≪•◦ ❈ ◦•≫
p.xier
Unnie
Wiem, że jest weekend i pewnie odpoczywasz
Ale może chciałabyś się dziś spotkać?
I gdzieś wyjść~drmfs
Od wieków nie wychodziłam 'gdzieś' haha
Ale jasne
Będzie miło
p.xier
Ooo to super!
Myślałam o kawiarni w centrum
Jest całkiem popularna
Wyślę ci później jej adres
Może być?drmfs
Taaak
O której?p.xier
Myślałam o siedemnastej
Mogłybyśmy jeszcze później pochodzić po sklepachdrmfs
Oki
To widzimy się na miejscu
Za parę godziny
p.xier
Do zobaczenia, unnie!≪•◦ ❈ ◦•≫
Gdy Sol weszła do kawiarni, Xieren już czekała na nią przy jednym ze stolików. Wnętrze kawiarni było bardzo estetycznie umeblowane i ozdobione. Dominował ciemny niebieski i delikatniejsze odcienie morskiego. Stoliki i krzesła miały wyjątkowo cienkie nogi, ale kanapy i fotele wyglądały bardzo zachęcająco. Do tego wszędzie stały rośliny i ozdóbki, na których kupno Kim nigdy by sobie nie pozwoliła z jednego prostego powodu - znakomicie zbierały kurz. Ale póki ona nie musiała ich sprzątać, mogła cieszyć oczy ich pięknem.
Młodsza dziewczyna siedziała na fotelu. Jasny płaszcz zawiesiła na oparciu od krzesła, tak samo jak torebkę w podobnym odcieniu. Miała na sobie krótką, brązową spódniczkę w kratkę oraz biały golf. Włosy swobodnie opadały jej na ramiona, a gdy Kim zajęła miejsce naprzeciwko Pang, zobaczyła też lekki, dziewczęcy makijaż. Musiała przyznać, że Xieren naprawdę ślicznie wyglądała.
- Cześć, unnie! - dziewczyna schowała telefon, którym jeszcze przed momentem się bawiła, do torebki i posłała starszej wesoły uśmiech. Na stoliku stała już buble tea i dwa kawałki sernika.
- Długo czekałaś?
- Nie, tylko chwilkę. - Xieren machnęła ręką. - Ale zdążyłam zamówić nam jedzenie, mam nadzieję, że będzie ci smakowało. Kurczę, chyba pierwszy raz odkąd tu jestem wyszłam z kimś, kto nie jest moją rodziną. To dość odświeżające. Chociaż wujek uparł się na ochroniarza...
CZYTASZ
AN OVERWHELMING URGE TO RUN AWAY
RomansKim Sol jest dyrektorką działu PR w dużej firmie samochodowej w Seulu. Kobieta ma już dwadzieścia dziewięć lat i w życiu przede wszystkim stawia na karierę. Mimo że ma dużo znajomych z nikim nie jest tak naprawdę blisko. Pewnego dnia poznaje Pang Xi...