Saat altı olmuştu ve sen hazırdın. Telefonuna mesaj geldi.
Gaara:Kapıyı açar mısın.
Aşağı indin ve dış kapıyı açtın.
Gaara:Ah çok güzel olmuşsun.
Yanakların hafif kızarırken teşekkür ettin. Bir süre beraber yürüdünüz ve sinemaya geldiniz.
Yuki:Hangi filmi izleyelim.
Gaara:Hmm ölüm çukuru?
Yuki:Olur.
Biletleri ve atıştırmalıkları alarak salona girdiniz. Arka taraflarsa bir yere oturdunuz ve film başladı.
~~~
Filmin ortalarına doğru Gaara seni kolunun altına almış ve başını senin başına yaslamıştı. Sessizce söyledin.
Yuki:Bilerek korku filmi seçtin değil mi.
Gaara cevap olarak sadece güldü. Korku sahnesi gelinnce refleks olarak gözlerini kapattın. Bir saniye sonra falan dudaklarında bir baskı hissettin. Tam gözlerini açacakken Gaara eliyle gözlerini kapattı.
Gaara:D-Devam edebilir miyim.
Yavaşca başını salladın. Gaara sertçe yutkunarak tekrar dudaklarınızı buluşturdu. Gözlerinde ki eli yavaşca tuttun ve gözlerinden çekerek tuttun. En sonunda dudaklarınız ayrıldığında ikinizde kızarıktınız.
~~~
Film bitmişti ve bitesiye kadar ikinizde hiç bir şey dememiştiniz. Göz temasından kaçınarak sordun.
Yuki:Bir kere söyleyeceğim yani iyi dinle. G-Güzeldi! Yani daha sık yap.
Başka bir şey demeden hızlı adımlarla salondan çıktın. Gaara bir iki saniye bekledi ve ardından gülerek sana yetişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARAA X OKUYUCU (BİTTİ)
FanficSıradan bir kitap işte. wattpad de çok az Gaara x okuyucu var