6.BÖLÜM

336 36 17
                                    

Yemeğin son parçasıni yerken söyledin.

Yuki:Cidden yemeklerin güzelmiş.

Gaara:Teşekkürler.

İkinizde telefonlariniza gelen bildirim sesiyle telefonlarınızı aldınız. Bir dakika sonunda işiniz bitmişti.

Gaara:Abla...

Yuki:Temari-san...

Gaara:Neden tüm sınıf bizim fotorafımız hakkında konuşup sevgili olduğumuzu düşünüyor.

Temari:Mantık olarak İnstaya atmadım. Sadece sınıftan birine attım ve sonra bom!

Gaara:Çok iyi.

Gaara telefonunu açtı. Ona yaklaşarak ekrana baktın. Tabi ikinizde temarinin yine sizi çektinden habersizdiniz. Gaara Temari'nin tüm ifşalarını okul grubuna atıyordu. Fotorafları görünce gülmemek için ağzını kapattın.

Temari:S-Sakın bana yaptım deme.

Gaara gönder tuşuna basıp telefonu kapattı. Bir iki dakika sonra Temarinin telefonuna bildirimler yağıyordu. Kendini tutamayıp kahkahayı bastığın da Gaara'da gülmeye başladı. Bir süre güldükten sonra Gaara teklif etti.

Gaara:Artık okula gitmeliyiz.

Kankuro:Siz gidin. Bizim öğleden sonra ders yok.

Gaara:Peki. Abla sana bol şans diliyorum.

İkiniz evden çıktınız ve okula ilerlediniz. Sınıfın kapısından girer girmez bütün gözler size döndü. Ama kimse sizinle soru soracak kadar samimi değildi. Naruto hariç.

Naruto:Yuki-chan! Çok alındım. Sevgili yaptın ve bana haber vermedin!

Yuki:Gaara'yla çıkmıyorum.

Naruto:Ama fotoğraf!

Yuki:Sadece gülüyorduk o kadar.

Naruto size süpheyle baktı.

Naruto:Hmm emin misin.

Yuki:Evet~

Gaara ve sen yerlerinize geçtikten on dakika sonra ders başladı.

~~~

Okul çıkışı eşyalarınızı toplarken ikinizde sessizdiniz. Proje bitmişti ve artık konuşmanızı gerektirecek bir durum yoktu. İkinizde bu durumdan rahatsız olsanızda bir şey diyemediniz. Çantanı omzuna alıp çıkacakken Gaara seni durdurdu.

Gaara:...Bu gün ablam ve abimle film gecesi yapacağız. Eğer istersen gelebilirsin.

Seninle göz teması kurmayan Gaara'ya baktın. Nefes verdi ve kafasını kaldırıp sana baktı.

Gaara:Biliyorum proje bitti ve konuşmamız için bir sebep yok ama...arkadaşın olmak istiyorum.

GARAA X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin