17 Şubat 2022
Merhabalar!
Nasılsınız görüşmeyeli?
İlk bölümü attım sonunda.
Umarım beğenirsiniz😋
Bölüm şarkıları;
Z by Z-Searching
Two:22-Lonely(çok çok çok tavsiye)
Dalida,Alain Selin-Paroles paroles
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen🙏🏻
İyi okumalar.
°
"Sen benim için,kum tepelerinin üzerindeki
Yıldızları dans ettiren tek müziksin"°
Dalgaların kıyıya vuruşu, ayın denizdeki yansıması, cırcır böceklerinin sesleri, etrafı aydınlatan ışıklar, gülüşmeler, günün sıcağına nazaran akşam esintisinin serinliği, plajdaki minik bir bar tezgahına sahip kulübe, tezgah etrafındaki gençler, hoş bir masanın etrafında oturarak sohbet eden aileler, evin içinde koşturan çocuklar, sokaklardaki dondurmacılar, sahilde yürüyen çiftler...
Bu tatlı tatil kasabasının klasik bir yaz akşamını ifade ediyordu.
Bu kasabada yaz, nisan ayında başlar ve kasım ayının ilk haftalarına kadar devam ederdi. Yerli, yabancı turistler gelirdi bu kasabaya. Kimisi bir hafta kalırdı, kimisi aylarca. Kendi evleri ya da tuttukları evlerde veya yer ayırttıkları otel, pansiyonlarda kalırlar; kasabanın tüm güzelliklerinden faydalanırlardı. Yerli halk, misafirlerin gelişi ile birlikte kendi el emeği ürünlerini satarlardı, hepsi de çok güler yüzlü ve misafirperverlerdi ayrıca. İnsanlar gündüz denizde eğlenir, akşam vakti geldiğinde ise ya evlerinde ev oyunları oynarlar ya plajda otururlar ya renkli sokaklarda gezer ve alışveriş yaparlar ya da canlı müzik eşliğinde içeceklerini yudumlar ve dans ederlerdi. Bu eğlencelere orada yaşayan hayvanlar da dahil olurdu. Sıcaktan bunalan kedi ve köpekler denize girerdi ki buna suyu sevmeyen kediler de dahildi ya da kavurucu sıcağa tezat olarak büyük ağaçların serin gölgesi altında uyuklarlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pleated Skirts||Taekook
FanfictionYaz, biraz alkol, bolca aşk, pileli etekler ve Taekook... [minific]&[switch] [femtaekook] Soft, fluff, biraz da hard:) ° [Bu kurgu cinsellik içermekle birlikte tamamen cinsellikten oluşmamıştır. Yine aynı şekilde hiçbir idol, cinselleştirilmeyere...