Jiseok ve Jooyeon yaşanan olaylardan sonra Seul'e geri dönmüşlerdi. Jooyeon garip bir şekilde Jiseok'u sadece arkadaş olarak görmek istemiyordu. Bilmiyordu içindeki bu duyguyu, neydi bu duygu?
Jiseok ise sıradan bir şekilde hayatına devam ediyordu. Sıradan olmayan tek şey Jooyeon ile aynı eve çıkmalarıydı. Bu teklifi ikiside yapmamıştı. Jooyeon'un kız kardeşi Seon bu teklifi sunmuştu ve zorda olsa abisini ikna etmeyi başarmıştı. Seon gerçekten çok iyi bir kızdı. Jiseok Seon'a minnettardı. Jooyeon'a olan duyguları kesinleşmiş ve deliler gibi aşık olduğunu anlamıştı.
Jiseok küçük bir kafe işletiyor, Jooyeon da hem ona yardım etmek için hem de para kazanmak için yanında çalışıyordu. İş çıkışı evlerine giderken Jiseok artık Jooyeon'a açılması gerektiğini düşünmüştü.
"Jooyeon"
"Efendim?"
"Seninle önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum ama evde konuşalım bunu"
"Kötü bir şey değil değil mi?"
"Merak etme kötü bir şey değil!"
"Hadi gidelim o zaman!"
Jooyeon konuştuktan sonra arkadaşının (?) kolunun altına girmiş gülümseyerek yürüyordu.
Eve geldiklerinde Jooyeon meraklı bir şekilde Jiseok'a seslendi.
"Jiseok! Hadi ne söyleyeceksin çok merak ediyorum hadi!"
"Bekle geliyorum!"
"Tamamm"
"Geldim..."
"Hadi söyle ne konuşacağız?"
"Nasıl söylemem gerek bilmiyorum... Jooyeon ben..."
"Sen ne Jiseok? Söylesene!"
"Jooyeon ben... Ben senden hoşlanıyorum. Hatta hoşlanmak değil bu ben sana deliler gibi aşığım. Bilmiyorum küçüklükten beri arkadaşız bunu kabullenmek benim içinde zordu. İnan ki seni herşeyden çok seviyorum. Beni özel hissettiriyorsun. Seni seviyorum Jooyeon..."
"Jiseok... Ben... Ne demeliyim bilmiyorum ama benimde sana karşı son zamanlarda hissettiğim garip duygular var. Ben aşkı bilmiyorum Jiseok. Bana aşkı öğretir misin?"
"Sana aşkı öğreteceğim... Emin ol asla pişman olmayacaksın..."
Hİ GUYS NASİLSİNİZZZ!
UMARIM İYİSİNİZDİR MUAH!
Öhm öncelikle hepinize çokça teşekkür ederim. Bu fici yazmaya uzun zaman önce karar vermiştim. iyi ki de yazmışım sizin gibi iyi ve güzel insanlarla tanışma fırsatı buldum. Yeri geliyor herşeyimi size anlatıyorum. Yeri geliyor beni mutlu ediyor yanımda destek oluyorsunuz. Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Beni çokça desteklemeyi,diğer ficlerimi okumayı ve beni takip etmeyi unutmayın! Ayrıca yorum ve oy vermeyi de unutmayın!SİZLERİ SEVİYORUM ❣️❣️❣️❣️
Düzenlenmiştir 19/03/2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy death gay? / Gayeon
FanfictionJooyeon yaşamak istemiyordu. Jiseok ise yaşama tutunmak için birşeyler arıyordu. O gün, Jooyeon'un doğum gününde ikisininde o çatıda olması kader miydi? Yoksa tesadüf mü? Kitabı yazarken hiç umursamamışım galiba. Bölümleri düzeltmek için kısa süreli...