Már három napja annak, Minho nem mutatkozott. Beszéltem Minnel és Channal is, de senki se látta, szerintem megbontottam...és ha igen? Nem baj. Nem törődök most ezzel.
Lassan a terembe sétáltam, ahol már nagyban folyt az óra, igen elkéstem. Sikeresen bocsánatot kértem és nem írt be hiányzónak, így leülhettem a helyemre.
Az órának hamar vége lett, ahogyan a napnak is.
De ez nem ilyen egyszerű, hisz megint fura lények vettek körül. Sikítva szaladtak arrébb páran, volt aki egy helyben maradt, mert földbe gyökerezett a lába. De én....bepánikoltam.
Előtört a betegségem és nehezebben kezdtem venni a levegőt. Már éppen ugrott volna rám valami szörny de valamiről vissza pattant. Amint fel néztem egy pajzs volt előttem...ilyet életemben nem láttam. Minho se csinált még hasonlót sem. Körül néztem és Chant véltem felfedezni karjában Minnel.
Ide jöttek mellém és Minie elővett egy fegyvert majd a kezembe nyomta azt.
- Ezzel menni fog, úgy ahogy a múltkor. De most lehetőség szerint ne sérülj meg. -mosolyodott el majd ment Chanhoz segíteni neki.
Én feltápászkodtam a földről és már mentem is segíteni amennyire csak tudtam. Bár csodáltam, miért nincsen rajtam az a ruha mint a múltkor. Ekkor hirtelen rám került az a ruha amire gondoltam. Minie fegyvere eltűnt a kezemből és a sajátom került a helyébe. Egy ideig pislogtam de végül észbe kaptam és harcoltam én is.
Rájöttem, ez tényleg nem álom, hisz megsérültem és az fájt is. És mindenki tudja, az álmodban nem érzed a fájdalmat.
A harcot mi nyertünk, győzelem. De mintha valami nem lenne teljes.
Először nem értettem mi hiányzik vagy mi történt máshogy mint a múltkor, de végül rájöttem.
Minho.....őszinte legyek hiányzik.
Vajon hol lehet? Jól van? Egyáltalán itt van még? Vagy csak be képzeltem őt magamnak?... Nemtudom, teljesen el vagyok veszve.
...
Sikeresen hazaértem, fáradt vagyok. Le dőlve az ágyamra mély gondolkodóba estem, arra észleltem fel, valaki átölel.
Annyeong!
Egy rohadt unalmas részt hoztam el nektek. De remélem ez is tetszik. Őszinte legyek már azt se tudom miket írtam az előző részekbe.
Így egy kis türelmet szeretnék kérni a folytatást illetően.
De most adok mégegy részt🤗Addig is mindenkinek további szép napot és jó olvasást.
Na puszi☺☺
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nothing Else Matters | Minsung
Fanfic[BEFEJEZETT] • Cím: Nem számít semmi más | Minsung • Korhatár: 16+ • Páros: Lee Minho (StrayKids) x Han Jisung (StrayKids) = Minsung • Leírás: Milyen olyas valakibe bele szeretni, aki nem evilági? Egy bonyolult szerelmi történet Minho és Han életébe...