8-თავი

43 4 7
                                    

ამ დღემაც ისე ჩაიარა როგორ ყველა დანარჩენი ჩვეულებრივი ხალხის დღემ..
დანიელი დილით ადრე მხიარულად და შრიამულით შედის კიკის ოთახში კიკის კი გაგუდული სძინავს.

დანიელი ეცემა კიკის საწოლზე და მის გაღვიძებას იწყებს...გოგონას შიშით ეღვიძებაა როცა თვალებს წესიერად ახლეს ხედავს მის წინ მდგომ ნახევრად შიშველ ბიჭ დანიელს.რომლისს მუცლის პრესი საოცარი სანახავი იყო.დაკუნთული მაგრამ ზომიერი..თანაც როგორი სუფთა და წკრიალა სხეულო ქონია დანიელს.კოპწია ბიჭი.

-კიკი გაიღვიძეე ხომ გითხარი რომ აუცილებლად დაგახრჩობდი ზღვაშიი..მოემზადე გავდივართ.
-ასე გაშიშვლებული ამიტომ ხარ?წადი რამე ჩაიცვი საჭირო არ არის ასე შიშვლად ყოფნა..თანაც აქ ბევრი გოგოა.
-არ მითხრა შენ რა ეჭვიანობ?
-ეჭვიანობა რა შუაშია?იმას ვამბობ რომ მათი კლანჭებიდან თავს ვერ დაახწევ...
-მართალიააა წავალ რამეს მოვიცვამ.

კიკიც წამოდგა და მომზადება დაიწყო.
უბრალო კომფორტული თეთრი ნაჭრის ზედა და ხორცისფერო შორტი ჩაიცვა.კიკი არ მიეკუთვნებოფა იმ სტილის ხალხს ვისაც საცურაო კოსტიუმის ჩაცმა უყვარდა.როგორც ყოველთვის ის უბრალოებით გამოირჩეოდა.დანიელს კი მასში ეს მოწონდა.მოწონდა რომ სხვებს არ გავდა და არც მათნაირი უნდოდა რომ ყოფილიყო.ისინი ახლა ზღვაში შესვლას აპირებ მანამდე კი მათი პირობა გაიხსენეს და ზღვაში შესვლამდე ტკბილი დიალოგი გამართეს.
-დანიელ როგორც გახსოვს შენ ჩემი პირობა უნდა შეასრულო.ანუ?მთელი დღის განმავლობაში შენ ჩემი სურვილები უნდა შეასრულო.უფრო მეტი უნდა მემსახურო ერთი სიტყვით ერთი დღით შენ ჩემი მონა ხარ.
-პატარა კიკი დროს და მოვლენებს წინ ნუ უსწრებ კარგი?ჯერ არავინ იცის ვინ მოიგებს და ვინ წააგებს.მე კი პირობას გაძლევ რომ დღეს ჩემი მონა შენ გახდები და არა მე.
-შევთანხმდით?
-კიი.
-რასაც ვამბობ ის ყოველთვის რეალურად ხდება.შენ კი მოგიწევს დღეს თავის შერცხვენა..ვინც პირველი ჩააყობინებსს თავს წყალში ის არის მოგებული....
დანიელს ხელი კრა კიკიმ და ზღვაში სირბილით შევიდა..დანიელი კი უკან მისდევს და და კიკის წყალს ასხამს ზურგზე.

ჩემი ყვავილი-my flower🌷Where stories live. Discover now