2 hét elteltével
Hotel Molino Rosso, Imola"Tehát, vegyük át még egyszer. Toto Wolff felhívott, hogy azonnali hatállyal szeretne engem az akadémiáján látni?" szólok még mindig hitetlenkedve a telefonomba.
"Igen. Tudom, hogy hihetetlen, de szeretné, ha a hétvégén aláírnád a papírokat, utána meg mennél velük az USA-ba és akkor jelentenének be. De persze a te döntésed" válaszolja a készülékből a menedzserem és egyben személyi edzőm is, Erwin.
A szituáció pont annyira abszurd, mint amilyennek hangzik - a hotelszobám kellős közepén ülök, épp a ruháimat pakolom ki, amikor Erwin felhív, hogy az akadémia, ahova évek óta vágyakozom, engem akar. Természetesen azonnal és nagy örömmel igent mondtam, és izgatottan hívtam fel a családom.
Másnap,
Autodromo Internazionale Enzo e Dino FerrariA napot végül tényleg a Mercedesnél kezdem. Toto Wolff óriási mosollyal az arcán fogad, és a jó hangulata rám is pillanatokon belül átragad. A reggelinket is a németeknél fogyasztjuk Erwinnel, nem kis örömünkre.
Amint végzünk az étkezéssel, én jelezem, hogy szeretnék korábban elkezdeni melegíteni a szabadedzésre, mivel túl sok minden van a fejemben. Ilyenkor csak akkor tudok rendesen a vezetésre koncentrálni, ha hosszabb ideig készítem a testem.Erwin egyet ért velem, így a délután 1-kor kezdődő szabadedzésre teljesen felkészülve és koncentráltan ülök az autómba. Az edzés jól sikerül, én legalább is így érezem.
Az eredményjelző azonban csak a 10.-helyen mutat, ami, tudva, hogy mennyire jó vagyok itt Imolában, nagyon kiábrándító minden szempontból.Fülöp abban a pillanatban, hogy kiszállok az autóból elém tolja a telemetriát, amin nem csak az én köröm látható, hanem a session-t nyerő Iráé is.
Több, mint egy órát ülök az adatok fölött, majd az öltözőmben leülve még jó pár kört játszom az F1 2021-es játékkal is.16:30-kor ismét a guruló irodámban ülök, érzésre pont megfelelően felkészülve. A stratégiánkat úgy választottuk, hogy minnél előbb pályán legyek, ezzel elkerülve a nagy tömeget. Mint később kiderült, nagyon jó döntést hoztunk, ugyanis én már 3 mért körrel a zsebemben kerülöm ki a T3 és T4 között összeütközött 6 autót, akiknek nagy többségben nem volt köre, vagy csak egy, nem épp jó helyzetben.
"Mindenki rendben van? 3 lányt láttam, mi van a többiekkel?" kérdezem aggódva rádión Fülöpöt.
"Jamie még az autójában van, de reagál és nem fáj semmije. A többiek rendben" válaszolja a mérnök szinte azonnal, ezzel megnyugtatva engem.
Az időmérő végül a baleset miatt egy idő előtti piros zászlóval fejeződik be, ezzel teret adva életem első pole-pozíciójának. Természetesen nagyon örülök a fejemnek, de ez csak a munka fele - holnap még meg kell nyernem a futamot.Amint letudom a kötelező megbeszéléseket, azonnal az öltözőm felé veszem az irányt, hogy minnél gyorsabban normális ruhát vehessek, és visszavitessem magam Erwinnel a hotelbe, majd alhassak egy jót.
Hauger azt mondta, haza visz, szóval én leléptem. Holnap reggel 7:30-kor reggeli!! Aludd ki magad, és ne most veszítsd el a szüzességed! - fogad az üzenet az edzőmtől, aminek egy cseppet sem örülök.
Mégis, hogy hagyhatja, hogy a a honfitársam fuvarozzon? Hiszen talán ő tudja legjobban, mennyire utálom a fiút néha.Amint 15 perc múlva már utcai ruhában kilépek a zárt helységből, tekintetem rögtön a fiúra szegeződik, aki a sátor falának dőlve beszélget Bianca Bustamante-el. Az agyvizem abban a pillanatban kezd el forrni. Nem is értem magam, hiszen soha nem érdekelt, kivel és mit csinál a fiú - ott, abban a pillanatban azonban képes lettem volna megölni a Fülöp-szigeteki lányt.
Táskámat a vállamra akasztva nagy léptekkel indulok el a beszélgetők felé. Dennis amint meglát, az addigi nagy mosolyát egy féloldalasra cseréli, amint pedig mellé érek gyengéden karolja át a testem.
"Áh, Pandora. Gratulálok a pole-hoz, biztos nagyon örülsz neki" szólal meg a lány fintorogva.
"Örülök, persze. Sajnálom, hogy ezt mért kör nélkül, nem tudod, milyen érzés. Tényleg, egyáltalán össze tudják rakni az autódat holnapra? Jó sok munkát csináltál a fiúknak..." mosolygok hamiskásan. Dennis mellettem halkan felkuncog, kezeit továbbra is a derekamon pihentetve.
"Mehetünk, Pands?" teszi fel a kérdést, miközben velünk szemben Bia még mindig próbálja feldolgozni, amit neki mondtam.
"Természetesen" mosolygok én is, majd a felém nyújtott kezébe rejtem a saját tenyerem. Visszafordulva még fölényesen egy utolsót intek Biancanak, majd szépen lassan kiengedem megfeszült izmaim.
A kocsihoz érve Dennis egy utolsót szorít a kezemen, majd kinyitja nekem az ajtót. Mintha nem is lenne önmaga."Pandora, beszélnünk kell. Elegem van a titkolózásból" szólal meg fojtott hangon, miközben felbőgeti a jármű motorját.
Hát sziasztok drága Puigereim!
Ezer egy éve nem raktam ki részt, ezért elnézéseteket kérem! Remélem, azért a hosszabb rész kárpótolt mindenkit!
Hogy tetszett a rész? Mit gondoltok Pands csatlakozásáról a Mercihez?
És Dennis hirtelen feltűnéséhez?
Legyen további csodás estétek drága Puigereim!
Puszi:
Sacko 🦋✨Instagram: sara_dd_iroioldal
ESTÁS LEYENDO
Vágy
FanficDennis Hauger. Mindenki kedvence, a jóképű és tehetséges versenyző. De mi van, ha van valaki, aki ismeri a maszk alatti srácot? Pandora Okësført. Norvég női autóversenyző, aki mindenki szerint hihetetlen tehetséggel van megáldva. Mindenkinek azt a...