Temat 14

30 0 0
                                    

14. Co to jest transmutacja organiczna ?

Transmutacja organiczna jest to zamiana rośliny w roślinę lub zwierzęcia w zwierzę.W transmutacji organicznej wyróżnia się dwa jej rodzaje:

a) roślinną,

b ) zwierzęcą

c) ludzką

Transmutacja organiczna roślinna jest prostsza od zwierzęcej, ale do jej wyćwiczenia potrzeba sporo czasu. Na początku należy zająć się zamianą małych roślin, najlepiej z tego samego gatunku, a dopiero potem brać się za zamianę większych roślin (w tym drzew) lub do transmutacji międzygatunkowej. Powinniśmy najpierw wiedzieć kilka rzeczy na temat tego, w co chcemy zamienić naszą roślinę (nazwę rośliny, kształt, zapach, smak - nie zawsze, skład chemiczny). Skład chemiczny jest ważny tylko na początku. Jeżeli wyćwiczymy się w transmutacji organicznej znajomość składu chemicznego nie będzie nam potrzebna. Roślina, która powstała poprzez transmutowanie nie ma takich samych magicznych właściwości, jakie posiada wyhodowana, znaleziona lub kupiona. Transmutacja zwierzęca jest transmutacją jednego zwierzęcia w drugi. Czym zatem jest transmutacja ludzka? Przecież ludzie to zwierzęta? Transmutacją ludzką nie nazywamy zamiane jednego człowieka drugi tylko zmiana cechy pewnej części naszego ciała, np. zmiana koloru brwi. Jest transmutacją dość łatwą, gdyż trzeba być naprawdę wybitnie głupi, aby zrobić sobie krzywdę zaklęciami transmutacji ludzkiej. 99,9% nieudanych zaklęć transmutacji ludzkiej, a właściwie jej skutki, da się usunąć, zniwelować łatwym zaklęciem FINITE INCANTATEM. W gorszych przypadkach eliksirem.

💙❤️💛💚

Wprowadzenie do transmutacji dla początkującychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz