1.

26 2 4
                                    

Je 13. Února a Sourozenci Jelínkovi si řekli že by si an prázdniny mohli poznat pár svých přátel. Pedofil Adam si zavolal královnou Leu, Jakub si nezavolal nikoho protože ho nikdo nechce a Kikina si pozvala Kundu Elfinu. Okolo 4. hodiny odpolední přijela Leuša na kterou čekal na nádraží Kokot Adam s Miloučkým Dominikem. Když dojeli domů, tak si jich nikdo nevsimal, protože Adam je kokot, kterýmu Kikina nadává že je pedofil a Lea je u nich tak často že ji berou jako domácího mazlíčka. Všichni se naskládali do Obýváku a nejak si povídali. Asi po 10 minutách zazvonil zvonek. Za dveřmi byla naše milovaná Elfina Kokotková. Kikina ji propadla ha ruku a odešli do pokoje se zmrzlinou a několika dalšími pochutinami. Jakub odešel o pár minut dříve, protože potřeboval kakat. Adam s Leou šli do pokoje, kde si zapli 365 dní a koukali. Po několika minutách všichni uslysely ránu jako píča. Kikina zůstala s Elfinou v pokoji a Zbytek se běžel kouknout co se stalo. Všichni viděli jak dole u schodů leží Jakub jak po sexu. Adam si to vyfotil a volal na Kikinu s Elfinou aby se šly kouknout. Nikdo z přítomných mu nepomohl, protože všichni měli moc práce s umíráním ze smíchu. Pak je to přestalo bavit, tak se sebrali, odešli a nechali Jakuba ležet u schodů.
Blížil se večer a Kikina s Elfinou, Leou a Adamem donutili Jakuba aby objednal pizzu. Mezitím do skupiny kde jsou jenom největší čůráci napsala Ami, že přijede. Ona ne že by se zeptala, ale ona to jen oznámila. Okolo 9. hodiny večerní doslova vykopla dveře zářící Aminka, která měla na zádech batoh ve kterém rachtal alkoholu v ruce držela misku s řizkama pro Kikinu a Elfinu. Ami nikoho ani nepozdravila a hned se uvelebila na gauci kde si otevřela flašky a začala chlastat. Takže, Lea si hrála s Dominikem, Ami chlastala, Kikina s Elfinou čuměli na film u Kiki a Kubin s Adamem dělali bunkr u televize. Po tom co udělali bunkr tak si rychle lehli a koukali na zbytek Harryho Pottera. Elfina už spala, ale Kikina zaječela na Lea ať za ni pribehne za ni na záchod. Kikina blila a Lea ji držela vlasy, při čemž Koukala na mobilu na Harryho Pottera. Kikina blila až moc nahlas.

Lea: Kundo, můžeš blejt aspoň trochu potišeji kurva? Snažím se koukat na Potrata!

Kikina neodpovídala. Lea se na ni tedy podívala a všimla si, že ona usnula s hlavou v záchodě. Vyfotila si to a zavolala ostatni aby se podívali. Všichni se ji vytlemili a pak ji nechali v hajzlu a oni odešli do obýváku. Ami právě chlastá a spamuje skupinu čůráků emojima jakože: ✊🍆😮. A to furt dokola. Ta holka je úplně jako sjetá, ale je zatím jen ožralá. Zatím.

PřáteléWhere stories live. Discover now