CHAPTER 8️⃣

361 44 0
                                    

මම එහෙම හිතලා Jin  ව එහෙමම ඇඳට තල්ලු කරලා එයාගේ ඇඟ උඩට ආවේ,

මගේ පාලනය නැති වෙනවා කියන එක මට තවත් තේරුම් කරන ගමන් ......

Jin එක පාරටම blush වෙන්න ගත්තේ එයාගේ සම්පූර්ණ හිතම මට තේරුම් කරන ගමන්......

ඔව් මට දැන් විශ්වාසයි එයත් මට කැමතියි කියන එක...........

Blush වෙලා උනත් එයාගේ ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් හෙන ලැජ්ජාවෙන් මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා මෙයා........

මම හිමිහිට මගේ belt එක ගලවලා ඒක කාමරේ මුල්ලකට විසික් කලේ, මම දැන් කරන්න යන වැඩේ මට තවත් ලෙසි වෙන්න......

මම එයාගේ තොල් වලට පහත් වෙලා ඒ තොල් පිස්සුවෙන් වගේ කිස් කරේ,

ඒ තොල් වලින් ආව ස්ට්‍රෝබෙරි ටෙස්ට් එකට මම ගොඩක් ආස කරපු නිසා වගේම ඒ තොල් වල ඒ තිබුණ සිනිඳු කම නිසා......

හරියට නිකං රෝස පෙත්තක් වගේ.....😘

Jin නුත් එයාගේ ඒ සිනිඳු තොල් වලින් මගේ තොල් කිස් කරන්නේ ගත්තේ එයාගේ ඇස් දෙකත් හිමිහිට පියාගෙන මගේ බෙල්ල වටේ එයාගේ අත් යවලා මාව එයාගේ ඇඟට තවත් තද කර ගන්න ගමන්.............

ඒ තොල් මාව නිකං පිස්සෙක් කරලා වගේ..........

අයින් වෙන්න හිතෙන්නේ නැහැ......

ඒත් මට පොඩ්ඩකට අයින් වෙන්න ම වෙනවා.....

මොකද මගේ මේ dick එක පිස්සු නටනවා නේ මෙතන......

මම එයාගේ තොල් වලින් අයින් වෙලා එයාගේ ඒ ලස්සන මූණ දිහා බැලුවේ එයත් එයාට දැනුන පහස නැති උන නිසා ඇස් ඇරලා බලානකොට..........

අපි දෙන්නගේ ඇස් එකට හම්බුනේ, ආයේ වෙලාව ගත වෙන්න එපා කියලා හිතන ගමන් .......🥲

ඔව් ඒ තරම් එයාගේ ඇස් ගැඹුරුයි.........

මට වැඩි වෙලාවක් එයාගේ ඇස් දිහා බලන් ඉන්න බැරි උනේ මගේ යටිකයෙන් මට දැනුන වේදනාව නිසා ..........

ඔව් ඔව් මම boner වෙලා.........🙄

මම හිමින් පහළ බලනකොට Jin නුත් පහළ බැලුවා.....

දෙයියනේ මගේ ඉතරක් නෙමේ ඉතින් Jin නුත් boner වෙලා...........

🐷:Joonie........

මෙච්චර වෙලාවක් කතා නොකර හිටිය මගේ මැණික මගේ එක්ක කතා කරන්න ගත්තේ එයාගේ අත් වලින් තවත් මගේ බෙල්ල තද කර ගන්න ගමන්........

🐨: Mmmmmm.....කියන්න මැණික.....

🐷: දැන් ඔයා නම් මාව දැක්කා ඒත් මටත් ඔයාව බලන්න ඕනේ.......

🐨: Hmmm.......ඉන්නකෝ චුට්ටක්.....

මම එහෙම කියලා ඇඳෙන් බැහැලා මගේ ඔක්කොම ඇඳුම් ගලවලා එයා දිහා බැලුවේ එයාගේ ප්‍රතිචාරය කොහොම වෙයිද කියලා හිතන ගමන්......

මම මගේ boxer එක ගලවපු ක්ෂණික මගේ hype වෙලා තිබ්බ dick එක එලියට ඇවිත් මගේ බඩේ වැදුනා.....

මම හිතුව දේ හරියටම හරි එයටත් නොදැනීම එයාගේ ඇස් ලොකු උනේ මගේ large size dick එක දැකල........

🐷:Joonie..........

🐨: මගේ මැණික ආසද මට........ම්ම්ම්ම්

🐷: අනිවාරෙන් Joonie.......

මම ආයෙම ඇඳට නැගලා Jin ගේ ඒ රෝස පෙති වගේ සිනිඳු තොල් කිස් කලේ Jin එයාගේ dick එක අරන් මගේ hole එකේ ඇතුලට තියලා තද කර කර කෙඳිරි ගානකොට......

මගේ කෙඳිරීමුත් එන්න එන්නම වැඩි උනේ Jinie  එයාගේ dick එක අරන් මගේ dick එකට තියලා තද කරලා අල්ලන් ඉන්නකොට.......

අපි දෙන්නම පැය කලක් විතරම තොල් කිස් කරලා මම එයාගේ බෙල්ල බඩ වගේම එයාගේ පපුවත් suck කලේ love bites ගොඩක් එයාගේ ඇඟේ ඉතුරු කරන ගමන්...........

🐷: Joonie මට තවත් ඉවසන්න බැහැ............plz .....

I want to be yours.........

ම්ම්ම්ම්.........

🐨: If you want me too want my love.....

🐷: I love you Joon.....

🐨:Me too love you මගේ මැණික.....😘

මම එහෙම කියලා එයාගේ ඒ රෝස පෙත්තක් වගේ සිනිඳු තොල් උඩ පොඩි කිස් එකක් තියලා එයාගේ dick එක අරන් මගේ කට ඇතුලට දාගෙන suck කරන්න ගත්තේ එයාගේ කෙඳිරුම් සද්ද මගේ කන් වලට අමුතුම හිරියක් ගෙනකොට...

විනාඩි දෙකක් විතර යනකොට එයා මගේ කට ඇතුලෙම cum උනේ ගොඩක් හයියෙන් කෑ ගහගෙන.....

(An:වාසනාවට නේද ගෙදර මම ඉතරක් ඉන්නේ)

NAKED BESTIE 🐨🐷(COMPLETED ✔️)Where stories live. Discover now