-იცოდით რომ ყვავილებს სხვადასხვა დატვირთვა აქვს?
ყველა ყვავილს თავისი ახსნა აქვსს!!
მე კი მინდა დღეს ერთ-ერთ ყვავილზე გელაპარაკოთ.ამის საშუალებით ისეთი ურთიერთობა ავირიდე თავისანვრომელსაც შეეძლო ჩემი ცხოვრება თავდაყირა დაეყენებინაა!!
ეს ყვითელი ვარდიაა...ჩემმა საქმრომ ვალენტინობაზე ყვითელი ვარდები მაჩუქა.თქვენ იცით ყვითელი ვარდების განმარტება?არაუშავს მე გეტყვით!
ყვითელი ვარდი-მეგობრობის,სიყვარულის და სიხარულის სიმბოლოა.თუ ყვითელი ვარდები მიიღეთ საჩუქრად ესეიგი თქვეყნზე ზრუნვა სურთ! ადრე ყვითელ ვარდება ეჭვიანობის დატვირთვა ჰქონდა!ახლა მათ ბოდიშის მოხდით და შერიგების ნიშნად ჩუქნიანნ!!!ჩემთან კი პირიქით ბოდიშის მოხდით და დაშორების მიზნით მჩუქნიან!
-მგონი ლაივი დიდხანს გამიგრძელდაა...
კომენტარი:მოგვიყევი ეს დღე!!
-ხალხი ითხოვსსს,კარგი მოგიყვებით შემდეგ კი ლაივს გავიშავვვ,,მაღაზიაში ბევრი სამუშაო მაქვს!!ეს დღე ჩემთვის დაუვიწყარი იყოო!სიმართლე გითხრათ არ არის სასიამოვნო საყვარელი მამაკაცი ყვავილს გჩუქნიდესს შემდეგ კი საყვარელთან გარბოდესს...ჩემი ერთ-ერთი სწორი გადაწყვეტილებაა ის იყო რომ მას უკან გავყოლოდიიი,შემდეგ კიი ფაქტზე გამომეჭირაა ასეცც მოხდააა..მან საყვარელთან წავიდაა...თუ საყვარელი მამაკაცი ყვითელ ვარდს გჩუქნით იცოდეთ რომ მას თქვენთან შერიგება კი არაა დაშორება უნდაა..განა ყველა კაცი ერთნაირები არ არიანნ?
ეხლაც იგივე სიტუაციაში ვარრრ....დღეს როცა საღამოს ლაივს ჩავრთავვ გეტყვით როგორ დავშორდი საქმროსს!!!ეჭვებიი უბრალო გრძნობა არ არისს!!ყველა კაცი ნაძირალაა მე კი მათ არ მივცემ უფლებასსს გული მატკინონნნ!!!
-კარგი გეყოფააა,გათიშე ეს ლაივიი შენს პირად სივრცეს რატომ უყვები სხვასს?
-ისინი ჩემი გულშემატკივრები არიანნ ნუცა!
-ვიციი მაგრამმ ძალიან პირადულლსაც ნუ ეხებიი..ეხლაა რა გინდოდა ალექსისგანნ რატომ თქვი ბოლოსს ასეთი წინადადებაა?გეტყვით როგორ დავშორდი საქმროსს....
-ამას საღამოს გაიგებბ!!
YOU ARE READING
ჩემი ყვავილი-my flower🌷
Actionკიკი თავისებური გოგონაა..მას ყვავილები ძალიან უყვარსს..ყვავილების მაღაზიაც კი აქვს.ერთ დღეს როცა კიკის თავის საქმროს გამოიჭერს ღალატში.სწორედ მაშინ იპოვის ნამდვილ სიყვარულს..