Saat sabah on'u gösteriyordu. İlk uyanan Jooyeon olmuştu.
"Jiseok... Kalk hadi kahvaltı yapalım"
Cevap olarak 'tamam kalkıyorum' denilmesini beklemişti. Fakat gelen cevap ufak mırıltılardı.
"Jiseok kalk hadi daha annenin yanına gideceksin!"
"Ah... Unutmuştum..."
-----------------------------------------------------------
Kahvaltılarını yapmışlardı. Jiseok annesinin ufak lokantasına gitmek için hazırlanıyordu. Jooyeon'un evde sıkılabilecek olmasını düşünüp onu da çağırmaya karar vermişti.
"Jooyeon"
"Efendim?"
"Benimle gelmek ister misin?"
"Farketmez aslında olur"
"Hazırlan çabucak"
"Bekle geliyorum!"
-----------------------------------------------------------
Jiseok'un annesine yardım etmiş, oldukça yorulmuşlardı. Evleri yakın olduğundan beraber gidiyorlardı. Jiseok'un aklına, Jooyeon'un en sevdiği grubun daegu da yani Jooyeon'un memleketinde konseri olduğu gelmişti. Bu haberi annesinin ufak lokantasında çalışırken gelen müşterilerden duymuştu.
"Jooyeon!"
"Neden birden bire bağırıyorsun ki! Efendim?"
"Daegu'ya gidelim mi?"
"NE!? Daegu'ya mı! Gerçekten mi?! Uzun zamandır gitmiyordum~ ayrıca... Neden gidiyoruz?"
"En sevdiğin grubun konseri var desem?"
"Ciddi misin!?"
"Evet!"
Jooyeon mutlulukla arkadaşının (!) boynuna sarılmıştı. Gerçekten çok mutlu olmuştu. Uzun zamandır konserlerine gitmek için bekliyordu. Jiseok gerçekten onun kahramanıydı...
"Jiseok... Peki kardeşlerim? Onlar gelmek istemezler. İkisini yanlız bırakmak istemiyorum. Birbirlerini yiyebilirler..."
"Onlar annemde kalsalar nasıl olur?"
"Çok ama çok ama çooooook iyi olur!"
"Bu arada konser yarın değil ertesi gün. İstersen yarın gidelim hem biraz Daegu'yu gezeriz ne dersin?"
"Harika derim! O zaman ben hazırlanmaya başlayım!"
"Pekala görüşürüz o zaman!"
"Görüşürüz!"
Jooyeon mutlulukla evin kapısına doğru yürürken dans ediyor garip sesler çıkarıyordu.
Jiseok arkadaşının (!) Bu haline gülerek bı arka sokaktaki evlerine yürümeye başladı...BYE GUYS HI LADIES! MUAHH
Selam insanciklar nasılsınız?
Jooyeon'un en sevdiği grup sizce hangi grup olmalı? Karar veremedim yardımcı olur musunuz?
Bu arada çok saçmalıyorum ama kaos kokusu geliyor sanki sizde alıyor musunuz?SİZLERİ SEVİYORUM ❣️❣️❣️ DAHA ÇOK OKUNMA VE OY LÜTFEEEEN!!
(Düzenlenmiştir)
(20.08.2022)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy death gay? / Gayeon
FanfictionJooyeon yaşamak istemiyordu. Jiseok ise yaşama tutunmak için birşeyler arıyordu. O gün, Jooyeon'un doğum gününde ikisininde o çatıda olması kader miydi? Yoksa tesadüf mü? Kitabı yazarken hiç umursamamışım galiba. Bölümleri düzeltmek için kısa süreli...