Šoreiz es atrados uz kalna. Par brīnumu, viņš man sēdēja blakus. No kalna pavērās skats uz mazo pilsētiņu un mēs kopā skatījāmies uz to. Tā bija mūsu mīļākā lieta ko darīt pēc skolas. Es uz viņu paskatījos un viņš man gribēja kautko sacīt. Es saķēru viņa roku, jo man bija bail, ka pamodīšos pasaulē, kur viņa nav. Taču šoreiz es paliku un viņš man teica:
"Ja arī šī pasaule sabrūk, es vēljoprojām būšu ar tevi. Ja manis arī te nebūs, es tā pat vienmēr būšu ar tevi. Turpini šo īso dzīves laiku manis dēļ. Nemeklē mani, jo es jau esmu tev vienmēr blakus."
Viņš pasmaidīja un noslaucīja manas asaras. Nespējīga runāt, es pamāju ar galvu.
Pamodos atkal, bet šoreiz ar siltām rokām. Piegāju pie loga, lai apskatītos pilsētu. Ieraudzīju kalnu uz kuru sēdējām un pasmaidīju. Tad, kad es biju pavadījusi dažas dienas slimnīcā, likās, ka tie bija mēneši. Kādu dienu man pavēstīja, ka varu doties prom no slimnīcas, jo kāda ģimene ir mani adoptējusi un pati rūpēsies par manu veselību. Viņiem nebija daudz, bet tomēr spēja man daudz dot. Es uzaugu mīlēta.Vēljoprojām katru reizi ejot garām saldējuma stendam, es atcerējos kā mēs kopā saldējumu ēdam par mazo kabatas naudu. Tie bija neaizmirstami brīži. Turpat bija arī parks, kur mēs karstās vasaras dienās pastaigājāmies un stāstījām viens otram jokus. Smiekli mūs noveda līdz asarām. Bet, kad gāju garām skolai, atcerējos kā mēs strīdējāmies par to, kuram būs jāmazgā grīda. Pie skolas, netālu atradās viņa māja. Tā bija atjaunota, jo karš dara savu. Es pie tās vienmēr apstājos un sarunājos ar savu labāko draugu. Viņš mani dzird, bet nevar atbildēt. Es centos būt pacietīga, bet dažreiz tik ļoti gribējās dzirdēt viņa mierinošo balsi, kas jau gadiem ilgi mani bija priecējusi.
"Un šeit arī mans stāsts beidzās."
"Tante, pastāsti vēlreiz! Man vēl nenāk miegs." - teica mazā meitenīte."Kādu citu reizi, tagad tev ir jāiet gulēt."
"Bet tante, kad tu atkal satiksies ar viņu?"
"Tad, kad būšu mūžībā saulīt, tad es viņu satikšu un mēs būsim kopā citā pasaulē."
Beigas
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mēs būsim kopā, bet citā pasaulē
Ficção Históricaīss stāsts par mīlestību starp diviem cilvēkiem.