Gözlerimi araladığımda elimin altında hissettiğim dokuyla nefes nefese doğruldum. Elimin altında kalan kitaba baktım ve dolu gözlerimle sayfayı düzeltmeye çalıştım. Yatağımda mangayla uyuya kaldığıma inanamıyorum. Kırışan sayfaya bastırırken bir anda kitabı kapayıp yanımdaki komidine koydum. İç çekerek ayağa kalktım. Perdeleri araladım ve pencereyi açtım. Temiz havayı içime çektikten sonra giyinmeye başladım.
Omzumdaki çantanın kollarına asılıp yolda yürüyordum. Ayağımın altına gelen taşları birer birer tekmelerken bir el omzumu tuttu. "Günaydın Natsuki, nasılsın?" Şaşkınlıkla arkamı döndüm. Sonra bana gülümseyerek bakan bu suratı görünce kaşlarımı çattım. "Yuri?" Elini omzumdan çekti. "Festival eğlenceliydi, değil mi?" Gözlerimi kaçırdım. "Evet...sanırım." sessizce yolumuza devam ettik ve okula girdik.
Bu gün de bitmişti. Defterime ders notlarını yazmayı bitirdikten sonra çantamı toplamaya başladım. Sınıfın sürmeli kapısı çekildi. Yuri içeri geldi. Yanaklarım kızarirken kızgınlıkla kaşlarımı çattım. Neden bugün heryerde karşıma çıkıyordu!? Okul girişinde, koridorda, bahçede, tuvalette...Ayağı kalkıp yanına gittim. "Bir şey mi oldu!?" Yuri sıcakça gülümsedi. "Monika festivalden sonra yapacağımız şeyler hakkında konuşmak için bizi çağırıyor. Bunu söylemek için gelmiştim." Kollarımı göğsümde birleştirdim. "Saol." Yuri gülümseyerek elini uzattı."Birlikte gitmek ister misin?" Gözlerim kocaman açıldı ve elini geri ittim. "İstemez!!"
Sınıfa girdiğimde Monika ve Sayori
oradaydı. İlerledim ve her zamanki yerime oturdum. Yuri de arkamdan geldi. Kapıdan biraz içeriyi gozetleyip içeri girdi. Monika her zamanki gibi ellerini birleştirip konuşmaya başladı. "Evet, arkadaşlar! Festival sizin için nasıl geçti? Bence kulübümüz için çok iyi bir gelişme oldu!" Sayori heyecanla el kaldırdı. "Ben de çok eğlendim!" Yuri konuşmaya başladı. "Evet, kulübümüz için büyük bir gelişme olduğuna katılıyorum." Monika tekrar 'cırladı'. "Peki sen ne düşünüyorsun Natsuki?" İç çektim. "Bilmiyorum. Verimli geçtiğini söylüyorsunuz ama bir üye bile toplayamadık..." Sayori sözümü kesti. "Hadi ama, böyle düşünme! En azından insanlar kulübümüz hakkında daha fazla bilgi edindi!" Yuri, Sayori'ye katıldı. "Doğru. Festival yeni bitti. Eminim birileri katılmak için gelecektir." "Peki..." dedim somurtarak. Sayori beni neşelendirmek için kolunu omzuma attı. Monika tekrar günlük cümlesini söyledi. "Hadi yazdığımız şiirleri birbirimizle paylaşalım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doki Doki Love Club
FanficFestival sonrası Edebiyat Kulübü'nün hali kötüye gidiyordur ve kızlar kulübü kurtarmak için ellerinden geleni yaparlar. Bu olayların getirdiği grup çalışması içgüdüsüyle kızlar birbirini daha iyi tanımaya başlar.