N.E.M. - 22. rész : A végső leszámolás

160 10 0
                                    

3 hete annak, együtt vagyunk életem szerelmével. Azóta sok minden történt.

Például mentünk randizni, jobban megismertük egymást vagy éppen közösen néztünk filmeket a barátainkkal. A lényege az hogy ezek csak a jó része a dolgoknak.

A másik felében meg rengeteg rossz történt. Elveszítettünk rengeteg embert akik a védelmünkre keltek, olyanok haltak meg akiket szerettünk. És most is egy hatalmas csata közepén vagyunk.

Már legalább 2 napja folyamatosan harcolunk. Szinte megállás nélkül, pihenni nincsen idő.

Sokszor kapom meg azt Minhotól, menjek pihenni vagy aludni, de én természetesen nem hagyom magára.

Min, Lix és Inie is kitartóan segítkezik ahol csak tud, féltve párjaik testi épségét. De mint kiderült az a Királyság legjobb harcosai védik e bolygót. Ugyanis Hyunjin, Changbin, Christopher és persze Minho a Királyság legjobb védelme. Ők azok akikre abszolút akármikor számítani lehet, mert ők az életüket adnák mások védelme és biztonsága érdekében. Ők négyen azok akikért mi meghalnánk, mert ők a mi szemünkben a sors, a béke és az élet.

Megtanították nekünk, mit jelent mást szeretni és igazán aggódni érte.

Éppen emiatt nem vagyunk képesek még egy pillanatra sem egyedül hagyni őket, meghalt tökéletesek is.

Ám most tényleg az éppen folyó eseményekre kéne koncentrálni, ugyanis a fő ellenséggel nézünk szembe és annak hatalmas seregével.

Szörnyek ezrei lepték el Koreát és még ki tudja melyik részét a bolygónak, amiről mi nem tudunk. Félünk nem leszünk elegek ahhoz, megvédjük ezt a bolygót. De a végső pillanatokig ki tartunk, ameddig a testünk képes rá.

Több vágás, zúzódás ért mindenkit mint egész eddigi életünkben, de ez sem riasztó vissza a céltól. Ami pedig a védelmet jelenti.

Ugyanis célok és vágyak nélkül az életed nem ér semmit. Ezt pedig alátámasztja eddigi életem, mielőtt nem keveredtem bele ebbe az egészbe.

De eme gondolatom is egy ismerős hang szakította meg.

- VIGYÁZZ! -kiáltott nekem szerelmem de már késő volt.

Egy hatalmas fény majd puffanás, végül teljes sötétség. Nem tudtam mi történik körülöttem, nem érzékeltem semmit sem. Most meghaltam? Nem, az nem lehet! Nem hagyhatom egyedül Minhot, anyát, apát, a testvérem... És a barátaim sem.

Annyeong!

Elérkezett annak az ideje, lezárjam a könyvet, így a következő rész (amely hosszabb lesz, mint a többi) az outro lesz.

De addig is meséljetek, hogy vagytok? Hogy tetszett a könyv?

De mostanra ennyi lenne, mindenkinek további szép napot és jó olvasást.
Na puszi☺☺

Nothing Else Matters | MinsungWhere stories live. Discover now