𝔼.
⚠️𝕂𝕟𝕚𝕧𝕖𝕤, 𝔾𝕦𝕟𝕤, 𝕊𝕨𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘 & 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕒𝕥𝕤.⚠️
Hᴇɴʀʏs P.O.V
I ғᴇᴇʟ ᴀ ʙʟᴜɴᴛ ᴏʙᴊᴇᴄᴛ ᴍᴀᴋᴇ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ ᴏғ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ, ᴀ ʟᴏᴜᴅ 'ᴄʟɪᴄᴋ' ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ sᴏᴏɴ ᴀғᴛᴇʀ. I ǫᴜɪᴄᴋʟʏ ᴘᴜᴛ ᴍʏ ʜᴀɴᴅs ᴜᴘ, ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ᴍʏ ᴇᴀʀs, ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴡᴇʟʟ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴏɴ ᴍᴇ.
"T-ᴛᴜʀɴ Aʀᴏᴜɴᴅ. NOW!" Tʜᴇ ᴠᴏɪᴄᴇ ᴡᴀs sʜᴀᴋʏ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇᴡʜᴀᴛ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ.. Tʜᴇɴ ɪᴛ ʜɪᴛ ᴍᴇ.
"J-JAMIE..!? WH-" I ᴛᴜʀɴ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙɪᴛ, ʜᴇsɪᴛᴀɴᴛʟʏ. Bɪɢ Mɪsᴛᴀᴋᴇ.
I ᴄᴏᴜʟᴅ sᴇᴇ ʜɪs ғᴀᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ɢᴜɴ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴘʟᴀᴄᴇᴅ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴛᴇʟʏ ᴏɴ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ. Hɪs ᴇʏᴇs ᴡᴇʀᴇ ᴡɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ғɪʟʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ғᴇᴀʀ. Hᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ʜᴇ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʙʀᴇᴀᴋ ᴅᴏᴡɴ ɪɴғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴡᴏɴᴅᴇʀ ᴡʜʏ..
"Tʜᴀᴛs ᴇɴᴏᴜɢʜᴛ Jᴀᴍɪᴇ..." A sᴍᴏᴏᴛʜ ʙʀɪᴛɪsʜ ᴠᴏɪᴄᴇ sᴀɪᴅ. A ᴡʜɪᴛᴇ ɢʟᴏᴠᴇᴅ ʜᴀɴᴅ ɢʀɪᴘᴘᴇᴅ ᴏɴᴛᴏ Jᴀᴍɪᴇs sʜᴏᴜʟᴅᴇʀ. Jᴀᴍɪᴇ ᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ ɢᴜɴ ᴏғғ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ ᴀɴᴅ ᴘᴀssᴇs ɪᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴍᴀɴ, ᴇʏᴇs ғɪʟʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙʀɪᴍ ᴡɪᴛʜ ᴛᴇᴀʀs. Tʜᴇ ᴍᴀɴs ᴏᴛʜᴇʀ ʜᴀɴᴅ ᴛᴀᴋᴇs ᴛʜᴇ ɢᴜɴ ᴀɴᴅ ᴄʟɪᴄᴋs ᴛʜᴇ sᴀғᴛᴇʏ ʙᴀᴄᴋ ᴏɴ. I sᴛᴀʀᴇ ɪɴ ᴅɪsʙᴇʟɪᴇғ. *Wʜᴇʀᴇ ᴅɪᴅ ʜᴇ ɢᴇᴛ ᴀ sᴜɪᴛ?!*
"W-WILLIAM?! WHEN D-DID YOU G-GET HERE...?!" Hᴇ ᴛʜᴇɴ ᴛᴀᴋᴇs ᴀ ᴋɴɪғᴇ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜɪs sᴜɪᴛ ᴘᴏᴄᴋᴇᴛ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛs ɪᴛ ᴛᴏ Jᴀᴍɪᴇs ɴᴇᴄᴋ. Jᴀᴍɪᴇ ʟᴇᴛs ᴏᴜᴛ ᴀ sᴍᴀʟʟ ʏᴇʟᴘ ɪɴ ғᴇᴀʀ, ʙᴇғᴏʀᴇ ᴄʀʏɪɴɢ sɪʟᴇɴᴛʟʏ. "Iᴅ ʀᴀᴛʜᴇʀ ʏᴏᴜ sʜᴜᴛ ᴛʜᴇ ғ𖦹ᴄᴋ ᴜᴘ ʙᴇғᴏʀᴇ I sʟɪᴛ ʏᴏᴜʀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ғʀᴇɪɴᴅs ɴᴇᴄᴋ Hᴇɴʀʏ.." Wɪʟʟɪᴀᴍ sᴀʏs, ᴘʀᴇssɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴋɴɪғᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴏɴᴛᴏ Jᴀᴍɪᴇs sᴋɪɴ, ᴍᴀᴋɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛᴜʀɴ ᴘᴀʟᴇ ᴡʜɪʟᴇ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ʜɪs ɴᴇᴄᴋ. Wɪʟʟɪᴀᴍ ʜᴀᴅ ᴡɪᴅᴇ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ᴀ ᴡɪᴅᴇ ᴘsʏᴄʜᴏᴘᴀᴛʜɪᴄ sᴍɪʟᴇ ᴘʟᴀsᴛᴇʀᴇᴅ ᴏɴ ʜɪs ғᴀᴄᴇ. Jᴀᴍɪᴇ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ʜᴇ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ғᴀɪɴᴛ ᴜɴᴅᴇʀ ᴛʜᴇ ʙʟᴀᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ sʜɪɴʏ ᴋɴɪғᴇ ᴛʜᴀᴛ ɴᴏᴡ ᴡᴀs ᴘʀᴇssᴜʀᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ғᴏʀᴄᴇғᴜʟʟʏ ᴏɴᴛᴏ ʜɪs ɴᴇᴄᴋ. Hᴇ ᴡᴀs ᴄʀʏɪɴɢ ᴇᴠᴇɴ ᴍᴏʀᴇ ɴᴏᴡ.
I sʜᴜᴛ ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ, ʜᴏᴘɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ᴡᴏᴜʟᴅɴᴛ ᴋɪʟʟ Jᴀᴍɪᴇ ʀɪɢʜᴛ ʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɴ. I ʜᴀᴛᴇᴅ sᴇᴇɪɴɢ ʙʟᴏᴏᴅ ᴀɴᴅ ɢᴏʀᴇ ɪɴ ɢᴇɴᴇʀᴀʟ, ʙᴜᴛ sᴇᴇɪɴɢ ᴍʏ ғʀᴇɪɴᴅs ʙʟᴏᴏᴅ ʙᴇ sʜᴇᴅ ɪɴғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ? Iɴ ᴍʏ ᴏᴡɴ ʜᴏᴍᴇ? Gᴇᴛ ʙʟᴀᴍᴇᴅ ғᴏʀ ɪᴛ? Hᴇʟʟ ɴᴏ. "Nᴏᴡ Jᴀᴍɪᴇ... I ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ.. Fᴏʀ ʜᴇʟᴘɪɴɢ ᴍᴇ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ.. Iᴛs ᴛᴏᴏ ʙᴀᴅ I ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʟᴇᴀᴠᴇ ɴᴏᴡ... Iʟʟ ᴋᴇᴇᴘ ᴍʏ sɪᴅᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴀʟ." Wɪʟʟɪᴀᴍ ᴛʜᴇɴ ᴡᴀʟᴋs ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ʜᴏᴜsᴇ, sʟᴀᴍᴍɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ, ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɢᴜɴ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴋɴɪғᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ. I ᴛʜᴇɴ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴍʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴛᴏ Jᴀᴍɪᴇ, ᴡʜᴏ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ɢʀᴏᴜɴᴅ sʜᴀᴍғᴜʟʟʏ. *THIS LIER, THIS EXCUSE OF A COP!* I ᴋᴇᴇᴘ ᴏɴ ʀᴇᴘᴇᴀᴛɪɴɢ ɪɴ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ.
"I-I ᴋɴᴏᴡ ᴛʜɪs ʟᴏᴏᴋs ʙ-ʙᴀᴅ Hᴇɴʀʏ-" Hᴇ sᴛᴀʀᴛs "NO. JUST NO. J-JAMIE DO YOU KNOW WHAT YOUVE F𖦹CKING DONE?!" I ʙᴇʀᴀᴛᴇ ʜɪᴍ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ᴏᴠᴇʀ. "TELL ME WHAT THE HELL WAS THAT ABOUT?!" I ɢʀᴀʙ ʜɪs ᴄᴏʟʟᴀʀ ᴡʜɪʟᴇ I ᴛʜʀᴇᴀᴛᴇɴ ʜɪᴍ, ᴛᴇᴀʀs ᴘᴏᴜʀɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴏғ ʜɪs ᴡɪᴅᴇɴᴇᴅ ᴇʏᴇs.
"I-"
YOU ARE READING
𝐖𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐦 𝐱 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 [𝐏𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐀𝐔]
Fanfiction⚠️There will be a TW before every chapter.. So watch out for those and stay safe! :)⚠️ (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ 𝕀 𝕓𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕚𝕝𝕝𝕣𝕪 𝕗𝕒𝕟𝕗𝕚𝕔...