Bir zamanlar lise son sınıfa giden Zeynep adında bir kız varmış. Bu kız Burak diye bir çocuğa aşıkmış.. Ve bu ikisi aynı sınıftalarmış.
Şule öğretmen bir gün kitap yazma ödevi vermiş. Ve bu ikisi eş olmuşlar. Bu ikisi Zeynep'in evine gitmişler. Ve bir türlü kitap yazamamışlar. İkiside sonunda ailelelerine sormuşlar. Ve cevapları kendi hayatınızı yazın demişler.Ve ikiside bunun doğru bir fikir olduğnu düşünmüşler. Kerem başlamış yazmaya Zeynep'te ona yardım etmiş. Ve öğretmen çok beğenmiş. 2. baskısını da istemiş o zaman işte
ve 1 ay vermiş. Gel zaman git zaman 1 ay olmuş. Ve hikaye verememişler. Öğretmen sormuş "Zeynep, Kerem hikaye nerde?".
Kerem: Öğretmenim unuttuk.
Ve günlerden bir gün bu kitap için okula gelmişler. Bu sefer 2. kitabıda yazmışlar. Böyle hep kitapları beğenilmiş ve bu yüzden 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 kitap çıkarmışlar. Bu yakınlaşma bu ikilinin sevgili olmasını sağlamış. Bu yüzden okulu aksatmışlar. Ve bu yüzden üniversite sınavını kazanamamışlar. Zeynep'in annesi, Kerem'in babası iyi bir üniversiteye girmelerini isterken sınavı kazanamadıkları duyunca hayal kırıklığına uğramış. Ve bu yüzden kitap yazmaya bir son vermelerini istemiş. Ama onlar kitap serisini sonsuza kadar devam etmeyi düşünüyorlarmış. Aileleri ne kadar karşı çıksada devam ettirmeyi görev olarak bilmişler. Çünkü kitapları yeni nesillere uzanabilecek bir roman yazıyorlarmış. Kitap yazmaya devam etmişler. Ama Zeynep'in annesi ikisini Zeynep'in odasında kitap yazarken görünce bu arkadaşlığa da son vermelerini istemişler. Bu yüzden okulu aileyi ve diğer arkadaşlarını hiçe sayıp başka bir ülke olan Fransa'ya taşmışlar. Seriyi orada devam ettirmişler. Ama bir süre sonra ortaklık sevgiliğe dönüşünce kitap yazmaya son vermişler.
...3 YIL SONRA...
İstanbul'a giderler ve aileri bu ilişkiye karşıdırlar. Ama onlar ailelerini dinlemeyip "Nasıl olsa ayrı ülkelerdeyiz." deyip boş vermişler. Nikahı kıyıp ailelerini düğüne çağırmışlar. Kerem'in ve Zeynep'in babası düğünleeini pompalı tüfekle basmış. Zeynep'i de Kerem'i de vurmuş. Zeynep ile Kerem bir bakmışlar ki ikisininde üzerinde lavobo pompası var. Meğer babaları pompalı tüfeği içinde lavobo pompası bulunduğumu sanıyormuş. Kerem ve Zeynep çok gülmüş. Sonra "Biz zaten evliyiz. Bu sadece düğün. Basacaksan nikahı bassaydın. Artık çok geç" deyip düğünü terk etmişler....ONDAN DA 1 YIL SONRA...
Çocukları olur ve büyük kötü bir kava sonucunda ailecek gözlerini ebediyen kapamışlar.