1.BÖLÜM

729 43 19
                                    

10. Sınıfın ilk günüydü. Sınıfına geldin ve boş bir sıraya oturdun. Bir süre sonra neredeyse tüm sınıf doldu. Gürültüyü bastırmak için kulaklıkla dinlediğin müziğin sesini fullledin. Camdan dışarıyı seyrederken biri omzuna dokundu. Kulaklığını çıkarttın ve sağ tarafında ayakta duran çocuğa döndün.

Gaara:Oturabilirmiyim.

Başını olumlu anlamda salladığında çocuk yanına oturdu. Tanışma gereği duymadın çünkü hoca gelince herkes kendini tanıtacaktı zaten. Kısa sürede hoca geldi.

Kakashi:Eksik olan var mı.

Hoca kısaca sınıfa baktı.

Kakashi:Yok. Tamam ilk ders her zamanki gibi tanışma olacak. Herkes sırayla kendini tanıtsın.

Animede ki sınıfta bizim normal grup var. Naruto Shikamaru falan.

Sıra yanımda ki çocuğa geldiğinde ayağa kalktı.

Gaara:İsmim Gaara. Okula bu sene ablam ve abimle geldim.

Gaara yerine oturdu. Ondan sonra ben kalktım.

Yuki:İsmim Yuki Amane. Geçen senede bu okuldaydım o yüzden fazla konuşmama gerek yok.

Yerime oturdum. Herkes kendini tanıttıktan sonra hoca ilk derse özel herkesi saldı. Ben kulaklıkla müzik dinlerken bir yandan da resim çiziyordum. Etrafa bir göz gezdirdim. Konuşmayan tek kişiler Gaara ve bendim. Göz ucuyla Gaara'ya baktım. O da resim çiziyordu. Kulaklığımı çıkarttım.

Yuki:Güzel çiziyorsun.

Gaara:Teşekkür ederim. Sende iyi çiziyorsun.

Gülümseyip önüme döndüm.

~~~

İkinci dersteydik ve bitmesine son on dakika vardı.

Kakashi:Tamam bir sonra ki derse kadar size verdiğim projeleri yanınızda oturan kişiyle yapın. Çarşamba günü getirmeyen herkese 0 girilecek.

Göz ucuyla Gaara'ya baktım o da bana baktığında bir kaç saniye göz göze geldik. Bakışlarımı tekrar önüme çevirdiğimde onunda döndüğünü gördüm.

~~~

Son derste bitmişti. Eşyalarımı toplarken sordum.

Yuki:Nasıl yapalım.

Gaara:Bence tek seferde değil de iki seferde yapalım.

Yuki:Tamam. Nerede yapalım. Kütüphane?

Gaara:Bence kütüphane doludur. Çalışacak yer yada kullanacak bilgisayar bulamayız.

Yuki:O zaman evlerde.

Gaara:Evet. Bu gün sende mi yapalım bende mi.

Yuki:Sizde.

Gaara:Sebep?

Yuki:Bilmem.

Gaara:Peki. Gidelim.

Hayatım da yaşadığım en soğuk konuşmadan sonra çantalarımızı aldık ve okuldan çıktık. Çıkış kapısında iki kişi bekliyordu.

Kankuro:Gaara geç kaldın.

Temari:Evet. Bir şey mi old- Ilk günden sevgili yaptığını söyleme.

Gaara:Yapmadım. Kakashi Sensei çarşamba günü için proje ödevi verdi. Yuki ile yapmam gerek.

Yuki:《Gaara baya soğuk biri. Abi ve ablası olduğunu söylemişti. Büyük ihtimal onlardır》

Temari:Eee sen kimsin yani.

Yuki:Yuki Amane ve sizde...Gaara'nın ablası Temari ve abisi Kankuro?

Kankuro:Gaara birine bizi tanıtacak kadar mı yakınlaştın.

Gaara ifadesiz bir yüzle cevap verdi.

Gaara:Anlatmadım.

Kankuro:Ha kız tahmin etti isimlerimizi yani.

Yuki:Kankuro-san yakanda isim etiketin var. Temari-san seninde aynı şekilde.

Temari:Ah doğru.

Gaara:Gidelim mi artık.

Herkes onaylayınca eve doğru yürümeye başladınız.

Kankuro:Birdiniz iki oldunuz ya.

Gaara/Yuki:Anlamadım?

Temari:Cevaplarınız bile aynı. Gaara senin bize bile soğuk olmana alıştık ama Yuki sende mi.

Yuki:Soğuk muyum.

Kankuro:Yani değil misin.

Yuki:Yeni tanıştık. Gaara ile de samimi değilim. Okulun ilk günü olduğu için ortak yönümüz var mı onu da bilmiyorum. Siz zaten kendi aranızda konuşuyorsunuz. Bence soğuk değilim.

Temari:İ-İyi be. Yine de aynısınız.

Kankuro:Bütün gün yan yana oturdunuz ve hiç konuşmadınız mı.

Yuki:Hayır.

Gaara:Konuştuk aslında. İlk tenefüste resim çizerken.

Yuki:Ah evet doğru. Kısa bir muhabbetti ama konuştuk.

Kankuro:Hiç yoktan iyidir.

GARAA X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin