Temat 10

37 0 0
                                    


10. Rodzaje transmutacji - co to takiego ?



Istnieje wiele różnych rodzajów transmutacji. Ja zaprezentuję tylko kilka z nich:

a) naturalna; jest to po prostu zamiana jednej rzeczy w drugą (też jedną) lub osoby, można tu zaliczyć animizację oraz inne proste transmutacje, np. zamiana piłki tenisowej w pomarańcze

b ) politransmutacja - jest to zamiana wielu identycznych przedmiotów w taką samą ilość innych również identycznych do siebie przedmiotów. Wyróżniamy pięć stopni politransmutacji:

- stopień I: zamiana od 2-10 przedmiotów

- stopień II - zamiana od 11-100 przedmiotów

- stopień III - zamiana od 101-1000 przedmiotów

- stopień IV - zamiana od 1001-10000 przedmiotów

- stopień V - zamiana 10001 i więcej przedmiotów

c) transmutacja podwójna - wydawałoby się, że powinna być łatwiejsza od politransmutacji, ale nie jest. A dlatego, że polega ona na zamianie dwóch innych przedmiotów w dwa inne (naraz). Bywa, że transmutacja podwójna jest łatwiejsza (np. zmiana rękawiczek w skarpetki - dwa inne przedmioty: rękawiczka na prawą rękę, rękawiczka na lewą rękę; zamieniają się w dwa inne przedmioty: skarpetkę na lewą nogę, skarpetkę na prawą nogę).

d) transmutacja zwiększająca - dosyć trudny rodzaj transmutacji. Oprócz zamiany musimy się skupić również na zaklęciu powiększającym "Engorgio!". Wypowiadając zaklęcie najpierw mówimy "Engorgio!" skupiając się na zamianie, a potem zaklęcie transmutujące skupiając się na powiększeniu. Trochę to pokręcone, ale tak trzeba.

e) transmutacja pomnażająca - trudny rodzaj transmutacji. Skupiamy się na zamianie danej rzeczy w coś innego, jednocześnie myśląc o większej ilości zamienionego produktu. Okropnie trudne, ale do opanowania.

f) transmutacja scalająca; najtrudniejszy dotychczas wymyślony rodzaj transmutacji. Zamienia określoną liczbę przedmiotów, np. 8 w liczbę 2 lub 4 razy mniejszą. Jak można wywnioskować, że ten rodzaj transmutacji nie można wykonać na wszystkich liczbach przedmiotów. Warto dodać, że tą transmutację można wykonać na tych samych przedmiotach, np. 4 krzesła w 1 krzesło. Regułka na transmutację scalającą międzyrzeczową leży zamknięta w sejfie Departamentu Tajemnic, gdyż można by było ją wykorzystać do czarnomagicznych celów. Więcej o tym nowatorskim rodzaju, w oddzielnympodrozdziale.

g) transmutacja organiczna; więcej będzie w 14 temacie :-))

💙❤️💛💚

Wprowadzenie do transmutacji dla początkującychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz