᴅ ᴇʏᴇs ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ. *Iᴛ ᴡᴀs ᴅᴜᴍʙ ᴏғ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ᴀsᴋ ᴛʜᴀᴛ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴ Hᴇɴʀʏ!* I ɪɴᴛᴇʀɴᴀʟʟʏ sʟᴀᴘ ᴍʏsᴇʟғ. "Iғ ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴀʟʟ ᴄᴏᴜʟᴅ ʏᴏᴜ ᴘʟᴇᴀsᴇ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴍʏ ᴏғғɪᴄᴇ." I ɢᴇᴛ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ʟᴇᴀᴠᴇ. I ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴍʏ ᴡᴀᴛᴄʜ: *9:30ᵖᵐ Iᴛs ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ ᴏғ ᴍʏ sʜɪғᴛ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ... Tɪᴍᴇ ɢᴏᴇs ғᴀsᴛ..* I sᴀʏ ɢᴏᴏᴅʙʏᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴡʀᴇᴛᴄʜᴇᴅ ᴡᴏʀᴋᴘʟᴀᴄᴇ (ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴄᴏᴡᴏʀᴋᴇʀs) ᴀɴᴅ ᴇxɪᴛ ᴛʜᴇ ʙᴜɪʟᴅɪɴɢ. I ᴡᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴍʏ ʜᴏᴜsᴇ, ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ, ɢᴇᴛ ᴀ ʙᴏᴛᴛʟᴇ ᴏғ ᴡʜɪsᴋᴇʏ ᴀɴᴅ sɪᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ. I ᴅᴏᴡɴ ᴛʜᴇ ʙᴇᴠᴇʀᴀɢᴇ ɪɴ sᴇᴄᴏɴᴅs ʙᴇғᴏʀᴇ ʙʟᴀᴄᴋɪɴɢ ᴏᴜᴛ.

I ᴡᴀs ɪɴ ᴀ ᴘɪᴛᴄʜ ʙʟᴀᴄᴋ ʀᴏᴏᴍ. I ᴡᴀs ᴛɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴀ ᴡᴏᴏᴅᴇɴ ᴄʜᴀɪʀ. A ʟɪɢʜᴛ ғʟɪᴄᴋᴇʀᴇᴅ ᴏɴ. "Yᴏᴜ ʀᴇᴀʟʟʏ sʜᴏᴜʟᴅɴᴛ ʜᴀᴠᴇ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴇᴅ ᴍᴇ Eᴍɪʟʏ. Lᴏᴏᴋ ᴡʜᴇʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ɴᴏᴡ." Tʜᴇ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴡᴀs ᴜɴʀᴇᴄᴏɢɴɪsᴀʙʟᴇ, ғɪʟʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʜᴀᴛʀᴇᴅ. Tʜᴇɪʀ ғᴀᴄᴇ ᴡᴀs ʙʟᴀᴄᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ, ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴅ ʙʀᴏᴡɴ ʟᴏɴɢ ʜᴀɪʀ. A ᴋɴɪғᴇ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ғʟᴏᴏʀ. Iᴛ ᴡᴀs ɢʟᴏᴡɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴘᴜʀᴘʟᴇ ᴛɪɴᴛ ᴛᴏ ɪᴛ. I ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ʀᴇᴀᴄʜ ғᴏʀ ɪᴛ ᴡɪᴛʜ ᴍʏ. Mʏ ᴠᴏɪᴄᴇ ɴᴏᴛ ᴡᴀɴᴛɪɴɢ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ. I ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴍʏ ᴏᴜᴛ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴛʜᴇ sʜᴀʀᴘ ᴏʙᴊᴇᴄᴛ. Tʜᴇ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ᴛʜᴇɪʀ ғᴏᴏᴛ ᴏɴ ᴍɪɴᴇ, ʜᴏʟᴅɪɴɢ ɪᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴡɪᴛʜ ғᴏʀᴄᴇ. I ᴡᴀs ᴄʀʏɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜɪs ᴘᴏɪɴᴛ. Iᴛs ғᴀᴄᴇ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴛᴡɪsᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ɪᴛ sᴀɪᴅ ᴛᴡɪᴛᴄʜɪɴɢ ᴡɪʟᴅʟʏ.

𓁹"ክዐፕ ነዐ ᖴᗩՏT ዘቿክዪሃ. ዕዐክፕ  ᖇᗴՏIՏT"𓁹

ጎፕ ᘜᖇᗩᗷᗷᗴᗪ ጠሃ ᑎᗴᑕK ልክዕ ነፕልዪፕነ ᑕᕼOᑕKIᑎᘜ ᗰᗴ. ጎ ᖇOᒪᒪ ᗷᗩᑕK, ልክዕ ነፕልዪፕ ᖴᗩᒪᒪIᑎᘜ ጎክፕዐ ልጎ ᗷOTTOᗰᒪᗴՏՏ ᑭIT. ጎጠ ՏTIᒪᒪ ᗷOᑌᑎᗪ ፕዐ ፕዘቿ ርዘልጎዪ. ፕዘቿ ᖇOᑭᗴ የዪቿነነቿዕ ልኗልጎነፕ ጠሃ ՏᗴᑎՏITIᐯᗴ ՏKIᑎ. ጎ ሠልነ ጌቿጎክኗ ᗴᑎᐯᗴᒪOᑭᗴᗪ ጎክ ᗪᗩᖇKᑎᗴՏՏ. ጠሃ ጠዐሁፕዘ ዪቿቻሁነቿዕ ፕዐ Oᑭᗴᑎ ሁየ.ጎ ረልሃ ፕዘቿዪቿ ՏOᗷᗷIᑎᘜ ጠሃ ᕼᗴᗩᖇT ዐሁፕ.

ᖘ꒒ꏂꍏꌚꏂ.. ꀍꏂ꒒ᖘ...










𝐖𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐦 𝐱 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 [𝐏𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐀𝐔]Where stories live. Discover now