27 Şubat 2022
Merhabalar!
Ben geldim, nasılsınız? Keyifler yerinde mi?
Benim ne olduğum belli değil şu an nznznsnsmsm
Uzatmak istemiyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum.
Ama önceeee...
Bölüm şarkıları,
Halsey-clementine
Keshi Yonezu-Pale BlueOy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen🙏🏻
İyi okumalar.
°
"Ve sadece bir gözüm açıkken bile tek
gördüğüm sensin"°
İçinde sertçe gidip gelirken çekiştirdiği saçları ile birlikte belindeki ellerinden biriyle göğsünü duvara yaslayarak becerdiği Jungkook, iki yana koyduğu elleriyle ıslak olduğu için kaymasına rağmen destek aldığı duvardan doğrulara kalçasını geriye doğru ittirmiş ve Taehyung'un kasıkları ile orta yolda buluşmasını sağlamıştı.
"Ah! Daha-daha hızlı!"
Cümlesi ile bir pelteleşen ve tutmasa yeri boylayacak kadar titreyen bacaklarının birini kırmasını sağlayarak kaldırmış ve kendisi için daha da açılan yer ile hızlandırmıştı hareketlerini. Bu sırada ise ensesindeki dudakları arasından çıkan dili sırtına doğru inmeye başlamıştı.
"Ihm! Her zamanki gibi dar ve sıcacıksın sevgilim-ah!"
Hareketleri duraksamaksızın devam ederken ne kadar hızlı olursa olsun asla yeterli olmayacağını düşünen Jungkook, duvardaki ellerinden birini Taehyung'un kalçalarına götürerek kendisine çekmiş ve kendi kalçası ile de geriye doğru ittiği için oldukça sert bir biçimde içine girmesine sebep olmuştu, diğer eli ise hala bir umut duvardan destek alıyordu ama boşaltmaktan yorgun düşen bedeni yüzünden zar zor yapabiliyordu bu eylemi. Öyle ki sevgilisinin belindeki bir eli olmasaydı yere düşme olasılığı oldukça yüksekti.
Tatlı noktasına yaptığı bilmem kaçıncı darbe sonrası orgazmın sınırlarında gezen Jungkook'un yüksek inlemesinin yankı yaparak geri döndüğü banyoda olayı kavrayan Taehyung, belindeki eliyle Jungkook'un sert ve boşalma ihtiyacı duran penisini kavramış, yukarı aşağı çekerken fısıldamıştı kulağına kesik ve zevk içindeki nefesleri arasında. "Gel bebeğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pleated Skirts||Taekook
FanfictionYaz, biraz alkol, bolca aşk, pileli etekler ve Taekook... [minific]&[switch] [femtaekook] Soft, fluff, biraz da hard:) ° [Bu kurgu cinsellik içermekle birlikte tamamen cinsellikten oluşmamıştır. Yine aynı şekilde hiçbir idol, cinselleştirilmeyere...