⚠︎𝕎-𝕨𝕒𝕚𝕥 𝕎𝕙𝕒𝕥..?!⚠︎

1.2K 17 0
                                    

𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 𝕗𝕠𝕔𝕦𝕤𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕁𝕒𝕞𝕚𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕎𝕚𝕝𝕝𝕚𝕒𝕞 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕒𝕝.

⚠️𝕊𝕨𝕖𝕒𝕣𝕚𝕟𝕘.⚠️

Hᴇɴʀʏs P.O.V

"JAMIE! TELL ME RIGHT NOW!" I sʜᴏᴜᴛ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛʀᴇᴍʙʟɪɴɢ ᴍᴀɴ ʙᴇғᴏʀᴇ ᴍᴇ. "L-ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢ-ɢᴏ ᴀɴᴅ Iʟʟ ᴛᴇʟʟ ʏ-ʏᴏᴜ..!" Hᴇ sᴀʏs ɪɴ ᴀ sʜᴀᴋɪɴɢ ᴠᴏɪᴄᴇ. I ʟᴇᴛ ʜɪᴍ ɢᴏ, ᴀɴᴅ sɪᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜᴄʜ, ᴍᴏᴛɪᴏɴɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛᴏ sɪᴛ ɴᴇxᴛ ᴛᴏ ᴍᴇ. I sᴛᴀʀᴇ ɪɴᴛᴏ ʜɪs ᴇʏᴇs. *Hᴇ'ᴅ ɴᴇᴠᴇʀ ᴅᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴇᴀʟ ᴡɪʟʟɪɴɢʟʏ.. Jᴜsᴛ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ʜɪᴍ..!*

"Sᴛᴀʀᴛ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ sᴛᴀʀᴛ ɴᴏᴡ. Gɪᴠᴇ ᴍᴇ ᴀ ʀᴇᴀʟ ʀᴇᴀsᴏɴ ɴᴏᴛ ᴛᴏ ᴛᴜʀɴ ʏᴏᴜ ɪɴ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ..." I ᴄᴏᴜʟᴅ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ sᴇᴇ ɴᴇᴡ ᴛᴇᴀʀs ᴀᴛᴛᴀᴋɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴘʀɪᴄᴋʟɪɴɢ ᴀᴛ ʜɪs ᴇʏᴇs ᴀs ʜᴇ sɴɪғғʟᴇs ᴏɴᴄᴇ ᴀɢᴀɪɴ.

"W-ᴡᴇʟʟ- Iᴛ ᴀʟʟ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ.."

❦︎𝓕𝓵𝓪𝓼𝓱𝓫𝓪𝓬𝓴~❦︎

𝕁𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕗𝕠 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘.
𝕀𝕥𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥 𝕠𝕗 𝕁𝕒𝕞𝕚𝕖'𝕤 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤𝕙𝕚𝕗𝕥 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕣𝕣𝕚𝕧𝕖𝕕.

Jᴀᴍɪᴇs P.O.V

*I ᴡᴏɴᴅᴇʀ ᴡʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ɴᴇᴡ ɪɴᴀᴍᴛᴇ ʟᴏᴏᴋs ʟɪᴋᴇ...* I ᴛʜɪɴᴋ ᴀs I ᴘᴜsʜ ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ғᴀᴍɪʟᴀʀ ɢʟᴀss ᴅᴏᴏʀs ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘʀɪsᴏɴ. Iᴍ ɢʀᴇᴇᴛᴇᴅ ᴡɪᴛʜ Kʏʟᴇ ʙᴇʜɪɴᴅ ᴛʜᴇ ʀᴇᴄᴇᴘᴛɪᴏɴ. "Yᴏᴜ ᴄᴀɴ ɢᴏ ɴᴏᴡ Kʏʟᴇ.." I sᴀʏ, sᴍɪʟɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴄʜᴇᴇʀғᴜʟʟʏ. Hᴇ ǫᴜɪᴄᴋʟʏ sɴᴀᴘs ʜɪs ʜᴇᴀᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴛᴏ ғᴀᴄᴇ ᴍᴇ. "Oʜ. I ᴡᴀs ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ sᴛᴀʏ, sɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇʀᴇs ᴀ ɴᴇᴡ ɪɴᴀᴍᴛᴇ ᴀɴᴅ ᴀʟʟ.." Tʜɪs ᴡᴀsɴᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ sᴜᴘʀɪsɪɴɢ, sɪɴᴄᴇ Kʏʟᴇ ɪs ᴋɪɴᴅᴀ ᴋɴᴏᴡɴ ғᴏʀ sᴛᴀʏɪɴɢ ᴀғᴛᴇʀ ʜɪs sʜɪғᴛ.

"Sᴏ..- Yᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʜɪᴍ..?" I ᴡᴀʟᴋ ᴜᴘ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ ᴀɴᴅ sɪᴛ ᴏɴ ɪᴛ. "Nᴏ, ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ.. I ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀᴛᴇ ʜɪᴍ sɪɴᴄᴇ ʙᴏss ɪs sʜᴏʀᴛ ᴏɴ sᴛᴀғғ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ, ᴀɴᴅ Hᴇɴʀʏs sʜɪғᴛ ɪs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ... Iᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴜɴғᴀɪʀ ᴛᴏ ᴄᴀʟʟ ʜɪᴍ ʀɪɢʜᴛ ɴᴏᴡ.. Wᴏᴜʟᴅɴᴛ ɪᴛ..?" A ᴍᴇssᴀɢᴇ ᴛʜᴇɴ ᴘᴏᴘs ᴜᴘ ᴏɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴇʀ, ʜᴇ ʀᴇᴀᴅs ɪᴛ ғᴏʀ ᴀ ғᴇᴡ sᴇᴄᴏɴᴅs ᴛʜᴇɴ, ʜᴇ ɪᴍᴍᴇᴅɪᴀᴛᴇʟʏ ɢᴇᴛs ᴜᴘ ᴀɴᴅ sᴛᴀɴᴅs ɪɴғʀᴏɴᴛ ᴏғ ᴍᴇ. "Tʜᴇ ɴᴇᴡ ɪɴᴍᴀᴛᴇs ɴᴀᴍᴇ ɪs Wɪʟʟɪᴀᴍ Aғᴛᴏɴ. Hᴇ sʜᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴄᴏᴍɪɴɢ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ. Yᴏᴜ ᴡᴀɴɴᴀ ᴄᴏᴍᴇ..?" I ɴᴏᴅ ᴀɴᴅ ʜᴏᴘ ᴏғғ ᴛʜᴇ ᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ, ғᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ Kʏʟᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴀᴄᴋ.

Tʜᴇʀᴇ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴡᴏ ᴏғғɪᴄᴇʀs ʙʀɪɴɢɪɴɢ ʜɪᴍ ɪɴ, ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴏᴜɢʜ ʜᴇ ᴛᴏᴡᴇʀᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇᴍ. "H-ʜᴏʟʏ sʜ❣︎ᴛ..." I ᴄᴏᴜʟᴅ ғᴇᴇʟ ᴍʏsᴇʟғ ᴛᴇɴsᴇ ᴜᴘ ᴀs I ᴛʀʏ ᴛᴏ ɢᴇʀ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ʜɪs ғᴀᴄᴇ, ᴛᴏ ɴᴏ ᴀᴠᴀɪʟ. Hɪs ᴄᴏғғᴇᴇ ʙʀᴏᴡɴ ʜᴀɪʀ ᴡᴀs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ. Tʜᴇ ᴏғғɪᴄᴇʀs ᴛʜᴇɴ ᴛᴏᴏᴋ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀᴛɪᴏɴ ʀᴏᴏᴍ.

I ʟᴏᴏᴋ ᴜᴘ ᴀᴛ Kʏʟᴇ, ᴀɴᴅ ʜᴇ ʟᴏᴏᴋs ʙᴀᴄᴋ, ʙᴏᴛʜ ᴏғ ᴏᴜʀ ᴇʏᴇs ᴡɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ғᴇᴀʀғᴜʟ. A ғᴇᴡ ᴍɪɴᴜᴛᴇs ᴘᴀss, ʜᴇ sᴜᴅᴅᴇɴʟʏ sᴀʏs, "Fᴏʟʟᴏᴡ ᴍᴇ." I sʟᴏᴡʟʏ sᴛᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴛʀᴀɪʟ ʙᴇʜɪɴᴅ Kʏʟᴇ ᴏɴᴄᴇ ᴀɢᴀɪɴ, ᴀɴᴅ ᴡᴇ ғᴏʟʟᴏᴡ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴏғғɪᴄᴇʀs. I ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ, ᴘᴇᴇʀɪɴɢ ᴄᴀᴜᴛɪᴏᴜsʟʏ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ʟᴀʀɢᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ ᴏғ ᴏɴᴇ ᴡᴀʏ ɢʟᴀss ʙᴇsɪᴅᴇ ᴍᴇ. I ᴛᴀᴋᴇ ᴀ ᴄʟᴏsᴇʀ ʟᴏᴏᴋ, ᴀɴᴅ sᴇᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴏғғɪᴄᴇʀ ɪɴsɪᴅᴇ ᴡɪᴛʜ Wɪʟʟɪᴀᴍ ʟᴏᴏᴋs ᴠᴇʀʏ ғʀᴜsᴛʀᴀᴛᴇᴅ, Wɪʟʟɪᴀᴍ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴠᴇʀʏ sᴍᴜɢ ɢʀɪɴ ᴏɴ ʜɪs ғᴀᴄᴇ.

Tʜᴇ ᴏғғɪᴄᴇʀ ᴛʜᴇɴ sᴛᴏʀᴍs ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ, ᴍᴜᴛᴛᴇʀɪɴɢ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ʜɪᴍsᴇʟғ. "Hᴏʟᴅ ᴏɴ, Iᴍ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ɢᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴏғғɪᴄᴇʀ." Hᴇ ᴇxɪᴛs ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ, ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴏɴʟʏ ᴍᴇ ᴀɴᴅ Wɪʟʟɪᴀᴍ. Hᴇ ᴛᴜʀɴs ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴀɴᴅ ᴡᴀᴠᴇs ᴀᴛ ᴍᴇ, ᴛʜᴇɴ ᴍᴏᴛɪᴏɴɪɴɢ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ʀᴏᴏᴍ, sᴍɪʟɪɴɢ sᴏғʟʏ.

"W-ᴡᴀɪᴛ Wʜᴀᴛ..?! Hᴏᴡ ᴅᴏᴇs ʜᴇ ᴋɴᴏᴡ ᴛ-ᴛʜᴀᴛ Iᴍ ɪɴ ʜ-ʜᴇʀᴇ..!" I ᴍᴜᴛᴛᴇʀ ǫᴜɪᴇᴛʟʏ ᴛᴏ ᴍʏsᴇʟғ, ᴏᴘᴇɴɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ɢᴏɪɴɢ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀᴛɪᴏɴ ʀᴏᴏᴍ.

Bɪɢ ᴍɪsᴛᴀᴋᴇ.






𝐖𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐦 𝐱 𝐇𝐞𝐧𝐫𝐲 [𝐏𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐀𝐔]Where stories live. Discover now