kavga ÇOK kötüü

36 5 0
                                    

            BİR MUİCİZE KURTULDULAR...    Yıllar geçmişti yavaş yavaş keremle zeynepin aşkları bitiyordu...             Zeynep bir filmde  oynuyordu ama bir çocuğu ve Kerem ve kızı Elifle ilgilenemiyordu . Ve işte o an boşandılar kzları çok mutsuzdu ama aklına bir fikir geldi işte herşey o an başladı ......... Elif hep çok hastayım ikiniz bberaber kalın Elifin doğum günü geldiğinde Elif kerem ve zeynep tatile gitmek zorunda kaldılar Elif cadılık yapmaya başladı.Onları yanlız bıraktı ama onlar daha çok kavga ederek uzaklaştılar Elif için o an her şey bitmişti ki oana kadar   .Komş neyse hikayenin sonunda öğrenin. ELİF çok annesine bir kitap okutmuş kitapta kavuşamayan iki aşık 800 sayfa babasınada vermiş ikiside okurken ağlamış kerem elifi almak için geldiğinde ikside bir şey söylicem diye  ikiside      ÖZÜRDİLERİM   demiş çünkü hep kavga etmişler ve bir gün o kız ölmüş onlar hayla birbirlerini seviyorlar ama  arkadaş kalmaya karar vermişler sonları onlar gibi olsun istememişler ..  Konuşmaya başlamışlar zeynep keremi kıskançlıklar keremde neeyse barışmışlar gibi olmuşşşş                                                                                                                                                                                       4 YIL SONRA........

Barışırlar. ama o kitap nedir. O zamana dönelim komşuları olmuştu adın melisa bereber kitap yazdıllar..... ama hikayeyi sonra anlatıyım çok kıssa oldu nedeni sınavlar var o yüzden yazım hataları için özür dileim




Zeynep and Kerem HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin