Daegu... Jooyeon'un küçüklükten beri aşık olduğu şehir... Sonunda aşık olduğu şehre gelmişti. Hem de Stray Kids'in konserine. Ayrıca yanında Jiseok da vardı. Ne kadar harika bir gün diye düşünmeden edemedi Jooyeon.
Daegu'nun her yerini gezmiş, eğlenmiş ve yorulmuşlardı. Yarınki konser için enerjik olmalılardı. Bu yüzden erkenden tuttukları otele gidip uyumaya karar vermişlerdi.
Konser saat 17:30 da başlıyordu. Onlar ise 11:47 de uyanmışlardı. Bu da yaklaşık 6 saatten az süreleri olduğu anlamına geliyordu. Alışveriş yapmaya gerek yoktu. Çünkü herşeyi günler önce ayarlamışlardı. Jiseok'un telefonuna bildirim gelmesiyle Jooyeon düşüncelerinden ayrılıp kafasını arkadaşına çevirdi.
Eun Mi
Jiseok nasılsın? Ben eun mi :) duydum ki Daegu'ya gelmişsin hemde pek yakın arkadaşınla. Konsere mi gidiceksiniz? Biliyor musun Jiseok seni çok özledim. Özür dilerim seni aldatmak istemezdim. Lütfen affet beniJiseok okuduğu mesaj ile donup kalmıştı. Eski kız arkadaşı nasıl bu kadar yüzsüz olabilirdi aklı almıyordu.
Joo merakla jiseok'un telefonuna bakmaya başladı. Ardından kaşları havalandı.
"Ne bu şimdi? Amacı ne yellozun?! Seni üzdüğü yetmiyor mu?!"
"Boşver onu Jooyeon... Hadi hazırlanıp erkenden gidelim."
"Aish! Gıcık şey sinirimi sürekli bozuyor!"
Jooyeon'un söylenerek hazırlanmasını izleyen Jiseok minik gülümsemesi ile dalıp gitmişti gence...
-----------------------------------------------------------Pek uzun sürmeyen araba yolculukları konser alanına geldiklerinde bitmişti. Büyülenmiş gibi etrafa bakıyordu Jooyeon ve Jiseok. Bu nasıl bişeydi böyle...
"Jiseok!! Fotoğraf çekilelim! Lütfeen~"
"O zaman selfie?"
Kameraya bakıp gülümsedi gençler. Jiseok'un odağı bir anda kameradan gözüken Jooyeon'un dudakları oldu.
"Jiseok!!"
Cırlayarak yanlarına yaklaşan eun mi'yi görmeleri ile bütün mutlulukları bozulmuştu.
"Eun mi uzaklaş lütfen!"
"Kimler varmış burda! Lee Jooyeon?! Asıl sen sevgilimin yanından uzaklaş!"
"Kapa çeneni! Jiseok'un hayatını daha fazla berbat edemezsin!"
"Durun lütfen! Jooyeon lütfen..."
"Sen kimsin de onun hakkında konuşmaya cesaret ediyorsun! Sevgili misiniz siz yoksa?! Öyle değilmi?! İğrenç yaratıklar sizi!"
"EUN Mİ GİT BURDAN!"
Jiseok'un bağırması ile Jooyeon irkilmişti.
"Bana bak yelloz! Eğer nasıl gidileceğini bilmiyorsan seni göndermesini bilirim! Anladım mı beni! Ve ayrıca! Asıl iğrenç yaratıklar sizin gibi insanlar!Defolup gidebilirsin canım!"
Sinirle uzaklaşan kızın arkasından zafer çığlıkları atmak istemişti Jooyeon. Yapmıştı da.
"Jooyeon! Çok havalıydın!"
"Ne o? Yoksa aşık mı oldun~"
Şirince konuşan Jooyeon'un karşısında Jiseok kekeleyemeden edememişti.
"Ş-şey hayır canım n-ne alakası var!"
Yavaş yavaş dolan konser alanıyla ilgilileri sahneye çıkacak sekiz çocuğa çekilmişti.
SELLLLAAAAM BEBİSLERR! nasılsınız? Hikaye güzel ilerliyor mu sizce?
Bebisler... Sevdiğim çocuk kolunu kırmış... Çok komik gözüküyor OQMOWMWPSNOWNWPWM
ÖHM SİZLERİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM ❣️❣️❣️❣️ OY LÜTFEEEEN YORUMDA YAPİİİN(Düzenlenmiştir)
(20.8.2022)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy death gay? / Gayeon
FanfictionJooyeon yaşamak istemiyordu. Jiseok ise yaşama tutunmak için birşeyler arıyordu. O gün, Jooyeon'un doğum gününde ikisininde o çatıda olması kader miydi? Yoksa tesadüf mü? Kitabı yazarken hiç umursamamışım galiba. Bölümleri düzeltmek için kısa süreli...