HATIRLATMA:
Hapşırdığımda Arya birden irkildi ve kağıdı cebine attı, kitabı yerine koydu. Bana döndü ve;
"-Ne işin var burada ? Ben sana orada otur dememiş miydim ? Neden geldin ?"
"-Açıkçası birşeyler karıştırdığını düşünüyorum ve bunda haklıyım."
"-Hiçbirşey karıştırmıyorum. Sadece bilmemeniz gereken şeyler biliyorum."
"-Ne gibi ?"
"-Ailenle ilgili olduğunu bil yeter."
...
"-Ailemle ilgili olduğunu söylüyorsun. Bunu bilmek zorundayım. Günlerdir ailemle ilgili herhangi birşey öğrenmek için çabalıyorum."
"-Üzgünüm. Bunu söyleyemem."
Sorun değildi. Ben sonucu ne olursa oldun kendim bulurdum. Ama ilk önce mavi kağıdı almam gerekiyordu.
"-Peki."
Raftaki kitaplardan birini aldı. Ve yanıma geldi. Koluma girdi ve Pamir'in yanına doğru ilerledik. Koluma girdiği anda heyecanlanmıştım. Kalbimin ritmi değişmişti. Hızlanmasını ve düzensiz bir şekilde atmasını sağlamıştı. Arya gerçektende mükemmel bir kızdı. Ona yıllarca sarılmak geliyordu içimden. Ama bir ömür boyu dokunmadan bike sevebilirim onu. İşte ben ona aşık olduğumu orada anladım. Bu kıza hissettiklerimi düşüncelerim bile almıyordu.
Pamir'in yanına vardık. Üçgen olan büyük siyah masanın köşelerinde duruyorduk. Arya kitabı ortaya koydu. Ve okumaya başladı.
"- Wendigo, eski kızılderili inanışlarına göre doğaüstü güçleri olan, kötü kalpli, yamyam bir ruhtur. Kanada'nın çam ormanlarında yaşadığı rivayet edilen bu etobur rüzgar ruhu. çok eski tarihlerde ormanın lanetlediği bir insanın dönüşümü sonucunda ortaya çıkmış, öldürülmesi imkansız, ancak bazı büyüler sayesinde geçici olarak insan görüntüsüne kavuşturulup uzun müddet uyutulabilen bir yaratıktır. Wendigo'nun bir diğer özelliği de dokunduğu insanı yamyama dönüştürebilmesidir.
Wendigo, derisi kemiklerine yapıştığı için mezarından az önce kalkmış dev bir iskelet gibi görünen, gri fakat dudakları parça parça olsa da kan dolu korkutucu bir yaratık olarak tasvir ediliyor efsanelerde. Aynı zamanda, Wendigo öldürmekten asla tatmin olmadığı için sürekli yeni kurbanlar arayan ve kurbanlarını yedikçe daha da büyüyen bir canavar olarak da anlatılır. Kızılderililer, Wendigo'ya karşı Saska'yı kullanırlar ve Wendigo ortaya çıktığı vakit kızılderili şefleri Saska'yı yardıma çağırırlar. Aslında Saska bir insandır ve kızılderililer doğumundan itibaren bir bebeği seçip onu özel olarak büyütürler. Yapılan ayinlerin ve büyülerin sonucunda seçilen kişinin içindeki saska ortaya çıkartılır ve Wendigo'yla savaşabilmesi için hazırlanır."
"-Bir dakika ben şimdi wendigo muyum ? Peki ya ailem ? Neden ben insan görünümündeyim ?"
"-Tolunay, sakin ol. Beni dinle. Derin derin nefes al."
Akciğerlerimi hissedene kadar defalarca nefes alıp verdim. Gerçekten hayatım film gibiydi. Ne vardıda normal bir insan olsaydım. Tanrımm !
"-Şimdi vakti geldi. Sana herşeyi anlatmalıyım. Sen özel bir çocuksun. Bunu farketmişsindir. Bunun bir kurtuluşu yok. Ama senin diğer wendigolardan farklı bir özelliğin var. Sen dünyaya gelen tek melez wendigosun. Wendigoların bir insanla cinsel ilişkiye girmesi yasaktır. Sonucu sonsuz uyku büyüsüdür. Ölmezsin ama uyanman için Saska'nın kanını içmen gerekir. Senin baban wendigo, annen ise bir insandı. Senin melez olman ise dönüşüm yapabiliyor olman. Sen son wendigosun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON WENDIGO
Science FictionBir son, aslında yeni bir başlangıçtır. Hiç ummadığınız anda hayatınız değişebilir. Hiç tahmin edemeyeceğiniz şeyler olabilir. Hayat mücadelesi vermek, etrafınızdakilere zarar vermemek için elinizden geleni yapmalısınız. Gerekirse bunun için öleceks...