Bölüm 4-Final

328 21 51
                                    

7 Mayıs 2022

Son kez, merhabalar!

Nasılsınız?

Evet final çünkü kısa bir fic olacak demiştim ve daha fazla uzatmayı düşünmüyorum bu yüzden finali yayınlıyorum ki bu bitince omegaverse bir fic yayınlayacağım. Umarım ona da destek olursunuzzzzz

Çok uzatmayıp lafı bölüme geçiyorum hemen.

Bölüm şarkıları
Samia-Django
Stromae-Tous les mêmes
Miley Cyrus-Malibu
Chantal Chamberland-La Mer

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen🙏🏻

İyi okumalar.

°

°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Deniz, onları temiz körfezler boyunca salladı
Ve bir aşk şarkısı, deniz, kalbimi ömür boyu salladı."





°


"Y-yapma-ah!"


Taehyung evin içinde sevgilisinin kendisini gıdıklamasından kaçarken bağırmış ayağının takılması dolayısıyla tökezlemesi sonucu yakalanmıştı. Beline dolanan kolların sonucu bedenine tamamen yaslanan bedenle kıkırdamaya başladı çünkü belindeki eller bulunduğu yerde hareket etmeye, en çok huylandığı yer olması sebebiyle ise güldürüyordu.


"Sana benden kaçamazsın demiştim güzelim." Kulağına fısıldanan des ve hissettiği nefes ile belindeki ellerin hareketinin durmasıyla arkasını dönerek tüm bedenini Jungkook'un bedenine en ufak boşluk kalmayacak şekilde yasladı, kolları boynuna dolanırken elleri saçları arasına girerek parmakları arasına dolanan tutamlar ile oynarken gülüşüne dudaklarını bastırdı.

Kim Taehyung, Jeon Jungkook'un gülüşüne aşıktı. Her gördüğünde yer ve zaman fark etmeden öpmek ister ki bazen başarırdı, Jungkook'un kendisini durdurmasıyla geri çekilmek zorunda kalırdı ve bu en sevmediği şeydi, bu sebeple tek oldukları her seferde karşısındaki beyaz, sıralı, tavşan dişleri öpücüğe boğardı.


"Kaçmak isteyen yok." Kendisi de fısıldayıp kollarıyla Jungkook'u kendine çekmiş, dudakları birleşmiş ve belindeki kollar kalçasına inerek orayı sıkıştırırken o da aynı şeyi yaparak ellerini boynundan yavaşça aşağıya kaydırarak belinden kalçasına inmiş ve avcunun içindeki dolgunlukları sıkıştırarak bedeni kendisine daha fazla olabilirmişçesine yaslamıştı.

Jungkook Taehyung'un alt dudağını dişliyor, ağzının içine çekerek emiyordu ve Taehyung Jungkook'un o çok sevdiği ince ve hafif kalkık üst dudağını öpüyordu.

Jungkook, başını geri çekerek şıp sesi çıkmasını sağladı. "Daha fazla devam edersek duramayacağız."

"Durmayalım o zaman." Taehyung tekrar yaklaştı ama kendini geri çeken Jungkook ile astı suratını.

"Daha yeni yaptık bebeğim." Ve çok fazla yaptık.

"Hem ben şimdi gidip filmi ayarlıyorum, sen de istersen yiyecekleri ayarla."

Ufak bir sırıtış verdi.

"Pekala."

°

Koltukta oturuyor, ekranda oynayan filmi izliyorlardı temas içinde.

Pozisyonları ise tam onlara uygundu. Taehyung üstünde sadece Jungkook'un tişörtü varken çıplak bacaklarını Jungkook'un üstünde sadece Taehyung'un tişörtü olduğu için çıplak duran bacaklarına uzatmış  Jungkook bacaklarını okşuyorken o da Jungkook'un bacaklarını okşayan kolunu okşuyordu.


Elindeki dondurmayı dudakları arasında bir tur döndürüp bakışlarını ilgisini çekmeyen filmden çekip yanındaki sevgilisine döndü ve onun elindeki dondurmayı kendisine çekip yalarken kendi elindekini de dudaklarına uzattı.

"Mmh!" Dondurma yerken çıkardığı ses ile yanındakine bakmış ilgisini çekmemesi ile dudaklarını büzerek kendi dondurmasının tadına bakan Jungkook'un kafasını kendisine çevirerek dudağındaki dondurmayı diliyle kendi ağzına çekmişti.


"Bebeğim-mh!"

Biten dondurmanın çubuklarını rastgele bir yere fırlatmış parmaklarına akan dondurmayı Jungkook'un gözlerine bakarak yaladı. Sabrı taşan Jungkook ise dudaklarına yapışmış, Taehyung'u üstüne çekerken kasıklarını itmişti kasıklarına.

Derin bir öpücüğü paylaşan ikili, filmi artık umursamıyor ve sadece birbirlerini hissetme arzusuyla yanıp tutuşuyordu.

Jungkook bir eliyle Taehyung'un bacaklarını okşarken diğer eli tişörtün hatta iç çamaşırının içindeydi ve iki parmağını delikten içeri iterken Taehyung ise bir eli boynuna sarılı dururken diğer eliyle Jungkook'un tişörtünün içinden dikleşen göğüs uçlarını okşuyor, baş parmağı ile bastırıyor ve işaret ile orta parmağı arasına sıkıştırarak deliğindeki parmakların hareketi ile uyum sağlıyordu.

Birkaç yıl önce başlayan ve ömür boyu devam edecek bir ilişkinin temelleri atıldığından beri ikili yer ve zaman fark etmeden kendilerini birbirlerinde bulmuştu ve aralarındaki bitmeyen aşk, tutku, sevgi, sadakat başlarına gelen en güzel şeyi sunmuştu onlara.

Birbirlerini.


"Seni seviyorum,  Jeon Jungkook."

"Seni seviyorum, Kim Taehyung."


°





-Son-



Biliyorum kısa oldu ama elimden bu kadar geldi.


Umarım bu ikiliyi sevmiş, bu hikayeyi beğenmişsinizdir.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.


Ben Lola.



Sizi seviyorum.




💜



Pleated Skirts||Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin