"Ggukie kemerini tak çabuk. Jiminie hava yolları sizi en kısa sürede Taetae'sinin yanına ulaştıracak."
Jimin hyung çok enerjikti... Gerçekten.
"Önce sende mi kemerini taksan aşkım ha ne dersin?" Yoongi hyung her zamanki gibi Jimin hyungun koruyucusuydu.
Üçümüz birlikte Tae hyungun tiyatrosunu izlemek için yola çıkmıştık. Namjoon hyung ve Hoseok hyung, Jin hyungu aldıktan sonra yanımıza geleceklerdi.
Kesinlikle çok heyecanlıydım.
O zaten sanat eseri gibi bir adamdı. Bugün ise sanat ve sanat eserinin ahenkle uyumunu izleyecektik. Harika bir iş çıkaracağına adım gibi emindim.
Bize akşam yemeğine geldiği günden sonra bir kez de grupça buluşmuştuk. Jimin hyungun başta beni sevmeyeceğini düşünsem de şu an bana bebek gibi davranıyordu. Çok sevimliydi kesinlikle.
"Geldik!" Jimin hyungun arabayı park etmesiyle arabadan inip gösteri merkezine ilerlemeye başladık.
Şehrin işlek gösteri merkezinde olduğu için katılım sayısı fazlaydı. Bir kuyruk bilet sırası oluşmuştu.
Yavaş adımlarla arka kapıya ilerlemeye başladık. Tae hyungun özel davetlileri olduğumuz için bizi buradan içeri alacaklardı. Camdan oluşan kapıya gelince tiyatronun afişini gördüm.
Godot'yu Beklerken
Kim Taehyung ve Oh SehunTae hyung ve rol arkadaşının bir fotoğrafını da koymuşlardı. Kafalarında ise melon şapka duruyordu. Gerçekten çok güzel gözüküyordu. Eh, artık anlamıştım. O, Kim Taehyung'tu. Çirkin olduğu bir an yoktu ve olmayacaktı.
"Hadi Gguk!"
Hyunglarımın peşinden ilerlemeye devam ettim. Tiyatronun yapılacağı salona girdiğimizde görevliler bizi en ön sıraya oturttular. Bu durum beni çok memnun etmişti açıkçası. Kim Taehyung'u yakından izlemek eminim daha iyiydi.
Yavaş yavaş dolmaya başlayan salonun ardından sahnenin perdesi kapatıldı.
"Az kaldı Gguk. Tahmini 10 dakikaya başlarlar. Heyecanlı mısın?" Saatine bakarak konuşan Namjoon hyunguma döndüm.
"Hyung heyecan ne kelime bayılacak gibi hissediyorum. Sahnede nasıl gözüktüğünü çok merak ediyorum!" Namjoon hyung heyecanla konuşmama karşı gülümsedi.
"Biz birçok kez Taehyung'u izlemeye geldik. Çok rahat bir şekilde çıkıp oyununu sergiler her seferinde. Fakat onu nasıl heyecanlandırıyorsan Gguk, bu sabah aradığımızda yerinde duramıyordu."
Bu dedikleri yanağımı kızartmaya yetmişti bile. Halimi gören Namjoon hyung yanağımdan makas alıp yanındaki sevgilisine döndü. Bu seferde diğer tarafımdan Jimin hyung dürtmeye başladı.
"Pişt tavşan, heyecanlı mısın? Tabi heyecanlısındır. Benim TaeTae'mi en ön sıradan izlemek herkesin hakkı değil. Tabii sen Taehyung'umun sevdi- öhm öhö tabii sen de artık grubumuzun bir üyesi olduğun için bu ayrıcalığa sahipsin. Bak, sakın oyunculuğuna hayran kalıp bayılma sonda bir sürp-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i found u | taekook
أدب الهواة[🦋] dertlerini anlatacak kimsesi olmayan jeongguk, tanımadığı birisine dm'den yazmaya karar verir. texting-düzyazı 20.12.21