-ოუუ შით.ჯანდაბა.
-რა მოხდა?
-კარი აღარ ეღება მგონი კაიკეტა.
-რაა გამოდი მე ვცდი.კიკიმ დანიელი გვერდით მოისროლა და თვითონ ეცადა კარგი გაეღო.მაგრამ ფეხი დაუცდა და ბიჭს საწოლზე ზევიდან დაეცა.
ორივე ერთმანეთის მზერას უყურებდნენ.მათი თვალები ერთმანეთს არ მოშორებია.უცაბედან კიკი გამოფხიზლდა და წამოდგომა დააპირა.
-ბოდიში არ მინდოდაა უცებ დაგეცი.
არაუშავს ხდება ხოლმე.ვეცადოთ რომ კარგი გავაღოთ.
გულის სიღრმეში ეს ორივეს მოსწონდა.ორივენი ერთმანეთთან ახლოს არიან.დანიელი თავს აჩვენებდა ვითომ კარს აღებდა და ვარესად გააფუჭა..
-რა გააკეთე სულელო..
-არაფერი ისეთი უბრალოდ სახელური მოძვრა.
-შენ რა სულელი ხარ?ამას ეძახი არაფერს ეხლა როგორ გავაღებთ კარს სულელო...
-სულელი შენ თვითონ ხარრ მაშინ შენ თვითონ გეცადა კარის გაღება.
დანიელი საწოლზე წამოწვა და ტელევიზორი ჩართო!
-რას აკეთებ აქ აპირებ დასვენებას?
-:სანამ გავალ კიი...
-შენ მართლა სულელი ხარ.უთხრა დანიელს და თავისი ჩანთიდან სასუსნავები და ყავა ამოიღო...
გაკვირვბული და მონდომებული დანიელიიი მიდის სასუსნავებთან და ყველს თავითვის წევსს..
-რას აკეთებ სულ შენ უნდა ჭამო?
-კი მაინცარ გიყვარს ჭამა!
-მაგრამ ახლა მშიაა.
წავალ ყავას გავაკეთებ აქ დამელოდე იცოდე ხელი არაფერს ახლოო გაიგე?
-კარგი მალე მოდიიი....და ჩემი ყავაც მოიტანე საწოლში უნდა მივირთვაა.<3კიკიმ ყავაც მალევე გააკეთა და მანაც გვერდით მიუჯდა ფილმის საყურებლად...
რომანტიკული ფილმი იყო...უმალ კოცნის სცენა გამოჩნდა და კანინმაც შეამტვრია კარიი....
-აქ რა ჯანდაბა ხდებააა?მოკუჟული სახით თქვა კანინმა..
კიკიმ ააწოლიდან წამოხტაა...
-ეს ის არ არის საც შენ გგონიაა...
-სწორედაც რომ ის არის კიკი რატომ ტყუობბ?კითხვით ეკითხება დანიელი კიკის....
-დანიელლ როგორ შეგიძია ასე მომექცე ამ გოგოსთანნ?
-ცუდი არაფერი გამიკეთებია უბრალოდ ფილმს ვუყურებდით მეტი არაფერი.
-და ჩემთნ ერთად რატომ არ უყურე?მე ვარ შენი საცოლე თუ ეს?
-უბრალოდ კარი ჩაიკეტაა.კანინთან ახლოს მიდის კიკი შემდეგ კი სახეში გარტყმის ხმა გაისმაა...კანინმა კიკის სახეში სილა გააწნაა...
-კანინ რას აკეთებ ხომ რ გაგიჟდი?
-შენი წარმთევა უნდოდა ამას ვერ ვაპატიებბ....მე შენი საცოლე ვარ დაგვიწყდაა?წამოდიი ახლავე...ხელით გაათრიაა გარეთ.....
YOU ARE READING
ჩემი ყვავილი-my flower🌷
Actionკიკი თავისებური გოგონაა..მას ყვავილები ძალიან უყვარსს..ყვავილების მაღაზიაც კი აქვს.ერთ დღეს როცა კიკის თავის საქმროს გამოიჭერს ღალატში.სწორედ მაშინ იპოვის ნამდვილ სიყვარულს..