UPDATE

16 0 0
                                    

Watch out for Friday, November 18, if you want to read the newest version- Here's a teaser thing 

═════════════════════════════════════════

"𝚂𝚘~ 𝚑𝚘𝚠 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸-"

  "𝙾𝚑 𝚖𝚢 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙶𝚘𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚝𝚘𝚘 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚎𝚡 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝, 𝚋𝚒𝚐 𝚍𝚎𝚊𝚕, 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚎 𝚍𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚟𝚊𝚛𝚒𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚘𝚞𝚝- 𝙸'𝚖 𝚝𝚘𝚘 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚒𝚝. 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜, 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚒𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚞𝚍𝚎𝚕𝚢 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔, 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚞𝚙." 

 "𝚆𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙰𝙲𝚃𝚄𝙰𝙻 𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙳𝙾 𝚈𝙾𝚄 𝙼𝙴𝙰𝙽 𝙱𝚁𝙴𝙰𝙺 𝚄𝙿?! 𝚆𝙴'𝚅𝙴 𝙱𝙴𝙴𝙽 𝙳𝙰𝚃𝙸𝙽𝙶 𝙵𝙾𝚁 𝙰 𝚆𝙷𝙾𝙻𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝚈𝙴𝙰𝚁" 

 𝙼𝚒𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚛𝚊𝚐𝚎 𝚊𝚜 𝙸𝚗𝚔𝚘 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚝𝚎𝚕 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚌𝚎𝚜𝚜.

 "𝚆𝙷𝚈 𝙰𝚁𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝚃𝚁𝚈𝙸𝙽𝙶 𝚃𝙾 𝙻𝙴𝙰𝚅𝙴 𝙼𝙴 𝙸𝙽𝙺𝙾? 𝙸 𝙶𝙰𝚅𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙴𝚅𝙴𝚁𝚈𝚃𝙷𝙸𝙽𝙶 𝚈𝙾𝚄 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙴𝚅𝙴𝚁 𝚆𝙰𝙽𝚃, 𝙸 𝚆𝙾𝚁𝙺𝙴𝙳 𝚂𝙾 𝙷𝙰𝚁𝙳 𝙵𝙾𝚁 𝚃𝙷𝙸𝚂- 𝙽𝙾𝚃 𝚃𝙾 𝙼𝙴𝙽𝚃𝙸𝙾𝙽 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙸𝚂 𝙾𝚄𝚃 𝙾𝙵 𝙽𝙾𝚆𝙷𝙴𝚁𝙴" 

 𝚂𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚊𝚕 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚋𝚊𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚝𝚎𝚕𝚜 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚊𝚠 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚗𝚘 𝚎𝚏𝚏𝚘𝚛𝚝 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕. 

 "𝚈𝙾𝚄 𝚂𝙰𝙸𝙳 𝚈𝙾𝚄 𝙻𝙾𝚅𝙴𝙳 𝙼𝙴- 𝚈𝙾𝚄 𝚆𝙴𝚁𝙴 𝙹𝚄𝚂𝚃 𝙼𝙾𝙰𝙽𝙸𝙽𝙶 𝚄𝙽𝙳𝙴𝚁 𝙼𝙴. " 

 "𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚞𝚜 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝, 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚞𝚙𝚎𝚛 𝚏𝚕𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚊𝚐𝚞𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚗𝚘𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚎𝚡, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙸𝚣𝚞𝚔𝚞 𝚞𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚛𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝚘𝚏𝚏, 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚋𝚊𝚛𝚋𝚊𝚛𝚒𝚌 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝟻 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍𝚜" 

Dekubowl [DISCONTINUED]Where stories live. Discover now