Okulun ikinci haftası baslamıs herkesle kaynaşıp arkadas olmus hatta arkadas kurbanı bile olmustuk.ögleden sonra arkadaslarıma okula geri dönelim diye yalvarsamda hic kimse gelmedi okulun yakınlarındaki çardakta okulun herhangi bir hedefi olmayan kızlarıyla daha önce hic duymadıgım sarkıları söyledik ögleden sonra ikinci derse girmemiz gerektigini fark edince okula dogru yardırdık okula geldigimizde coktan yok yazılmıstık eve mesaj gitmesin diye bir sürü planlar yaptık en sonunda birini uygulamaya koyduk ve is bölümü yaptık yeşil gözle kara yoklama fişini karalarken sarısınla ben sınıf başkanını oyaladık islem başarıyla sonuçlanmıstı güle güle eve gitmistik lakin yarın olacaklardan habersiz Sabah okula geldigimizde gayet rahattık tenefüse çıkmıs cok büyük olan okulumuzda kızlarla yürüyorduk koridora geldigimizde ise sınıf başkanı lakabı büyük başkan olan uyuz müdür yardımcısının bizi cagırdıgını söyledi sanki kafamdan aşagıya kaynar sular döküldü elim ayagım titremeye başladı bu korkuyla merdivenlerden agır agır cıkarken birbirimize sakin olucaz ve suçu hicbir zaman kabul etmicez diye söz verdik.Kapıyı caldıgımızda sert bir ifadeyle karsı karsıyaydık.Hoca siz yaptınız deyince hepimiz birden konusmaya basladık sanırım biraz atarlıydık sucu islemedigimize kendimizi inandırmıstık birden bagırmaya baslayan müdür yardımcısı iki tokat cakarım size cıkın odamdan diyince sok olmus bicimde sınıfa döndük.Sınıfa girince bagırmaya basladık hanginiz yaptınız bizim üzerimize atıyonuz len diye baya inandırıcı olmustuk.Herkes şaşırmıs ifadelerle ne oldugunu anlamaya çalısıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Defteri
ChickLitUnutulmaz lise aşkları dostlukları çılgın ve takıntılı hocalarıyla lise defterim türünün en realistligiyle karşınızda (Yaşanılanlar kurmaca degil gerçekcidir )